LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] UPC pest zijn trouwe klanten weg
Re: UPC pest zijn trouwe klanten weg
UPC zit vol. cappaciteitsprobleem - 28 nov 2010 16:21
Het is weer eens zo laat UPC ligt er weer eens 3 keer uit in 2 dagen. Wij zij al 7 monteurs armer en hebben een zogenaamde 120MB lijn, maar wij komen niet hoger dan 35MB. Dit is al zolang bezig dat wij nu de knoop doorhakken. vertrekken bij dit zooitje. Ze hebben een capaciteitsprobleem en dat weten ze ook. maar nee hoor gewoon lekker door blijven pompen en comprimeren over een rietje. De helpdesk is 2 keer niks die lui worden ingehuurd en lezen alles af van een briefje. zelf weten ze niks. en als je geen netgear hebt mogen ze je niet helpen, ondat ze natuurlijk een overeenkomst hebben met netgear. het enigste wat ze bij UPC uit hun strot krijgen we gaan een lijnmeting doen. en daar blijft het bij want ze weten het zelf niet eens meer.
Ik snap gewoon niet dat daar niet eens ingegrepen wordt en er eens echte mensen neer worden gezet. Je kan gewoon lekker blijven betalen en als je een keer te laat bent met betalen laten ze een bandje afspelen dat je te laat bent. dat kunnen ze ook nog niet eens netjes een breifje sturen.
Van mij mogen ze dat hele zooitje opdoeken.
dat bedoel ik maar
lees andere topic maar
Het is weer eens zo laat UPC ligt er weer eens 3 keer uit in 2 dagen. Wij zij al 7 monteurs armer en hebben een zogenaamde 120MB lijn, maar wij komen niet hoger dan 35MB. Dit is al zolang bezig dat wij nu de knoop doorhakken. vertrekken bij dit zooitje. Ze hebben een capaciteitsprobleem en dat weten ze ook. maar nee hoor gewoon lekker door blijven pompen en comprimeren over een rietje. De helpdesk is 2 keer niks die lui worden ingehuurd en lezen alles af van een briefje. zelf weten ze niks. en als je geen netgear hebt mogen ze je niet helpen, ondat ze natuurlijk een overeenkomst hebben met netgear. het enigste wat ze bij UPC uit hun strot krijgen we gaan een lijnmeting doen. en daar blijft het bij want ze weten het zelf niet eens meer.
Ik snap gewoon niet dat daar niet eens ingegrepen wordt en er eens echte mensen neer worden gezet. Je kan gewoon lekker blijven betalen en als je een keer te laat bent met betalen laten ze een bandje afspelen dat je te laat bent. dat kunnen ze ook nog niet eens netjes een breifje sturen.
Van mij mogen ze dat hele zooitje opdoeken.
dat bedoel ik maar
lees andere topic maar
-
toch jammer dat er ook berichten weggehaald worden die wel met het topic te maken hebben..........
Laatst gewijzigd door renegade66 op 01 dec 2010 20:31, 1 keer totaal gewijzigd.
zijn nog zat topics van upc waar je op ken antwoorden hoorrenegade66 schreef:toch jammer dat er ook berichten weggehaald worden die wel met het topic verwijderd worden..........
tiptoo schreef:zijn nog zat topics van upc waar je op ken antwoorden hoorrenegade66 schreef:toch jammer dat er ook berichten weggehaald worden die wel met het topic verwijderd worden..........
er is een nieuwe actie van UPC all in E 45,- wie praat erover pesten ???
Nieuwe actie Online: € 36,00 !!Henri42 schreef:tiptoo schreef:zijn nog zat topics van upc waar je op ken antwoorden hoorrenegade66 schreef:toch jammer dat er ook berichten weggehaald worden die wel met het topic verwijderd worden..........
er is een nieuwe actie van UPC all in E 45,- wie praat erover pesten ???
klinkt beter dan die van upctennis schreef:
Nieuwe actie Online: € 36,00 !!
