LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC reageert niet op e-mails

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
OMA

UPC reageert niet op e-mails

Ongelezen bericht door OMA »

Wie herkent dit?

Ik heb een probleem met mijn e-mail ontvangst, de ene keer komt mail zo binnen en de andere keer helemaal niet of de andere dag pas.
Helpdesk keurig gebeld maar er was niets mis met mijn e-mail ontvangst. Ik moest maar even via quikfix een formulier invullen met de klacht. Klacht ingedient en de andere dag mail van [email protected] dat mijn klacht was aangekomen en ik z.s.m. bericht zou krijgen.
Dat z.s.m is al een maand geleden en 5 x mails verstuurd naar de service toe met bijlage van mail- verstuurder zijn provider (wanadoo) dat ik niet besta. En dat de mail niet kan worden verzonden. Later komt mail wel binnen maar vaak helemaal niet.. Is een gewoon geschreven mail zonder bijlage enz....
Helpdesk zei wel: Dan zal het wel SPAM zijn, maar nee dus. Ze komen ook niet in de webmail=spam lijst.
Ik erger me aan dit soort praktijken van UPC dat ze niet het fatsoen hebben om mij te laten weten dat ze 5 mails hebben gekregen, ook nog wel een leesbevestiging gevraagd maar zelfs dat niet.

Ik hoop dat UPC dit leest en alsnog reageert.

gr. OMA

Brechje

Re: UPC reageert niet op e-mails

Ongelezen bericht door Brechje »

Hallo Oma,

Helaas herken ik maar al te goed uw verhaal.
Allereerst over het wel en niet binnenkomen van mail;ik dacht dat dat aan mij lag,dat ik iets verkeerds had gedaan,maar nu blijkt dus dat u er ook last van hebt.Heel erg vervelend!!
En ja,ook ik heb mails gestuurd naar UPC,je moet over engelengeduld beschikken wat antwoord terug krijgen betreft,ik wacht ook al een hele tijd op antwoord,maar hoor totaal niets.Ik heb het maar opgegeven en bellen naar de helpdesk....als zij de telefoonkosten van het lange wachten betalen voordat je eindelijk iemand aan de telefoon krijgt wil ik wel bellen maar....zoals het nu gaat kost het mij gewoon teveel aan telefoonkosten.
Ik denk er al langer over na om te veranderen van internetbedrijf.

Brechje

Goose

Ongelezen bericht door Goose »

Ik heb ook wel eens geprobeerd om te mailen naar [email protected]. Toen kreeg ik direct een bericht terug dat direct mailen niet kon en je alleen via het formulier op de website een mail aan UPC kunt sturen.

Zou het kunnen dat ze daarom niet reageren?

Brechje

Ongelezen bericht door Brechje »

Hoi,
Het ligt er aan wat voor vraag je hebt.
Op sommige vragen kun je wel via mail antwoord krijgen(als het goed is)maar bij sommige vragen moet je het via formulieren of brieven doen.

Brechje

OMA

Ongelezen bericht door OMA »

Hallo, ik heb mijn eerste klacht via formulier verstuurd en een dag later bericht van service dat hij in behandeling wordt genomen. Er staat niet bij dat je daar niet naartoe kunt mailen en ik heb ook geen retour mail gekregen. Als ik via het formulier nogmaals klacht moet indienen kan ik geen officiele berichten erbij voegen.Ik ben bang als ik nogmaals de klacht verstuur er weer niets gebeurd want het is nu al een maand geleden en nog steeds niets aan mijn klacht gedaan door UPC. En ik bel ook niet weer want de helpdesk verwees me toen ook al naar het klachten formulier.
Ik weet het nu niet meer wat nog meer te doen, erg vervelend allemaal. :evil: :evil: :evil:

gr.OMA

gonny westerop

Ongelezen bericht door gonny westerop »

daar kan lang op wachten als een landrot op een eenzaam eiland ze reageren nergens op

beertje99

Ongelezen bericht door beertje99 »

ik ben bij upc een jaar lid geweest, ik ben een jaar aan het mailen geweest voor een nieuw wachtwoord, wat ik volgens de monteur al nodig had in het begin, maar helaas ze reageren niet op emails telefoontjes, ik een brief geschreven ook niks dus dan maar de geldkraan dicht en ze reageerde gelijk maar toen had ik al opgezegd, pure oplichters.. :twisted: :twisted:

