LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC stelt gesprek Coax uit

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
hoffie2

UPC stelt gesprek Coax uit

Ongelezen bericht door hoffie2 »

Toch fijne jongens die gasten van UPC, stellen het voor vanavond geplande gesprek met Coax uit, zodat iedereen weer ff fijn over de maandgrens heen is...

Dus dames en heren: vandaag kan je nog opzeggen, of je hebt weer een hele maand extra dat prettige datalimiet !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Chello's datalimiet: Genoeg reden om te stoppen

Gast

Re: UPC stelt gesprek Coax uit

Ongelezen bericht door Gast »

natuurlijk, UPC wacht gewoon tot volgende maand.......

snap het wel want als er vanavond gesproken wordt staat het morgen nog op de site, en kan je opzegging nog precies voor het eind van de maand binnen zijn, en nu dus niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

helaas UPC dan gaat de opzegging er toch vandaag uit, anders nog een maand extra dat prettige download limiet

hoffie2

Ongelezen bericht door hoffie2 »

hmmm die tekst komt me heel bekent voor

Gast

Het begint al goed.
UPC was niet voorbereid genoeg voor het gesprek. (Ja,ja) Het gesprek is verschoven naar begin volgende week. Maw. Het zal wel 1 maart of later worden, terwijl ze niets te bieden hebben. Dan kun je als abonnee nog een maand doormodderen en vangt Chello tenminste nog een maand langer de abonnementen.

Zul je zien dat Chello op 28 maart aangeeft weer te willen praten, het gesprek naar 2 april verschuift om zo te proberen de uitstroom wat in te dammen, door hoop te kweken bij de abonnee´s.
Een hele fijne -sneaky- tactiek van UPC.

Gast

Doe dan gewoon net als ik
Zeg de handel vandaag nog op en ga naar xs4all of planet

Ik ben er van af
ik ben verlosd
jippieeeeeeee

rfa

Ongelezen bericht door rfa »

gewoon opzeggen ( mits mogelijk ) en snel vergeten die handel das het beste

ik heb natuurlijk makellijk praten vandaag mijn adsl modem binnen gekregen ( dat betekent natuurlijk ook dat het gemiddelde ook weer naar beneden gaat , dus de overblijvers worden nog sneller gecapt )

Gast

opzegging is de deur al uit maar wacht ff met nieuwe te bestellen voor ik bericht heb van upc, want op het opzeggen van een abo bij upc heb ik ook al de nodige verhalen gehoord...... :cry:

Gesloten