Het duo T en T wat een samenhorigheid, brengt hij/zij ten berde
de geboden specificaties van Online doornemen en vergelijken met de dezelfde specificatie van UPC, ergo goedkoop=duurkoop of veel bla bla
de geboden specificaties van Online doornemen en vergelijken met de dezelfde specificatie van UPC, ergo goedkoop=duurkoop of veel bla bla
is dat zo , dat goedkoop duurkoop is , ik hoor ook tevreden klanten van online ook al heb ik die zelf niet en is mijn keus ook niet op hun gevallenHenri42 schreef: ergo goedkoop=duurkoop of veel bla bla
Henri42 schreef:Het duo T en T wat een samenhorigheid, brengt hij/zij ten berde
Henri42 schreef: wie praat erover pesten ???
tiptoo schreef:is dat zo , dat goedkoop duurkoop is , ik hoor ook tevreden klanten van online ook al heb ik die zelf niet en is mijn keus ook niet op hun gevallenHenri42 schreef: ergo goedkoop=duurkoop of veel bla bla
Kijk eens op de fora onder Online, waarop is je keus wel gevallen,vermoedelijk UPC.
Tennes houdt zich met plak en knipwerk bezig en gooit af en toe er een oneliner tussenduur
jammer dat er niet andere smilies zijn Hunrie ik twijfel nu toch echt wel een beetje aan wat je in je hoofd hebt upc komt er bij mij niet inHenri42 schreef:
Kijk eens op de fora onder Online, waarop is je keus wel gevallen,vermoedelijk UPC.
Merkwaardig toch dat het duo T&T zijn/haar provider angstvallig verzwijgen, wat zou daar achtersteken, zou hij/zij toch klant bij UPC zijn LOlllllllllltiptoo schreef:jammer dat er niet andere smilies zijn Hunrie ik twijfel nu toch echt wel een beetje aan wat je in je hoofd hebt upc komt er bij mij niet inHenri42 schreef:
merkwaardig toch dat Hunrie altijd het naadje van de kous wilt weten enne de eerste T zal wel voor tennis staan als je goed had gelezen weet je bij welke provider hij zit en mag ik bedanken voor dat waardeloze Upc ben allang al blij dat ik er geen radio en tv meer van hebHenri42 schreef:
Merkwaardig toch dat het duo T&T zijn/haar provider angstvallig verzwijgen, wat zou daar achtersteken, zou hij/zij toch klant bij UPC zijn LOllllllllll
Hunrie is een beroeps treiteraar.tiptoo schreef:merkwaardig toch dat Hunrie altijd het naadje van de kous wilt weten enne de eerste T zal wel voor tennis staan als je goed had gelezen weet je bij welke provider hij zit en mag ik bedanken voor dat waardeloze Upc ben allang al blij dat ik er geen radio en tv meer van hebHenri42 schreef:
Merkwaardig toch dat het duo T&T zijn/haar provider angstvallig verzwijgen, wat zou daar achtersteken, zou hij/zij toch klant bij UPC zijn LOllllllllll
Natuurlijk heeft hij niet gelezen, welke provider ik heb, omdat hij alleen op stangen uit is, en niet op de inhoud van berichten.
dan is die super dom bezig , heeft hier gestaan dus Hunrie doe je best lees eenstennis schreef:
Hunrie is een beroeps treiteraar.
Natuurlijk heeft hij niet gelezen, welke provider ik heb, omdat hij alleen op stangen uit is, en niet op de inhoud van berichten.
hij heeft de spiegels bij ze raam weg moeten halen nu kan ie de jeugt niet meer plagen dan doet ie het wel hier met zijn onzin upc om dat ie nu niet meer de upc kast kan zien word ie een beetje baldadig hier op het forum net als dat sunweb in turkse handen is en henrie waneer krijg je je salaris weer van upc
-
@henri,
tippeltoo heeft een abbo bij KPN
als er ergens veel klachten zijn is dat wel bij die losers, achja 15 jan. is ze er vanaf.
hoopt ze
blijkbaar heeft ze ook zeer weinig te doen gezien haar gemiddelde van zo'n 15 á 20 reacties per dag op dit forum. maar respect voor een ander zijn mening ho maar!!!
als er ergens veel klachten zijn is dat wel bij die losers, achja 15 jan. is ze er vanaf.
hoopt ze
blijkbaar heeft ze ook zeer weinig te doen gezien haar gemiddelde van zo'n 15 á 20 reacties per dag op dit forum. maar respect voor een ander zijn mening ho maar!!!
renegade66 schreef:
@Roy ...jij werkt niet eens bij upc
werkt all jaren voor de kabel bedrijven hahahaha ik lich nu helemaal in de deuk
jolanda77 schreef:werkt all jaren voor de kabel bedrijven hahahaha ik lich nu helemaal in de deuk
dus niet Roy