LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC pest zijn trouwe klanten weg

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
jolanda77
Berichten: 277
Lid geworden op: 02 feb 2010 10:58

Re: UPC pest zijn trouwe klanten weg

Ongelezen bericht door jolanda77 »

hahahah het is wel de waar hijd upc komt nu ook al met de melding dat ze glas vezel hebben hahahahaha laat me niet janken

en je krijg toch je zin niet

ik zit op glas vezel en dan komen die prutser vertelen dat hun glas vezel hebben
mogen ze willen

renegade66
Berichten: 1871
Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27

Re: UPC pest zijn trouwe klanten weg

Ongelezen bericht door renegade66 »

daar gaat iedereen dus de fout mee in, UPC heeft wel degelijk glasvezel, alleen niet tot aan de woningen. glasvezel gaat van de hub's naar de wijkcentrales, van daaruit gaat de rest via coax naar groep en eindversterkers naar de woningen, echter heeft dat niet veel minder snelheid dan glasvezel. ook coax kan 100mb aan, met gemak zelfs. ook dit is al weer veranderd, upc is al met de nodige aanpassingen bezig om meer glasvezel aan te leggen en versterkers er tussenuit te halen. dit alles om minder storingen te krijgen en meer bandbreedte te realiseren.

wat wel heel erg veel wordt gedaan door de glas hart verkopers is dat er tegen mensen verteld wordt dat ze ook upc over de glasvezel zullen kunnen krijgen. dit is dus een leugen om goed te kunnen verkopen.
menig coaxkabel wordt bij de aanleg van glasvezel kapot gemaakt of beschadigd.
en dan over schade aan gas en waterleidingen nog maar te zwijgen

alleen dit weet menig nederlander niet en wordt ook niet verkondigd.

mensen weten altijd alles zo goed te vertellen, echter is dit allemaal theorie. ze moesten eerst eens meelopen in de praktijk. dan wordt er wel anders gesproken.

maar zullen we maar weer ff on-topic gaan? voor ik weer commentaar krijg.

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: UPC pest zijn trouwe klanten weg

Ongelezen bericht door agro »

maar nee hoor ik ben grof in mijn bewoording. ik kan wel echt grof antwoorden hoor dan heb je echt iets te verraden aan de moderators. maar zo ben ik niet. (tot nu toe)
Vandaar dat er beledigende opmerkingen van je door moderator zijn verwijderd'.
Het is algemeen bekend dat het netwerk van upc krakkemikkig is, de ingehuurde monteurs niks mogen kosten, kantitieit gaat voor kwaliteit.

renegade66
Berichten: 1871
Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27

Re: UPC pest zijn trouwe klanten weg

Ongelezen bericht door renegade66 »

het is kwantiteit, :lol:

renegade66
Berichten: 1871
Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27

Re: UPC pest zijn trouwe klanten weg

Ongelezen bericht door renegade66 »

kwalitatief slechte monteurs?

hmmm hoe zou het toch komen dat ons bedrijf voor alle providers van nederland werkt?
waarschijnlijk door zijn slechte kwaliteit en monteurs........

tjonge jonge wat zijn we lekker slim op dit forum zeg. ikzelf doe dit werk nog maar 12 jaar. goh hoe zou dit toch komen?
waarschijnlijk omdat ik niets weet, niets heb geleerd, geen diploma's heb, geen praktijk ervaring, kortom een slechte monteur ben zonder kwaliteiten.
elk bedrijf wil zo iemand als ik wel hebben.

[belediging verwijderd door de Moderator]

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: UPC pest zijn trouwe klanten weg

Ongelezen bericht door tiptoo »

renegade66 schreef:
hmmm hoe zou het toch komen dat ons bedrijf voor alle providers van nederland werkt?

hoe zou het toch komen dat upc niet zo blij is met xms????????? over niet slim gesproken :mrgreen:

jolanda77
Berichten: 277
Lid geworden op: 02 feb 2010 10:58

Re: UPC pest zijn trouwe klanten weg

Ongelezen bericht door jolanda77 »

de kabel die hier licht van dat bagger bedrijf is toch echt groen toen ze de bloel buiten open gooide dat er een storing was en glas vezel heeft een oranje kabel
zo licht die nu in de straat 100 mib up 100 mib heb je bij upc 60 mib dan mag je blij zijn dat je maar 45 mib haal

haha het beld wat ik nu heb is beter dan upc geen bloken in het beeld
telefoon die geweldig werkt en internet super

dus weg met dat bedrijf en die monteur die niet komen opdagen en dan zeggen dat ze wel geweest zijn nee ze zullen er bij mijn niet inkomen en ik weet dat hier in de straat 100 mensen nu glas vezel hebben er het beter vinden werken dan upc

meneer grade off moet ik je een andere naam geven bij voor beeld roy

renegade66
Berichten: 1871
Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27

