LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
mizzkeg

UPC

Ongelezen bericht door mizzkeg »

Enige maanden geleden ben ik door UPC gesommeerd (op straffe van afsluiting tv en radio) om automatisch te gaan betalen. Ik was het hier niet mee eens want ik ben een zeer goede klant wat betalen betreft en loop dus nooit achter met mijn betalingen.
Tot mijn grote woede flikken ze me nu het zelfde kunstje nogmaals door me te in te lichten dat ze de facturen nu per drie maanden gaan incasseren Mag dit zomaar zit ik me af te vragen. Straks heb ik helemaal geen controle meer op mijn eigen betaalgedrag. Daarnaast hoor ik natuurlijk ook over al die foute incasso's die UPC regelmatig doet. Dus ik voel er helemaal niets voor om dit te moeten doen. UPC is helaas de enige kabelaanbieder in het gebied dus ja wat moet je anders.................

Wizzard

Re: UPC

Ongelezen bericht door Wizzard »

Wat een onzin!!

Ik ben een zeer tevreden UPC klant en niemand heeft mij ooit gedwongen om per autoamtische incasso te gaan betalen.

Het is wel goedkoper omdat betalen per accept-giro nu eenmaal meer werk met zich meebrengt voor UPC en men rekent dus administratiekosten.

De rekeningen voor Catv kan ik per maand, per 3 maanden of per jaar betalen, dus geen enkel probleem lijkt me zo.

Je kan daarnaast ook kiezen om je rekening niet per post te ontvangen, maar per e-mail (factuur online).
Je kan ook hier kiezen om de rekening te betalen per automatische incasso of accept-giro.

Als je gebruik wil maken van zgn. pakketkortingen ben je echter wel verplicht te kiezen voor automatische incasso.
Kies je hier niet voor, even goede vrienden, maar krijg je geen pakketkorting.

Hoe ik dit allemaal weet?

Gewoon op www.upc.nl kijken en de voorwaarden god lezen, m.a.w.: gewoon eerst goed uit je doppen kijken voordat je uit je nek gaat lullen op het internet!

Gast

Re: UPC

Ongelezen bericht door Gast »

MAkkelijk gezegd. Maar de praktijk leert toch anders. Upc maakt er nog steeds een zooitje van!!

Gast

Re: UPC

Ongelezen bericht door Gast »

Bij mij maken ze er geen zooitje van, ben erg tevreden over en met UPC.

Hasjroker1

Re: UPC

Ongelezen bericht door Hasjroker1 »

UPC houdt nooit geen rekening met hun klanten. Ik ben bang dat ze een ieder automatisch willen laten betalen. Dan kunnen ze gemakkelijker onterechte prijsverhogingen door voeren. Het is toch van de zotte dat half Nederland moet gaan betalen voor zo'n incompetente organisatie. Slechter kan gewoon niet

P**ed off

Re: UPC

Ongelezen bericht door P**ed off »

Als ik jou was zou ik niet automatisch betalen, want er worden dan hoogstwaarschijnlijk allerlei dingen van je rekening afgehaald die je helemaal niet hoeft te betalen.

In mijn geval ook!!! IK ben zo stom geweest via automatische incasso te betalen en nu is er ff 50 euro extra afgehaald voor een tv aansluiting die ik sinds ik hier woon al heb en waarvoor ik elke maand netjes geld betaal aan de woningverhuurder (maatschappij).

Maar aangezien dit dus op een andere naam staat snappen ze het niet meer bij UPC.

Gast

Re: UPC

Ongelezen bericht door Gast »

Hoe ik dit allemaal weet?

