LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC...Plug and Pray

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Nomad

UPC...Plug and Pray

Ongelezen bericht door Nomad »

Sinds 4 weken heb ik chello easy van UPC. Sinds de dag dat ik de modem heb aangesloten heb ik al problemen. Ik kreeg maar geen verbinding. Dus ik denk bel ff UPC helpdesk. Eerst werd mij gezegt dat het wel 6 uur kan duren voordat de modem verbinding heeft. Na 5 uur weer iemand aan de lijn te krijgen omdat er bij mij toch wat twijfel gaat ontstaan wordt er gewoon doodleuk gezegt dat die verbinding binnen een half uur dient te gebeuren. Fijn denk je dan...grrrr. Ze boden aan een monteur langs te sturen. Zelf werk ik op 5 minuten afstand van mijn huis. Ik vraag ze dan ook vriendelijk dat als de monteur op weg is mij dan ook kan bellen mobiel. Nee dat is niet mogelijk zegt UPC. Ok wat dan wel zeg ik. Ja tussen 12:00 en 18:00 thuis blijven. Ok zucht. Ik had al opgegeven dat ik vanaf 16:00 thuis kan zijn. Nee zegt UPC tussen 12:00 en 18:00 thuis blijven. Ok denk ik dan. Dus een vrije middag opgenomen. Monteur kwam om 17:15 aan zetten. Kost mij dus gewoon een vrije middag voor niks. Alles gecontroleerd met aansluitingen.Alles ok. Monteur heeft aansluitkast in woonkamer vervangen voor een speciale wandcontactdoos. Ok opgelost denk je dan. Nee 2 dagen later weer geen verbinding. Ok weer een afspraak maken voor monteur. tussen 12:00 en !8:00 thuis blijven. Ok grrrrr. Wordt ik op de bewuste dag opgebelt staat monteur om 10.30 bij me voor de deur. Fijn! Toch nog wat met mijn baas kunnen regelen om als de weerga naar huis te gaan. Deze monteur heeft er weer een andere wandcontactdoos opgezet. En internet deed het weer!! 4 dagen later weer geen verbinding. weer een monteur laten langskomen. Koste weer een halve dag vrij. Deze monteur kwam tot de conclusie om toch de modem te vervangen. En ja ik had weer internet. Vandaag 28 mei ...5 dagen later...weer geen verbinding. Bel UPC op en wat zeggen ze...ja er moet toch weer een monteur langskomen......ik wordt er dan nu ook erg gek van en heb ze gevraagt deze maar in de avonduren langs te laten komen...maar dat kan niet zegt UPC...doen we niet....
Met andere woorden.....een zlefinstallatiepakket van UPC (bespaard je installatiekosten) gaat je dan ook tenslotte bakken met geld kosten...qua vrije dagen...en telefoonkosten met UPc helpdesk. Over deze helpdesk en afdeling facturatie kan ook nog een boek over schrijven maar dat bewaar voor de volgende keer als het probleem is opgelost. Hou jullie op de hoogte

Laurent

Re: UPC...Plug and Pray

Ongelezen bericht door Laurent »

de 25 euro montage kosten gewoon aan UPC betalen en je hebt een werkende installatie.

Gesloten