LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC mail is naadje.

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

UPC mail is naadje.

Ongelezen bericht door ciske »

UPC , doen jullie eens wat met die mail problemen. Op het chello forum staan er ook zoveel klachten.

Of je mail komt niet binnen of het gaat er niet uit.

Marcel van upc , ik heb je een mail gestuurd. Voor mij is het eind van het jaar, doeiiii .

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: UPC mail is naadje.

Ongelezen bericht door Har06 »

ciske schreef:UPC , doen jullie eens wat met die mail problemen. Op het chello forum staan er ook zoveel klachten.

Of je mail komt niet binnen of het gaat er niet uit.

Marcel van upc , ik heb je een mail gestuurd. Voor mij is het eind van het jaar, doeiiii .

de mail dienst is inderdaad de laatste tijd wat aarzelend, lijkt wel of de server van UPC volloopt :)

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: UPC mail is naadje.

Ongelezen bericht door trail46 »

Speelt helaas al heel lang en waarom het nu nog niet is opgelost zou ik niet weten maar de klachten blijven komen op chelloo.com

witte angora
Berichten: 30876
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: UPC mail is naadje.

Ongelezen bericht door witte angora »

UPC mail is inderdaad een drama, vrienden van me hebben dat ook. Regelmatig komt mail van mij daar niet aan. Dus zijn ze maar overgestapt op gmail...

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: UPC mail is naadje.

Ongelezen bericht door ciske »

Nou ik ben niet van plan alles via gmail of hotmail te laten lopen, Ik betaal genoeg aan upc, dus ook voor fatsoenlijke mail.

De rekening online komt wel altijd goed binnen, beetje vreemde bedoening daar bij UPC>

Heb dan voor 1 maand vorige maand flim 1 gekregen....wat ik er mee moet??? Ik wil gewoon dat mijn mail werkt, doet UPC er niet genoeg aan, stap ik echt eind van het jaar over.

louella

Re: UPC mail is naadje.

Ongelezen bericht door louella »

Hier geen enkel probleem hoor om te mailen.

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: UPC mail is naadje.

Ongelezen bericht door devious »

het hapert weleens, maar geen-mail heb ik nog niet gehad :shock:

UPC Webcare
verified
Berichten: 118
Lid geworden op: 18 okt 2010 13:34

Re: UPC mail is naadje.

Ongelezen bericht door UPC Webcare »

Hallo Ciske,

Vervelend dat je problemen ervaart met het versturen en ontvangen van mail.

We hebben naast een nieuwe Mijn UPC omgeving onlangs ook een nieuwe webmail omgeving geintroduceerd en zijn bewust bezig met het verbeteren van o.a. de stabiliteit van het mailplatform.

Ik heb gekeken in de inbox van [email protected] maar zie daar geen mail van jou. Kun je een e-mail sturen naar [email protected] onder vermelding van "Reactie Tros Radar" met daarin je postcode en huisnummer? Dan neem ik zo snel mogelijk contact met je op en kijk ik graag wat ik voor je kan betekenen.

Met vriendelijke groet,
Marcel

witte angora
Berichten: 30876
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: UPC mail is naadje.

Ongelezen bericht door witte angora »

ciske schreef: Of je mail komt niet binnen of het gaat er niet uit.
UPC Webcare schreef: Ik heb gekeken in de inbox van [email protected] maar zie daar geen mail van jou.

:roll:

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: UPC mail is naadje.

Ongelezen bericht door bprosman »

Dat kun je toch zo zien of je mail er uitgegaan is.

witte angora
Berichten: 30876
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: UPC mail is naadje.

Ongelezen bericht door witte angora »

Jawel, maar als bij Ciske niet alles binnenkomt, komt bij UPC dan wel alles binnen?

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: UPC mail is naadje.

Ongelezen bericht door ciske »

UPC Webcare schreef:Hallo Ciske,

Vervelend dat je problemen ervaart met het versturen en ontvangen van mail.

We hebben naast een nieuwe Mijn UPC omgeving onlangs ook een nieuwe webmail omgeving geintroduceerd en zijn bewust bezig met het verbeteren van o.a. de stabiliteit van het mailplatform.

