LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
hoffie

Re: UPC

Ongelezen bericht door hoffie »

trouwens, die 750 keer stemmen hier voor de koude douche viel niet mee hier ................ :?

maar ja, we hebben ze hier nu wel op nr. 1 & 2 staan :lol:

Mischa0320

Ongelezen bericht door Mischa0320 »

Hoffie, je hebt helemaal gelijk jongen !

Ik zal je verder niet langer "dwarsbomen" op jouw kruistocht tegen UPC.

Het is duidelijk dat er geen normale discussie met jou mogelijk is.

Ik wens jou veel geluk met je kruistocht tegen UPC.

agro

Ongelezen bericht door agro »

Ik heb nooit beweerd dat ik geen diensten had van upc, ik heb heelaas nog steeds tv via upc bij gebrek aan een alternatief.
Heb in het verleden wel chello gehad maar na de komst van een alternatief opgezegd.
Ik weet van storing omdat ik zoals eerder vermeld geen tv had, en van mensen gehoord heb die chello en of telefoon van upc hebben door deze storing niet konden bellen en of internetten.
En dan komt upc met een standaard zwetsverhaaltje dat decoaxkabel de oorzaak zou zijn.
Tevreden nu?"?
Over raar gesproken kijk je eigen posts eens na, en dan bedoel ik die van enkele maanden geleden!

Met betrekking tot de nog steeds niet terugbetaalde borg van mijn modem doe ik nu ruim 2 jaar hetvolgende:

Ik verdeel een A4 in vieren (briefkaartformaat) op de computer, waarna ik aan 1 zijde 4x het adres van upc print (antwoordnummer) en dan de andere zijde 4 keer de vraag wanneer ik de borg van mijn modem terug krijg, het eerste half jaar plaatste ik ook nog mijn klantnummer er bij maar dat doe ik dus niet meer, temeer daar er meerdere klachten zijn over het niet terug betalen van de borg.
Dit print ik vervolgens iedere maand 10x uit en stuur naar upc, kosten per maand voor upc ca € 20,00 dus nu ruim € 500,00 hadden ze toch beter de borg kunnen terug betalen.
Ik roep iedereen op die onenigheid heeft met upc hetzelfde te doen.
Laatst gewijzigd door agro op 06 sep 2005 09:53, 1 keer totaal gewijzigd.

Mischa0320

Weet je wat raar is ?

1 + 1 = 2

Hoffie + Agro = dezelfde sukkel !

Bekijk jij eens je eigen postings ?

Én... wat vind je ervan ? Best RAAR hé ?

hoffie

misschien kan je ff IP nr's opvragen bij Radar??????????

agro

Er is al vaker de beschuldiging uitgegaan dat zowel ik als hoffie onder verschillende namen posten, zowel door micha als de papagaai Har.
Het lijkt me meer waarschijnlijk dat degene die deze beschuldigen uitten hier misbruik van maken, zie de regelmatig verschijnende personen die 1 x een post plaatsen welke daarna nooit meer terugkomen.

Hopelijk kan Radar binnenkort een systeem bedenken dat dit niet mogelijk is, in verleden werd ook misbruik gemaakt van namen hier is door Radar een einde gemaakt door registratieplicht.

Mischa0320

Hoffie en Agro

Agro en Hoffie

Hoffie en Agro

Agro en Hoffie

.......

en soms ook enkele andere namen.

Ga een baan zoeken of een andere zinvolle vrijetijdsbesteding !

hoffie

is altijd wel grappig, als die UPC gastjes vastgel#ld zijn gaan ze dat soort dingen roepen

agro

Riep mischa laatst niet iemand op tot een zinvolle discussie??

Tot welke categorie moeten laatste reactie's van Mischa ingedeeld worden dan??

mve

Ongelezen bericht door mve »

doe effe normaal joh hoffie heb je niks beters te doen

hoffie

kijk aan collega erbij gehaald

mve

waar slaat dat op weet je niks beters

hoffie

doe effe normaal joh hoffie heb je niks beters te doen
denk eerder dat jij niks beters te doen hebt, waarom bemoei je je met een discussie die je de ballen aangaat?????????????

IkBenJan

Ongelezen bericht door IkBenJan »

"honderdduizenden klanten hebben problemen met UPC...", hahahaha, laat me toch niet lachen, dit geloof je toch zeker zelf niet hé? Ik ken er zoals ik al eerder zei niet één persoonlijk en als het er een paar duizend zijn van de meer dan 2,3 miljoen klanten doet UPC het toch perfect?
Denk eens even na! Alleen in Eindhoven heeft UPC al 5000 mensen voor de kantonrechter gedaagd. Daarvan mag je er toch wel van uitgaan dat die een probleem met UPC hebben, denk je niet? En niet iedereen brengt het tot een rechtzaak, dus je kan er vanuit gaan dat het totaal aantal mensen met UPC problemen hier een veelvoud van is. En Eindhoven is niet de enige UPC regio. Dus nogmaals een veelvoud hiervan heeft landelijk een probleem met UPC. Laat nu een derde van de probleemgevallen gedaagd zijn, en UPC over 7 regio's beschikken. Dan hebben we het over 100.000 klanten met problemen met UPC. En die 2,3 miljoen klanten zijn tv-gebruikers, daar hebben we het natuurlijk niet over. Internet en telefonie zijn maar 700.000 klanten, waarvan die 100.000 dus een rauwe 14% is. Elke 7e klant is dat. Geen enkel bedrijf heeft een klantenbestand dat uit een dergelijk percentage wanbetalers bestaat. Gezien de plaatsing op de ranglijsten van service bij de providers, en de algemene bekendheid van meerdere typische UPC-kwalen zoals onbeantwoorde correspondentie, misgelopen verhuizingen, niet opdagende monteurs, spookfacturen en noem maar op doet ook vermoeden dat de oorzaak hoofdzakelijk bij UPC moet worden gezocht.
De breedbekkikkers kwaakten een half jaar geleden om het hardst hoe ze die wanbetalers wel eens even zouden gaan aanpakken, maar inmiddels is het angstwekkend stil geworden ten aanzien van de resultaten nu veel zaken inmiddels tot een eind gekomen moeten zijn. Een volgend massaproces blijft vooralsnog uit. Het lijkt er meer op dat UPC zijn wonden aan het likken is dan dat ze glorieus uit de strijd gekomen zijn.
Als je persoonlijk niemand kent met problemen met UPC wil ik wel kennis met je maken, dan ken je er in ieder geval één. Als we dat na 14 september doen is ook bekend hoe de kantonrechter over mijn akkefietje denkt.

mve

jij maak niet uit of ik me er wel of niet mee bemoei hoffie

mve

En wie heeft jou verteld dat deze discussie mij niks aangaat?

agro

Die van upc hebben lange tenen zo te zien :oops: maar dat wisten we eigenlijk al.
Laatst gewijzigd door agro op 06 sep 2005 13:50, 1 keer totaal gewijzigd.

mve

hoezo van upc

trappist

Ongelezen bericht door trappist »

heb hier in regio Eindhoven diverse kennissen die tot hun grote spijt op UPC telefonie zijn overgestapt; niks als problemen.
Gaat hier opeens de telefoon: Hij doet het weer, ik kon een paar dagen niet bellen !! en zo de één na de ander...

:lol:

hoffie

En wie heeft jou verteld dat deze discussie mij niks aangaat?
Wie ben jij om mij te vertellen wat ik wel en niet mag zeggen??????

Maar ach we praten niet zo lief over je salaris verstrekker, dus moeten we maar opzouten

Gesloten