Re: UPC pest zijn trouwe klanten weg

Ongelezen bericht door renegade66 »

glas vezel heeft een oranje kabel
Glasvezel is geen kabel, oranje is toevallig het kleurtje van het omhulsel.
'glasvezel' het woord zegt het al, is glas, dus doorzichtig.
haha het beld wat ik nu heb is beter dan upc geen bloken in het beeld
telefoon die geweldig werkt en internet super
het slechte beeld kwam door een kabelbeschadiging in je tuin, weet je nog?
die is er niet zomaar gekomen, maar je hebt upc niet de kans gegeven dit te laten repareren.
die monteur die niet komen opdagen en dan zeggen dat ze wel geweest zijn
geloof ik niet, als een monteur de opdracht binnen krijgt rijdt hij die ook, anders krijgen ze niet betaald namelijk. dus ligt niet aan de monteur.
meneer grade off moet ik je een andere naam geven bij voor beeld roy
wat je hier mee bedoeld weet ik niet, slaat kant nog wal
hoe zou het toch komen dat upc niet zo blij is met xms
ik zou niet weten wat je hiermee bedoeld?????

mmichel
Berichten: 220
Lid geworden op: 14 mar 2009 20:21

Re: UPC pest zijn trouwe klanten weg

Ongelezen bericht door mmichel »

Voorwaar is er nog steeds een gebrek aan een goede "helpdesk" die de zaak kan sturen. Absoluut, zoals UPC met zijn klanten omgaat kan alleen maar, omdat zij in veel delen van het land, het monopolie op de kabel heeft.
Zoals eerder vermeld zou het een goede zaak zijn om enerzijds dit monopolie te doorbreken en anderzijds de opzegtermijnen wettelijk naar één maand te schroeven.
Dán pas komen de logge, trage, brutale, zakkenvullende mega-conglomeraten in actie.
Of denk jullie er anders over?
Laatst gewijzigd door mmichel op 22 nov 2010 10:56, 1 keer totaal gewijzigd.

renegade66
Berichten: 1871
Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27

Re: UPC pest zijn trouwe klanten weg

Ongelezen bericht door renegade66 »

ja ik zie het zeker anders, zoals al vaker gemeld, alleen wordt daar niet op gereageerd, waar wel op gereageerd wordt is een enkel zinnetje zoals: misschien moet dit topic maar dicht.
dit gaat nu al een hele tijd door, ok misschien reageer ik niet altijd zoals sommige verwachten, hier heb ik al eerder mijn excuses voor aangeboden. ook daar wordt niet op gereageerd. men ziet alleen wat men wil zien. dat is overduidelijk.

zoals eerder gezegd, ik maak het dagelijks in de praktijk mee en ik ben het ook niet altijd met de helpdesk eens.
andere grote monopolie bedrijven zoals KPN en ZIGGO en nog een aantal werken ook zo, misschien heeft dat een reden? het bedrijfsleven is nu eenmaal hard anders red je het niet. elke maas van de wet wordt gebruikt. welkom in de 20e eeuw.

per maand opzeggen kan al, na afloop van een jaarcontract is het per maand opzegbaar. werkt net als bij de mobiele telefoon providers en andere contracten.

jolanda77
Berichten: 277
Lid geworden op: 02 feb 2010 10:58

Re: UPC pest zijn trouwe klanten weg

Ongelezen bericht door jolanda77 »

moet je niet werken zo als je zegt dat ja heel de dag op weg ben dan heb ik geen tijd om dit te plaatsen hihihihih

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: UPC pest zijn trouwe klanten weg

Ongelezen bericht door tiptoo »

renegade66 schreef:
hoe zou het toch komen dat upc niet zo blij is met xms
ik zou niet weten wat je hiermee bedoeld?????

jij weet niet wat xms is??????? raar je wist toch zoveel ? laat me je een beetje op weg helpen , vele mensen zijn overgestapt op xms dus van upc vandaan.

http://www.xmsnet.nl/

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: UPC pest zijn trouwe klanten weg

Ongelezen bericht door tiptoo »

renegade66 schreef: ik weet wel wat xms is, alleen snap ik niet echt wat dit met dit topic te maken heeft.
die 2% die van upc daar naar overstapt?
:lol: jij loopt echt met giga oogkleppen op he.....maak er maar een heel stuk meer van daar is upc niet blij mee hahahaha wat een apart figuur ben je.

95% in mijn stad is al overgestapt naar xms , hoezo 2 %?? :lol:

renegade66
Berichten: 1871
Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27

Re: UPC pest zijn trouwe klanten weg

Ongelezen bericht door renegade66 »

95% in mijn stad is al overgestapt naar xms , hoezo 2 %??
ja natuurlijk :lol: dus jij wil zeggen dat jullie de grootste aandeelhouders zijn van XMS? of dat jullie met 1,8 miljoen mensen in de stad leven? wat een lol heb ik hier zeg. overduidelijk dat je dus echt niet kan lezen. welke superstad zou dit toch wezen? :lol: :lol:

en voor jolanda,
de melding is gemaakt hoor, je hoort wel van de moderator. als tiptoo dat nog niet gedaan heeft. :lol: :lol:

renegade66
Berichten: 1871
Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27