Ik heb gekeken in de inbox van [email protected] maar zie daar geen mail van jou. Kun je een e-mail sturen naar [email protected] onder vermelding van "Reactie Tros Radar" met daarin je postcode en huisnummer? Dan neem ik zo snel mogelijk contact met je op en kijk ik graag wat ik voor je kan betekenen.

Met vriendelijke groet,
Marcel

Ik wil je best wel een mail sturen, alleen moet die wel aankomen , mijn mailbox gaat niet eens open.

Heb er behoorlijk genoeg van , dat geklooi is al jaren zo las ik op het chello.com forum.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: UPC mail is naadje.

Ongelezen bericht door ciske »

witte angora schreef:Jawel, maar als bij Ciske niet alles binnenkomt, komt bij UPC dan wel alles binnen?

Precies WA, maar dat wil bprosman met de heiligheid voor kabelboeren niet zien.

Box gaat niet eens open. Wat een waardeloos gedoe.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: UPC mail is naadje.

Ongelezen bericht door ciske »

@Marcel van upc
Ik zou het op prijs stellen als je de pb functie open zet, mail komt niet binnen en gaat er ook niet uit.

Wat een geweldige provider zeg.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: UPC mail is naadje.

Ongelezen bericht door bprosman »

Precies WA, maar dat wil bprosman met de heiligheid voor kabelboeren niet zien.
Voor het bij de andere partij aan kan komen zal het eerst bij de verzender uit de "outbox" moeten vertrekken.
Vandaar mijn opmerking om te controleren of het inderdaad uit de outbox vertrokken is.
Bovendien heb ik het vermoeden dat Ciske werkt met de "webmail" versie en niet met een lokale pop3/imap client.

Maar ik was even vergeten dat ik maar pas kom kijken en dat Ciske meer IT kennis heeft dan ik over de diverse systemen.

Is er ook een link naar de actuele problemen op het Chello forum ? Ik zie alleen oude berichten.
Laatst gewijzigd door bprosman op 27 feb 2013 10:11, 1 keer totaal gewijzigd.

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: UPC mail is naadje.

Ongelezen bericht door trail46 »

ciske schreef:@Marcel van upc
Ik zou het op prijs stellen als je de pb functie open zet, mail komt niet binnen en gaat er ook niet uit.

Wat een geweldige provider zeg.
Gaat nu niet gebeuren, :wink: zie actuele melding. Hier geen mail.
http://www.upc.nl/klantenservice/actuel ... storingen/

Afbeelding

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: UPC mail is naadje.

Ongelezen bericht door trail46 »

En dat UPC Webcare dat dan om 09.25 uur niet weet is pas een echt probleem.
Laatst gewijzigd door trail46 op 27 feb 2013 10:15, 2 keer totaal gewijzigd.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: UPC mail is naadje.

Ongelezen bericht door ciske »

trail46 schreef:
ciske schreef:@Marcel van upc
Ik zou het op prijs stellen als je de pb functie open zet, mail komt niet binnen en gaat er ook niet uit.

Wat een geweldige provider zeg.
Gaat nu niet gebeuren, :wink: zie actuele melding. Hier geen mail.
http://www.upc.nl/klantenservice/actuel ... storingen/

Afbeelding


Alweer??????? Nou UPC , ik moet helaas nog 8 maanden maar neem mijn opzegging maar alvast mee.

Bprosman, ik zou het op prijs stellen als je er buiten houdt.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: UPC mail is naadje.

Ongelezen bericht door ciske »

trail46 schreef:En dat UPC Webcare dat dan om 09.35 uur niet weet is pas een echt probleem.

Precies.

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: UPC mail is naadje.

Ongelezen bericht door trail46 »

bprosman schreef:
Precies WA, maar dat wil bprosman met de heiligheid voor kabelboeren niet zien.
Voor het bij de andere partij aan kan komen zal het eerst bij de verzender uit de "outbox" moeten vertrekken.
Vandaar mijn opmerking om te controleren of het inderdaad uit de outbox vertrokken is.
Bovendien heb ik het vermoeden dat Ciske werkt met de "webmail" versie en niet met een lokale pop3/imap client.

Maar ik was even vergeten dat ik maar pas kom kijken en dat Ciske meer IT kennis heeft dan ik over de diverse systemen.

Is er ook een link naar de actuele problemen op het Chello forum ? Ik zie alleen oude berichten.
Beter zoeken?

http://www.chelloo.com/upc/index.php?topic=46134.190

Gesloten