Ik heb mijn pakket uitgebreid omdat ik dan minder zou betalen.
Er werd niet bijverteld dat als ik mijn facteur online moest nemen.Daardoor vervalt nu de totaal pakket korting .In het contract staat daar over niets in en upc zegt dat ze daar niets aan kunnen veranderen.In plaats van €58 betaal ik nu €127 pure oplichters .Wie weet raad.
eric
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] upc totaal abonnament
-
- Berichten: 38
- Lid geworden op: 17 mei 2005 20:41
Re: upc totaal abonnament
Ik betaalde al automatisch en ik ben op het aanbod ingegaan, daardoor betaal ik minder en heb naast internet+dig.tv nu ook bellen erbij.
Ik blijf het een onprettig idee vinden, een automatische incasso bij iets met wisselende kosten (zoals telefonie), maar je kan via de website de lopende kosten zien. Reken maar dat ik dat minimaal 1x per week nakijk.
Volgens mij kan je alsnog je korting krijgen als je toch nog automatisch gaat betalen, maar of dat mag.... Bij KPN kreeg ik een rekening van 1 euro voor de acceptgiro, dat is een redelijke prijs. Voor zover ik weet mag een bedrijf niet dwingen automatisch te betalen, maar daar kan vast iemand anders antwoord op geven.
Ik blijf het een onprettig idee vinden, een automatische incasso bij iets met wisselende kosten (zoals telefonie), maar je kan via de website de lopende kosten zien. Reken maar dat ik dat minimaal 1x per week nakijk.
Volgens mij kan je alsnog je korting krijgen als je toch nog automatisch gaat betalen, maar of dat mag.... Bij KPN kreeg ik een rekening van 1 euro voor de acceptgiro, dat is een redelijke prijs. Voor zover ik weet mag een bedrijf niet dwingen automatisch te betalen, maar daar kan vast iemand anders antwoord op geven.
Re: upc totaal abonnament
Ze dwingen je niet, staat meestal vermeld in de algemene voorwaarden waar men zelf mee akkoord gaat zodra ze een abonnement afnemen.