LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC telefonie

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
L.W.Broersen

UPC telefonie

Ongelezen bericht door L.W.Broersen »

Sinds 30 maart ben ook ik aan gesloten op het telefoonnet van UPC, de instalatie was met 10 minuten voor elkaar nou fantasties toch.
Helaas het in werking stellen van deze verbinding dat is anders als het aansluiten, dat gebeurt namemelijk niet het is vandaag 27 april 2005 en nog steeds zit ik te wachten op aansluiting op het net ik kan namelijk geen kant uit om dat het niet werkt, ik ben nu van af 1 april ongeveer elke dag aan het proberen om via hun hulplijn dit contact in te stellen dit heeft mij nu al 44 euro aan telefoonkosten opgeleverd zonder dat ik repons krijg ook de weggezonden e-mails om de twee dagen leveren niets op, ik raad dan ook een ieder aan die denkt voordeel te hebben, door over te stappen naar UPC zich twee maal te bedenken want deze goedkoop wordt duurkoop een gesprek met hun 09001580 nummer is met een mobieltje ontzettend duur bezin voor U begint. Ik denk oersoonlijk dat zij eerst de kosten er uit moeten halen door je te laten bellen wat naar oplichterij reukt
want elk telefoontje is geld in de kas als zij zaken legaal zouden doen had het 0900 nummer ook gratis kunnen plaatsvinden.

Hasjroker1

Re: UPC telefonie

Ongelezen bericht door Hasjroker1 »

Helaas bent U het slachtoffer van deze dubieuze aanbieder. Die lui zullen het nooit leren. Het enige wat ze kunnen is rommel leveren mat een uitermate waardeloze kwaliteit. Probeer er zo snel mogelijk weer vanaf te komen. UPC is er echt alleen maar op uit om op de meeste brute wijze geld te verdienen en schroomt niet dit soort van criminele praktijken. Helaas voorziet de wet er nog steeds niet in om dit soort criminelen aan te pakken. Een wet daarvoor sschijnt wel in de maak te zijn. Dat zou dan ook tevens de ondergang van deze criminele organisatie zijn. 8)

Radar
Site Admin

Re: UPC telefonie

Ongelezen bericht door Radar »

Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten. Met de zoekfunctie bovenaan het forum kunt u het onderwerp terugvinden.

TROS Radar Internetredactie

Gesloten