LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC laat mij teveel betalen en geven dat ook toe !!!

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
NicoTijdink

UPC laat mij teveel betalen en geven dat ook toe !!!

Ongelezen bericht door NicoTijdink »

Ik ben sinds begin dit jaar overgestapt van Planet naar UPC. Ik ben 10 jaar klant geweest bij Planet maar na een lange periode met veel problemen met InternetPlusbellen heb ik mijn abonnement opgezegd. Ik heb toen afgesloten het abonnement Chello Power incl. Digitale Telefonie Free Time. Hiervoor betaal ik sinds die datum € 44,95 per maand.

Zie ik deze avond op de website van UPC hun nieuwe pakket samenstelling en tot mijn grote verbazing kost dit pakket nu nog maar € 29,95 waarbij het bellen naar vaste nummers nu onbeperkt is terwijl dit bij mij nu alleen in de avond gratis is.

Ik bel met de servicedienst van UPC en de medewerker zegt doodleuk "Nou meneer, daarom zetten we het ook op Internet zodat onze klanten het zien en dan ons bellen. We passen dan direct het abonnement aan".

Ik vraag waarom men niet gewoon alle klanten op de hoogte stelt van het nieuwe pakket en de veel lagere prijzen. Zegt de medewerker "Ja meneer, wanneer we onze klanten hiervan bericht doen dan gaat iedereen het aanpassen en dat is dan commercieel niet slim van ons".

ONVOORSTELBAAR !!!

Men laat dus de klanten gewoon veel te veel betalen (in mijn geval dus al 4 maanden € 15,-- per maand en de telefoonkosten overdag) en wacht doodleuk tot de klant zelf reageert !!

UPC -->> SCHANDE !!

Pure geldklopperij.

Een zeer teleurgestelde klant uit Groenlo

Ron58

Re: UPC laat mij teveel betalen en geven dat ook toe !!!

Ongelezen bericht door Ron58 »

UPC -->> SCHANDE !!
Nieuw logo, oude streken.

MaffeDarkie

Ongelezen bericht door MaffeDarkie »

Zie ik deze avond op de website van UPC hun nieuwe pakket samenstelling en tot mijn grote verbazing kost dit pakket nu nog maar € 29,95 waarbij het bellen naar vaste nummers nu onbeperkt is terwijl dit bij mij nu alleen in de avond gratis is.
Klopt, dit is nu sinds een maandje of 1 1/2 a 2 meen ik.
Ik bel met de servicedienst van UPC en de medewerker zegt doodleuk "Nou meneer, daarom zetten we het ook op Internet zodat onze klanten het zien en dan ons bellen. We passen dan direct het abonnement aan".
Niet meer dan logisch en terecht.
Ik vraag waarom men niet gewoon alle klanten op de hoogte stelt van het nieuwe pakket en de veel lagere prijzen. Zegt de medewerker "Ja meneer, wanneer we onze klanten hiervan bericht doen dan gaat iedereen het aanpassen en dat is dan commercieel niet slim van ons".
Daarbij heeft de consument zelf ook nog iets, genaamd eigen controle of ook wel jezelf goed en juist informeren. Het is niet de bedoeling dat bedrijven het huiswerk van de consument volledig op zich nemen daarvoor betaalt de consument tenslotte niet.
ONVOORSTELBAAR !!!
Nee, logisch!
Men laat dus de klanten gewoon veel te veel betalen (in mijn geval dus al 4 maanden € 15,-- per maand en de telefoonkosten overdag) en wacht doodleuk tot de klant zelf reageert !!
Zie boven. UPC is een bedrijf, niet een leerkracht die jouw huiswerk gaat controleren. Dit is aan jezelf. je mag notabene blij zijn dat UPC coulant is en jij je abonnement tussentijds mag wijzigen in het nadeel van UPC (lagere bedragen voor jouw, lagere inkomsten voor UPC). Flik dat bij Planet en krijgt haarfijn te horen dat je lekker je jaartje uit moet zitten en anders moet je minimaal downgrade/upgrade of eventuele administratiekosten betalen.
UPC -->> SCHANDE !!

Pure geldklopperij.

Een zeer teleurgestelde klant uit Groenlo
Ik hoop dat UPC dankzij dit soort gezeik inziet dat het in de ogen van de klant nimmer goed is en dat ze gewoon minimaal administratiekosten in rekening brengen en anders de klanten verplichten hun jaar eerst uit te zitten. Altijd is er wel wat te zeuren. Blij wezen dat men niet 12 maanden maar slechts 4 maanden € 44,95 betaalt ho maar... het is altijd alles of niets *zucht*.

Henri42

Ongelezen bericht door Henri42 »

Inderdaad de nottoire klagers over UPC zijn niet de meest devote lui en klagen beroepsmatig, vlg de consumentenbond zit UPC inmideels bij de top 3 van beste providers, met of zonder logo :)

rene117

Ongelezen bericht door rene117 »

henrie en dat geloof je zeker zelf dat upc bagger bij de top drie hoord
ik had je all gevraagt om dit te bewijsen mar heb je nog steeds niet gedaan dus je lult uit je nek

gozik

Ongelezen bericht door gozik »

Meestal is een prijsaanpassing per vervaldatum, dus eigenlijk erg netjes van ze....
Normaal is het bij verhogingen per vervaldatum ,en nu eens niet, toch goed dat je oplette, maar het kan nog druk worden gezien de lezers hier!

Beertje02

Ongelezen bericht door Beertje02 »

rene117,

Henri42 kletst altijd uit zijn nek, hij kan niet anders.

rene117

en ja hoor wie werkt er bij upc henrie42 mooi is dat het
maar is ie van de aard bodem verdweenen

trimoxa

Ongelezen bericht door trimoxa »

liever adsl+ dan UPC kabel.

okay je bent iets langzaamer maar daar kan ik mee leven.

upc komt er bij mij nooit meer in....... :x

Henri42

jij wel bij UPC ?

rene117

man man henrie je heb echt het verstand van een vistik

Henri42

Agro, hopman van de clan uit Duizel, wanneer krijg jij het geld terug ???? :D

Beertje02

Ongelezen bericht door Beertje02 »

Rene117,

Daar doe je henri nog te veel eer mee.

agro

Ongelezen bericht door agro »

Agro, hopman van de clan uit Duizel, wanneer krijg jij het geld terug
Zodra jij verstand krijgt (of hersens zo je wil), hebben ze bij de firma list en bedrog beloofd. :oops: Vermoedelijk voorlopig dus niet.

Henri42

hebben ze bij de firma list en bedrog beloofd. Vermoedelijk voorlopig dus niet. Agro cs uit Duizel (tegen de grens met de kempen) wordt terrecht door UPC geroyeerd :)

Gesloten