Ik ben sinds sept 2008 bij upc gekomen en moet zeggen dat is het stomste wat ik ook in me leven heb gedaan.
Mijn telefoon valt ongeveer 5 a 10 keer per dag uit onder een gesprek, het maakt niks uit of je gebeld of zelf weg belt.
Ook maak het niet uit of je lang of kort belt, ook kan ik niet gebeld worden en andere kant van de lijn hoor wel dat de telefoon overgaat alleen niet bij onze
Ik heb vanaf januari zoveel monteurs in me huis gehad dat ik de tel ben kwijt geraakt...meer dan 10.
De buitenmonteur gaf de schuld dat het binnen niet goed is en de binnen monteur zegt dat het buiten niet goed is.( wat een monteurs stuurt UPC de straat op
Er is 3 maal een modem vervangen en alle kabelsen en spliter binnen zijn vervangen, buiten hebben ze de kast ook vernieuwd, maar niets help.
Ik ben ruim 200 euro kwijt geraakt aan de 0900 nummers en de storing zit er nog steeds.
Upc zou me vaker terug gebeld hebben maar dat doen ze dan ook maar niet, tja wat had ik anders van upc kunnen verwachte.
Ook wil ik eerder stoppen met upc en een boete betalen maar dan kom je mooi van een koude kermis thuis.
Je moet zoveel geld betalen dat je nood gedwongen bent om je contract uit te zitten.
Als je vanaf okt 2008 t/m vandaag elke maand je telefoon wel150 keer uitvalt dan is de lol er af van upc.
Dan durven ze nog boete te vragen als je eerder weg wilt gaan, NOU upc ik blijf wel tot sep 2009.
En naar die tijd keer ik nooit meer terug bij UPC, op dit moment neem ik tv/radio/ internet en telefonie af.
Deze 4 dienste zullen stoppen naar sept 2009 en stap over naar ADSL en koop me mooie schotel en kan ik eindelijk naar een jaar weer normaal bellen zonder steeds weg te vallen.
En klop niet bij UPC aan om schade vergoeding want dat kantoortje is altijd leeg en niemand zit daar op die stoel.
Heb wel een jaar lang trouw betaald alleen ik heb er niks voor terug gekregen.
Ik heb in 1998 ook UPC/CHELLO gehad en ben daar weg gegaan omdat het ook niet werkte, en moet zeggen dat UPC door de jaren vele malen slechte is geworden.
Ik betaal liever 20 euro in maand meer voor een goede werkende verbinding als deze goedekoper rotzooi van UPC.
En UPC stuur je de helpdeks van het kastje naar de muur om blijkbaar zo hun extra winst te maken op hun 099 nr, tja het geld moet toch ergens vandaan komen.
WIE O WIE kent deze klachte
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Upc telefoon valt steeds uit
Re: Upc telefoon valt steeds uit
de niet werkende telefoon komt bekend over,ik word wel teruggebeld door [email protected], na 2* het modem vervangen te zijn, is er een buiten monteur van UPC en een binnenmonteur van Guidion tesamen gekomen en hebben samen het probleem opgelost.
Een maand Abo geld en een gedeelte telefoonkosten zijn door UPC terug gestort

Een maand Abo geld en een gedeelte telefoonkosten zijn door UPC terug gestort