LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Cockpit

UPC

Ongelezen bericht door Cockpit »

Sinds 1 juni 2005 klant bij UPC. Vanaf dat moment alleen maar ellende. Monteur wilde niet onder vloer om aan te sluiten. Mijn schuld. Ik ben 67 en heb het uiteindelijk maar zelf gedaan omdat het me anders erg veel geld zou gaan kosten.
Telefoon doet het soms wel, soms niet. Rekeningen boven de 100 euro.
Als ik via de helpdesk hierover vragen stel krijg ik antwoorden in de trant van: "Ach mevrouwtje daar kunnen wij niets aan doen. Het komt alleen maar omdat u blond bent".
Ten einde raad heb ik in december 2005 een brief geschreven waarin ik mijn abonnement per 1 juni 2006 wilde beeindigen. Prompt werd ik de volgende dag afgesloten. Na 3 weken mopperen ineens weer verbinding. alleen via web-mail. Automatische afschrijvingen van vorstelijke bedreagen liepen wel door. Begin januari mijn automatische betaling stopgezet. Tot nu toe nog niets van ze gehoord.
Wel kreeg ik ongevraagd een pakket met een nieuwe modem en een nieuwe telefoon Teruggestuurd met de mededeling:"Ik hoef niet alles dubbel, ik ben Hans Anders niet".
Nu mijn vragen.
a. Hoe los ik dit alles op, want ik wordt het spuugzat.
b. Heeft iemand ervaring met betere Internet/Kabel/Telefoonbedrijven?
Bij voorbaat mijn dank
Ria

elefteria

Re: UPC

Ongelezen bericht door elefteria »

Probeer zo snel mogelijk bij UPC weg te komen. Ze kunnen daar geen problemen oplossen.
Als ze veel fouten maken en er is bewijs van, kunt u van het contract af.

Gesloten