gonny westerop

bij mij is het veel erger dan het is
ik heb dit jaar een rekening gekregen van ze 94.18 euro die heb ik betaald in feberuari dit jaar 2005 en wat denkje komt hij terug die rekening na twee maanden plus er een termijn daar boven op ik zei die betaal ik niet alleen de ene termijn betaal ik
een maand later krijg ik een incasso brief van ze of ik die allebie termijn wilt betalen
nou ik ze gebeld en gemailt en schriftelijk een brief gestuurd totaal geen reactie hier op dus heb mijn recgtsbijstand ingeschakeld en die heeft ook u.p.c aan geschreven maar tot heden niks van ze gehoord
tot dat ik een hele rare brief kreeg van ze
u heeft een tv en kabel aansluiting aan gevraagd
nou ja zeg ik heb al 18 jaar kabel en tv van u.p.c
die zijn daar echt van de zotte

Har

Ongelezen bericht door Har »

Wat een gejammer>

0900 1580 draaien, je probleem uitleggen en binnen 2 minuten lopen de mails binnen, meestal heeft de gebruiker aan de instelling liggen te rommelen.

EEN TEVREDEN KLANT, 1 van de 800.000 stuks.

gonny westerop

wat een gejammer ik heb altijdt ruzie met ze
ik heb een advies gekreegen van me rechtsbijstand nergens meer opreageren meer
punt 1 bellen helpt niet
punt 2 mailen helpt niet
punt 3 nergens meer op reageeren op ze
punt 4 het is een hele slechte provider niet alleen met dit maar ik lig altijdt in de ruzie met ze

Mischa0320

Ongelezen bericht door Mischa0320 »

Gonny, zou het aan je manier van communiceren liggen dat je altijd ruzie hebt met UPC?

Ook al gaat er iets mis en ben je geirriteerd, houdt er rekening mee dat je altijd een mens aan de lijn krijgt en probeer mensen met respect te behandelen, zoals jezelf ook graag wilt worden behandeld.

Ik ben al vanaf 1999 klant van UPC met internet, telefonie en televisie en natuurlijk is er wel eens iets mis gegaan, in al die jaren, hoe vervelend ook. UPC heeft een nogal chaotische en snelle groei doorgemaakt in de begin jaren en we weten allemaal dat bepaalde zaken toen helaas niet 100% juist waren georganiseerd, al dan niet van allerlei grootse verhalen van Radar en alle andere consumentenprogramma's.

Maar het is een soort mode verschijnsel om daar keer op keer naar terug te verwijzen, terwijl UPC het de laatste twee jaar opmerkelijk goed doet en in ieder geval niet slechter dan ieder ander zeer groot bedrijf met gigantisch veel klanten.

Als ik een probleem had, meldde ik dat op een normale en rustige manier aan een medewerker van de Klantenservice. Ieder, ja echt ieder probleem is echt op een snelle en korrekte wijze afgehandeld.
Ik weet zeker dat dit voor jou ook kan!

Misschien kan je eens een keer als je echt een groot probleem hebt een UPC Center bezoeken en daar samen met een medewerker kijken naar het probleem! Of een vriendin voor je laten bellen?

Ik wens je veel succes en veel plezier met je UPC diensten, net als ik!

Har

Ongelezen bericht door Har »

Mischa0320,

Jij brengt het onderwerp wat diplomatieker over dan ik het doe.

Ook ik heb uiteraard af en toe troubles met internet en mail box, zijn overigens 2 verschillende zaken.

Storingen komt bij elke provider voor.

De troubles met internet en mail box blijken meestal aan mijzelf te liggen, door het veranderen van de instellingen , resp. pc opnieyw installeren en / of een wireless verbinding trachten te crieeren, de hulpdesk helpt mij altijd de zaak weer op gang te krijgen.

Soms kom je een wat minder behulpzame UPC medewerker aan de telefoon tegen, het gesprek beeindig ik dan , bel opnieuw 0900-1580 en ik krijg een andere UPC medewerker aan de lijm.

De UPC medewerkers zijn bijna altijd thuis werkers en zitten door heel Nederland en is gerelateerd met je woonplaats.

Met hun Telefonie en TV heb ik nooit storingen gehad, muv als de stroom bij mij thuis uitvalt, dan bel ik mobiel naar Essent, maar dat is een ander onderwerp.

Gesloten