Gewoon op www.upc.nl kijken en de voorwaarden god lezen, m.a.w.: gewoon eerst goed uit je doppen kijken voordat je uit je nek gaat ***len op het internet!
En waarom denk je dat je het weet nadat je op die website gekeken hebt? Omdat het op UPC's eigen website staat? En UPC zal wel weten wat ze doet, en (ex-)klanten met heel andere ervaringen zitten alleen maar te lullen? Is dat wat je zeggen wil? Neem eens een keer een proefabonnenment en kijk of het werkelijk gaat zoals het je wordt voorgespiegeld zou ik zeggen. Maar makkelijker is alle onderwerpen hier eens door te lezen, zowel bij internet, tv als telefonie, en kijk of je niet een grote gemeenschappelijke overeenkomst ziet, bij een grote diversiteit aan mensen en problemen. En overweeg dan nogmaals of je nu moet concluderen dat iedereen daar maar een beetje zit te lullen of dat UPC misschien niet al zijn zaken 100% op orde heeft.
Weet je wat? Bel de helpdesk eens om wat dingen die je hier leest te verifiëren, liefst meerdere malen met dezelfde vraag, en probeer dan een inschatting te maken van het oplossend vermogen binnen die organisatie.

R J van Minnen

Re: UPC

Ongelezen bericht door R J van Minnen »

Toch wel fijn om bij al die honderdduizenden een paar euro extra af te schrijven, slapend geld verdienen aan trouwe klantjes hahahahaha...........ook handig voor de vele etra vakanties............
Mijn vrouw kan zich eindelijk verbouwen tot supersexy lady en dat doet ze helemal voor mij wat fijn..............

Michellangelo
Berichten: 563
Lid geworden op: 14 jan 2005 19:30

Re: UPC

Ongelezen bericht door Michellangelo »

en dat doet ze helemal voor mij wat fijn
Eigelijk doet ze dat voor iemand anders, maar laten we geen slapende honden wakker maken ;)

Gast

Re: UPC

Ongelezen bericht door Gast »

Volgens mij zijn de mensen die positief reageren personeelsleden van UPC.
De grootste oplichters zijn UPC
waarom was er een kort geding door de gemeente's op voorne en putten tegen UPC
UPC verloor maar trekken zich niets aan van de uitspraak.
Op jaarbasis rekenen ze ca. € 50,00 per woning te veel.

jessica72
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 feb 2005 13:34

Re: UPC

Ongelezen bericht door jessica72 »

U haalt me de woorden uit de mond... :)

ara

Re: UPC

Ongelezen bericht door ara »

Als jullie geen respons krijgen van UPC dan het volgende.
Ik heb twee ja echt 2 jaar gestreden met deze waardeloze firma, na mijn verhuizing en heb het als volgt opgelost.
Ik ben begonnen met een antwoordnummer op te zoeken en gevonden.
ben twee brieven (gekopieerd) per dag te zenden aan hun antwoordnummer, geen response toen dikke pakken met oude kranten er bij (lekker gewicht) wel reaktie dat ik dat niet meer mocht doen.
Ben toen een pakje gaan maken met een steen - hun brief - en er in briefje er bij met de tekst zo zwaar liggen jullie onzinnige post op mijn maag.
Dit alles naar antwoordnummer 9104 1000 NT AMSTERDAM.
de zaak was toen vrij vlug opgelost.

:D

Gast

Re: UPC

Ongelezen bericht door Gast »

Elke week stenen sturen (kost je niks max 10 kg) al is het maar om te laten blijken dat je misleiding niet pikt en een hogere datalimiet eist :oops:

Gast

Re: UPC

Ongelezen bericht door Gast »

kijk op www.antwoordnummer.nl

vul dan in upc en je krijgt alle antwoordnummers van upc.

echter het antwoordnummer van upc in Breda blijkt niet van upc te zijn.

succes.

pedropel

Re: UPC

Ongelezen bericht door pedropel »

Ik heb geen moeite met automatische incasso. Je kunt het altijd weer middels een formuliertje terug laten storten. Dat kan, dacht ik, tot 1 maand na het incasseren.

gew

Re: UPC

Ongelezen bericht door gew »

Koop een schotel, ik help wel installeren.
stelletje asso´s :evil:

Gast

Re: UPC

Ongelezen bericht door Gast »

zo ze met de klanten omspringen zo gaan ze ook met het personeel om dus kl00

Gesloten