Re: UPC pest zijn trouwe klanten weg

Ongelezen bericht door renegade66 »

ik vraag me trouwens af welke stad al voor 95% van glasvezel voorzien is?
volgens Reggefiber is geen enkele stad in nederland al zover. :lol:

leuk geprobeerd dus tiptoo.

dit is trouwens wel 1 van de best bekeken onderwerpen in dit forum.

is ook wel leuk :lol:

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: UPC pest zijn trouwe klanten weg

Ongelezen bericht door agro »

renegade66 schreef:
95% in mijn stad is al overgestapt naar xms , hoezo 2 %??
ja natuurlijk :lol: dus jij wil zeggen dat jullie de grootste aandeelhouders zijn van XMS? of dat jullie met 1,8 miljoen mensen in de stad leven? wat een lol heb ik hier zeg. overduidelijk dat je dus echt niet kan lezen. welke superstad zou dit toch wezen? :lol: :lol:

en voor jolanda,
de melding is gemaakt hoor, je hoort wel van de moderator. als tiptoo dat nog niet gedaan heeft. :lol: :lol:
Zou het niet mogelijk zijn dat tiptoo schreef dat 95% is overgestapt van de aangeslotene wonende in het gebied waar is te verkrijgen :?: :idea:

Inderdaad lezen blijft moeilijk soms, geeft te denken over welke de kwaliteit is van ALLE diplopma's welke je hebt gehaald, mogelijk bij "Inholland" gestudeerd. :wink: maar je hebt in ieder geval lol daarzo, hoewel onduidelijk is waarmee. :lol:

Je noemt personen welke het niet met je eens zijn dan wel dombo's, de rekenkundige uitspraak welke je hier bezigt is ook niet bepaald van het gehalte Einstein.

mmichel
Berichten: 220
Lid geworden op: 14 mar 2009 20:21

Re: UPC pest zijn trouwe klanten weg

Ongelezen bericht door mmichel »

Indien je een jaarcontract hebt zullen mensen ook niet zo snel overstappen, immers je moet eerst het JAAR-contract uitdienen. Daarom stel ik ook voor om dat af te schaffen. Gewoon per maand op kunnen zeggen. Laten we zeggen een maand-contract.
Let maar op, dan kan de service opeens wél geleverd worden. ZE zijn te lui om de boel fatsoenlijk te organiseren. Het kost namelijk geld. Nu dan maak je het abonnement iets duurder en lever je gewoon de service die nodig is.
Niemand heeft gevraagd om I.S.P 's die ten koste van de service de prijzen laten zakken.

Dat is ooit zo verzonnen door een manager die vond dat je met een lagere prijs veel meer klanten binnenhaalt. Nu gaat dat alleen op indien je met contracten werkt die stilzwijgend verlengd worden.

Beloven dat je high speed levert ( fiberspeed is misleidend.)

Veel nieuwe klanten aan je binden

Weinig bandbreedte inkopen

Dan de boel afknijpen

Vervolgens niet de snelheid leveren die de klant beloofd is.

Problemen oplossen zolang mogelijk uitstellen. Immers een klant die geen bandbreedte gebruikt kost minder.

Vastpinnen op contracten van een jaar


Nou UPC laat zien wat je waard bent en maak er maand-contracten van!

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: UPC pest zijn trouwe klanten weg

Ongelezen bericht door tiptoo »

agro schreef:

Zou het niet mogelijk zijn dat tiptoo schreef dat 95% is overgestapt van de aangeslotene wonende in het gebied waar is te verkrijgen :?: :idea:

Inderdaad lezen blijft moeilijk soms, geeft te denken over welke de kwaliteit is van ALLE diplopma's welke je hebt gehaald, mogelijk bij "Inholland" gestudeerd. :wink: maar je hebt in ieder geval lol daarzo, hoewel onduidelijk is waarmee. :lol:

Je noemt personen welke het niet met je eens zijn dan wel dombo's, de rekenkundige uitspraak welke je hier bezigt is ook niet bepaald van het gehalte Einstein.

lezen is al heel lang een probleem bij renegade :lol: vandaar ook dat de persoon in kwestie hier elk ander mens dombo's noemt ...ze/hij werkt niet voor niks bij upc :mrgreen:

jolanda77
Berichten: 277
Lid geworden op: 02 feb 2010 10:58

Re: UPC pest zijn trouwe klanten weg

Ongelezen bericht door jolanda77 »

zo dom zijn ze nou daar bij dat bedrijf wat een giller ik kom niet meer bij
met die slimbo.s


er staat hier een kast in de straat die all 8 weken zonder voor paneel staat
mensen hebben gebeld zelfs de gemeente toezicht en nee hoor hij staat nu open en bloot vind men het gek als mensen die zijn afgeloten van de tv de cabal er zelf weer in doen nou ze komen er bij mijn niet in die oplichters
Laatst gewijzigd door jolanda77 op 23 nov 2010 11:52, 1 keer totaal gewijzigd.

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: UPC pest zijn trouwe klanten weg

Ongelezen bericht door tiptoo »

jolanda77 schreef:zo dom zijn ze nou daar bij dat bedrijf wat een giller ik kom niet meer bij
met die slimbo.s
:lol: :lol:

Gesloten