| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] upc
upc
krijg weer een aanbieding van upc voor internetten en bellen voor 24,95 eerste 6 maanden, daarna 29,95 p.m.
lijkt aantrekkelijk, maar lees zoveel negatieve berichten dat ik twijfel of ik het wel moet doen.
gaarne van u horend, christina
lijkt aantrekkelijk, maar lees zoveel negatieve berichten dat ik twijfel of ik het wel moet doen.
gaarne van u horend, christina
Re: upc
Ook ik ben op een verleidelijk aanbod inggegaan met de nodige spijt en kosten daarna.
Als je gewoon wilt blijven bellen zou ik niet naar upc gaan of je moet regelmatig een verbroken verbinding willen.
Natuurlijk zullen er ook mensen zijn bij wie het goed gaat, maar een overgroot deel niet en als het niet goed gaat dan heb je echt problemen want dan is upc niet meer thuis....... en kost het je energie, frustratie en geld.
Ik zou je adviseren niet doen !
Als je gewoon wilt blijven bellen zou ik niet naar upc gaan of je moet regelmatig een verbroken verbinding willen.
Natuurlijk zullen er ook mensen zijn bij wie het goed gaat, maar een overgroot deel niet en als het niet goed gaat dan heb je echt problemen want dan is upc niet meer thuis....... en kost het je energie, frustratie en geld.
Ik zou je adviseren niet doen !
Wij "genieten" inmiddels van alles onder 1 dak!
Het enige wat nog wel redelijk werkt is internet.
Telefoon is redelijk, maar de digitale tv is vreselijk slecht. Inmiddels al een vernieuwde decoder maar beeld blijft bar slecht. Dan hebben we het ook nog niet gehad over de facturatie wat vanaf moment dat we bij UPC zitten nog niet goed is gegaan...... dus denk er goed over na.
Het enige wat nog wel redelijk werkt is internet.
Telefoon is redelijk, maar de digitale tv is vreselijk slecht. Inmiddels al een vernieuwde decoder maar beeld blijft bar slecht. Dan hebben we het ook nog niet gehad over de facturatie wat vanaf moment dat we bij UPC zitten nog niet goed is gegaan...... dus denk er goed over na.
Hoi ik ben een klant bij UPC vanaf het eerste uur, weinig klachten en als ik een klacht heb wordt die snel op gelost. Ik heb internet -digitaal en tel.Twee maanden geleden is in onze straat een blikseminslag geweest ,2 straten zonder tel- tv.- en internet UPC had binnen een uur monteurs in het dorp en alles werkten weer ,KPN is 7 dagen bezig geweest.
Bij problemen met de computer verbinding gebruik ik altijd :chello quichfix en dat werkt goed.
PS. IK WERK NIET BJ UPC maar met gehandicapten.
WIRO
PS. IK WERK NIET BJ UPC maar met gehandicapten.
WIRO
Wat zwak zeg,ik kwam toevallig op dit forum voor een vraag voor een anti virus prog. en ging ook kijken bij upc er daar zag ik alleen maar negatief nieuws
er kunnen ook mensen zijn die een positief over zijn. En wat betreft mij p.s, als er iemand iets positiefs meld is het een medewerker van upc .dit komt steeds terug op dit forum. Maar als je problemen hebt kan ik je wel helpen ,doe ik dagelijks
wiro
wiro
Vreemd dat je anti virus vraag vergeten bent dan .....Wat zwak zeg,ik kwam toevallig op dit forum voor een vraag voor een anti virus prog. en ging ook kijken bij upc er daar zag ik alleen maar negatief nieuws er kunnen ook mensen zijn die een positief over zijn. En wat betreft mij p.s, als er iemand iets positiefs meld is het een medewerker van upc .dit komt steeds terug op dit forum. Maar als je problemen hebt kan ik je wel helpen ,doe ik dagelijks
wiro
Is er ook een goed anti virus programma tegen UPC????
-
Mischa0320
Tsja inderdaad, lieve Christina en lieve Hoffie, blijven jullie toch alsjeblieft bij KPN, wat is nou de nieuwswaarde hiervan, wat kan mij het nou schelen dat je zo blij bent met je KPN.
Dit is een UPC forum, houdt het daarbij.
En Hoffie.... je bent echt een neuroot. UPC is werkelijk zo slecht niet als jij doet voorkomen.
Ik heb zelf en ken veel mensen die (alle) diensten van UPC afnemen en ik heb hen nog nooit negatief gehoord over UPC. Ik blijf zeggen het is je eigen houding naar dit bedrijf toe. Als jij normaal doet, doet UPC normaal wat zij behoort te doen.
Ik wordt zo moe van mensen met hun gekrakeel over dat zij wel de KLANT zijn en de KONING zijn... je neemt gewoon een dienst af en verwacht goede servcie en of je het nou gelooft of niet... UPC biedt mij uitstekende service.
Dit is een UPC forum, houdt het daarbij.
En Hoffie.... je bent echt een neuroot. UPC is werkelijk zo slecht niet als jij doet voorkomen.
Ik heb zelf en ken veel mensen die (alle) diensten van UPC afnemen en ik heb hen nog nooit negatief gehoord over UPC. Ik blijf zeggen het is je eigen houding naar dit bedrijf toe. Als jij normaal doet, doet UPC normaal wat zij behoort te doen.
