LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC sluit mij "PER ONGELUK" af

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
ewalstra
Berichten: 13
Lid geworden op: 14 aug 2008 22:07

UPC sluit mij "PER ONGELUK" af

Ongelezen bericht door ewalstra »

Van UPC had ik al maanden het abonnement Internet 120 MB, Telefoon onbeperkt en Digitale HD TV. Ik betaalde hier 122 euro per maand voor. UPC kwam met een advertentie: 120 MB internet, Telefoon Onbeperkt + Europa en Digitale HDTV met DVR voor 85 euro per maand. Ik heb dit abonnement aangevraagd en aangegeven dat ik alleen een andere TV decoder wilde en de rest, vooral het internet aangesloten moest blijven. Ik kreeg een bevestiging per email. Na 4 weken niks vernomen te hebben, maar eens bellen. Bleek dat mijn aanvraag nergens geregistreerd was. Vreemd dat ik dan toch een bevestiging per email ontvangen had, vond UPC. De medewerker zou mij echter persoonlijk helpen en direct mijn aanvraag weer in het systeem zetten. Ook nu heb ik weer aangegeven dat absoluut het internet aangesloten moest blijven. En toen begonnen de problemen...

Op vrijdag 7 augustus om 8 uur had ik ineens geen internet meer. Ik gelijk bellen met UPC. Het modem wat ik al een paar maanden in gebruik had voor 120 MB internet, was uit het systeem gehaald. De medewerker zag ook in de aantekeningen dat ik vermeld had dat het internet aangesloten moest blijven. Of ik maar even het MAC adres wilde doorgeven. Had ik niet bij de hand, moest naar huis bellen, mijn vriendin het adres laten opzoeken en doorgeven en weer naar UPC bellen. UPC heeft mijn MAC adres genoteerd (bleek dat ze wederom een fout maakten door een 6 voor een 8 te verwisselen en aangaven dat dat modem al ergens anders in gebruik was) en zouden een case aanmaken om het modem bij de afdeling Installatie weer op te laten voeren en te aktiveren. Ik zou die vrijdag nog weer internet krijgen. Niet dus. Ook zaterdag niet, ook zondag niet, ondanks herhaalde malen via het 0,10 cent per minuut dure nummer van UPC bellen en bijna smeken mij weer aan te sluiten. Zaterdag gaf een medewerker mij te kennen dat mijn aanvraag bij een verkeerde afdeling lag, hij zou het wel rechttrekken... Ik zou in de loop van de avond weer internet krijgen. Zondag werd mij verteld dat de afdeling Installatie niet eens op zondag werkt... Maandagochtend gebeld, de medewerker zou het allemaal wel even gaan uitzoeken. Uiteindelijk vertelt zij mij dat ik het hele abonnementen traject moet doorlopen voordat ik weer internet heb. Het verwijderen van mijn modem uit het systeem was zo gedaan, maar het is gewoon niet mogelijk om mijn modem weer geaktiveerd te krijgen. Omdat ik een ander abonnement heb aangevraagd, moet mijn aanvraag het hele traject weer volgen. Dat ik al een modem heb, geschikt voor het internet dat ik niet wilde veranderen, maakt niet uit...

Ik heb gevraagd een meerdere van de afdeling te spreken, maar die was natuurlijk niet aanwezig en een ander nummer bellen kan ook niet. Alleen maar 1580 voor 10 cent per minuut.

Mag ik hier zeggen dat ik vind dat UPC een ongelofelijke amateur hobbyclub is ? Wie kan mij verder helpen ?

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: UPC sluit mij "PER ONGELUK" af

Ongelezen bericht door jor »

Mag ik hier zeggen dat ik vind dat UPC een ongelofelijke amateur hobbyclub is ?
Je verhaal zo lezende heb je daar volkomen gelijk in, dit lijkt nergens op. Hoop dat een medewerker van UPC ''s webcare team je hierbij te hulp schiet.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: UPC sluit mij "PER ONGELUK" af

Ongelezen bericht door Henri42 »

[email protected]


zij reageren hier vast wel op

Gesloten