LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC verkoopt illegaal adres gegevens

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Hasjroker

UPC verkoopt illegaal adres gegevens

Ongelezen bericht door Hasjroker »

Ik hoor en lees steeds vaker dat UPC adresgegevens en andere prive gevovoelige informatie illegaal aan derde verkoopt. Het wordt hoog tijd dat dit bedrijf strafrechtelijk vervolgd wordt.

rene112

Re: UPC verkoopt illegaal adres gegevens

Ongelezen bericht door rene112 »

nou kom maar met bewijzen dan ik denk niet dat jij dat kan

Hasjroker

Als je dit forum leest en de krant en alle andere mediabronnen is het niet ver zoeken. Ik ga er vanuit dat de lezer die zich goed laat informeren niet met zo'n vraag aan komt. Anders moet je eerst maar een telraam kopen

Chief

Ongelezen bericht door Chief »

Hasjroker...... volgens mij ben je zelf helemaal niet meer in het bezit van aansluitingen van UPC. Zoals ik begrijp ben je een heel erg ontevreden exklant, op iedere negatieve berichtgeving hier op het forum reageer je. Dan snap ik niet dat je zo door blijft zeuren gaat de provider aanprijzen waar je nu zo tevreden over ben of zo.
En laat UPC in zijn waarde, en geef dat bedrijf een kans je heb nu alles toch afgehandeld zelfs de stekkerdoos is weg. Dus jou probleem moet toch opgelost zijn hiermee, begin dan niet iedere keer een nieuw topic waar geen hond meer op reageer. En wat betreft de klachten over UPC die zullen er altijd wel blijven, want waar er gewerkt word, worden fouten gemaakt, en van fouten kan je leren.En zelf ondervind ik dat ze er momenteel alles aan proberen te doen om de klanten tevreden te stellen.

rene112

Ongelezen bericht door rene112 »

hahahahaha als hij de steker doos weg heeft gehaald dan wil ik nog wel eens weten hoe hij dan tv kijkt nou digtaal van kpn zeker hihihi

Hasjroker

Hasjroker...... volgens mij ben je zelf helemaal niet meer in het bezit van aansluitingen van UPC. Zoals ik begrijp ben je een heel erg ontevreden exklant, op iedere negatieve berichtgeving hier op het forum reageer je. Dan snap ik niet dat je zo door blijft zeuren gaat de provider aanprijzen waar je nu zo tevreden over ben of zo.
En laat UPC in zijn waarde, en geef dat bedrijf een kans je heb nu alles toch afgehandeld zelfs de stekkerdoos is weg. Dus jou probleem moet toch opgelost zijn hiermee, begin dan niet iedere keer een nieuw topic waar geen hond meer op reageer. En wat betreft de klachten over UPC die zullen er altijd wel blijven, want waar er gewerkt word, worden fouten gemaakt, en van fouten kan je leren.En zelf ondervind ik dat ze er momenteel alles aan proberen te doen om de klanten tevreden te stellen.

Naar boven

Hahahahahaha Ik waarschuw iedereen tegen dit crimineel bedrijf. Dat is mijn burgerplicht. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Geplaatst op: 11 Nov 2006 22:47 Onderwerp:

hahahahaha als hij de steker doos weg heeft gehaald dan wil ik nog wel eens weten hoe hij dan tv kijkt nou digtaal van kpn zeker hihihi

Wat dacht je van een salelietschotel. Ik wil HD TV kijken en wil geen verrot beeld. :lol: :lol:

Laurent

Ongelezen bericht door Laurent »

Hashsroker kijkt TV via de UPC kabel, zie zijn items medio september

Hasjroker

Ik wist niet dat Laurent weet wat ik kijk. Hij mag eerst wel eens Nederlands leren. Hij weet niet eens hoe hij Hasjroker schrijft Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha :D :) :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :wink: :roll: :idea: :mrgreen:

Laurent

Ongelezen bericht door Laurent »

Nou zeg , moet ik een doping snuiver goed spellen, Hashmenneke is een UPC fan :)

Gesloten