Ik wordt zo moe van mensen met hun gekrakeel over dat zij wel de KLANT zijn en de KONING zijn... je neemt gewoon een dienst af en verwacht goede servcie en of je het nou gelooft of niet... UPC biedt mij uitstekende service.
-
rolschaatser
al jaar en dag klant bij UPC, geen klachten, ja tuurlijk valt er wel eens ff wat uit, maar dat doet je auto of mob.foon ook wel eens.
Mocht je steeds problemen blijven houden,
vul dan eens het feedback formulier van COAX NL in
http://www.coax.nl/feedback/index.php
groet
Hans Ronhaar
voorzitter COAX NL.
vul dan eens het feedback formulier van COAX NL in
http://www.coax.nl/feedback/index.php
groet
Hans Ronhaar
voorzitter COAX NL.
Positief over Upc??
Tuurlijk was/ben ik positief over upc.
Ehm, mijn eigen verbinding dan. Ik heb alles in 1, tv, digi telefoon en internet. Wil eigenlijk wel sneller
Maar goed, gister wil ik bij een vriendin het zelfde pakket installeren(haar eigen pakket, niet mijne bij haar)
en geen internet verbinding. Alles gedaan wat vriendelijke upc ons vroeg.
Nog steeds geen internet. Voel me net een upc ping pong balletje. Je wordt alle kanten opgestuurd zonder resultaat. Voor m'n vriendin wordt het opzeggen dus!
En mijn eigen ervaring met upc is echt top. Begrijp alleen wel (klein beetje) hoe alle upc gedupeerden zich voelen. Wil alleen zeggen dat het niet voor iedereen zo hoeft te zijn. (misschien ben ik 1 van de weinigen hoor
Tuurlijk was/ben ik positief over upc.
Ehm, mijn eigen verbinding dan. Ik heb alles in 1, tv, digi telefoon en internet. Wil eigenlijk wel sneller
Maar goed, gister wil ik bij een vriendin het zelfde pakket installeren(haar eigen pakket, niet mijne bij haar)
en geen internet verbinding. Alles gedaan wat vriendelijke upc ons vroeg.
Nog steeds geen internet. Voel me net een upc ping pong balletje. Je wordt alle kanten opgestuurd zonder resultaat. Voor m'n vriendin wordt het opzeggen dus!
En mijn eigen ervaring met upc is echt top. Begrijp alleen wel (klein beetje) hoe alle upc gedupeerden zich voelen. Wil alleen zeggen dat het niet voor iedereen zo hoeft te zijn. (misschien ben ik 1 van de weinigen hoor
Zal het goed met je maken mischa, als ik mijn borg nou eindelijk eens terug krijg, ben ik helemaal af van UPC en zal je me hier niet meer zien......Dit is een UPC forum, houdt het daarbij.
Tot die tijd zie ik het als mijn plicht om iedereen te waarschuwen voor deze dieven
Ik ben ook positief over Chello hoor,
Van de ene maand dat ik Try & Buy heb gehad heb ik 7 volle dagen geen telefoon en internet gehad
Moest ik elke dag minimaal één keer "de chello service opnieuw installeren"
Heb ik drie weken een email adres gehad wat bereikbaar was
22 dagen een snelheid van een naaktslak in winterslaap gehad ( 800 ipv 1500)
en twee dagen volle snelheid gehad
O ja het modem staat ook niet steeds klaar om opgehaald te worden
Het had nog slechter kunnen zijn dus ik ben positief.................
Van de ene maand dat ik Try & Buy heb gehad heb ik 7 volle dagen geen telefoon en internet gehad
Moest ik elke dag minimaal één keer "de chello service opnieuw installeren"
Heb ik drie weken een email adres gehad wat bereikbaar was
22 dagen een snelheid van een naaktslak in winterslaap gehad ( 800 ipv 1500)
en twee dagen volle snelheid gehad
O ja het modem staat ook niet steeds klaar om opgehaald te worden
Het had nog slechter kunnen zijn dus ik ben positief.................
Heb jaren upc gehad en chello maar de ervaringen met hun waren gewoon weg verschrikkelijk.Onbegrijpelijk dat een bedrijf zo met hun klanten kan omgaan en nog steeds doet.
Wat ik niet kan begrijpen is dat er nog steeds mensen zijn die eraan denken om een produckt bij UPC te gaan afnemen.
MENSEN BEZINT EER GE BEGINT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En wat de undercover upc medewerker hier op dit forum ook schrijft denk na en geloof hun niet.
Ik heb hun telefoon eruit gedaan , ik heb hun internet eruit gedaan.En ik sta te wachten tot ik ergens anders t.v kan gaan kijken.
UPC komt er bij mij NOOOOOOOOOOOOOIT meer in.

Wat ik niet kan begrijpen is dat er nog steeds mensen zijn die eraan denken om een produckt bij UPC te gaan afnemen.
MENSEN BEZINT EER GE BEGINT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En wat de undercover upc medewerker hier op dit forum ook schrijft denk na en geloof hun niet.
Ik heb hun telefoon eruit gedaan , ik heb hun internet eruit gedaan.En ik sta te wachten tot ik ergens anders t.v kan gaan kijken.
UPC komt er bij mij NOOOOOOOOOOOOOIT meer in.