LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC & Veronica

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.

Spam door de brievenbus moet dit kunnen ?

ja
0
Geen stemmen
nee
10
100%
 
Totaal aantal stemmen: 10

mapu
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 sep 2006 17:34

UPC & Veronica

Ongelezen bericht door mapu »

Waar blijven we in Nederland met onze persoonsgegevens !!!!,
Ik probeer dagelijks mijn computer schoon te houden van spam krijg ik dit door de brievenbus.
Vandaag gevonden op de deurmat de nieuwe veronica gids een speciaal met mijn adres gedrukt op de cover ,van upc het schijnt dat men in nederland zomaar mijn adres en naamgegevens mag verkopen,heb na dit gebeurd was mijn aansluiting opgezegt en lekker een schotel gekocht en hoef dus hier maar een paar euro per maand voor te betalen en ben dan ook gelukig af van het slechte signaal op mijn kabel.
wat een !#!$@@% bedrijf is dat upc zeg
ps kijk ook eens op http://www.chelloo.com/forum/dit zegt al genoeg toch over dit bedrijf
Storing van verkeerde url opgelost was iedereen maar zo snel :idea:
Laatst gewijzigd door mapu op 01 sep 2006 18:15, 1 keer totaal gewijzigd.

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: UPC & Veronica

Ongelezen bericht door Laurent »

website klopt niet, veronica blad weer op de brievenbus gooien , retour aan Veronica????????? :D :) :shock: :idea: :arrow:

Wankytan
Berichten: 87
Lid geworden op: 04 aug 2006 00:15

Re: UPC & Veronica

Ongelezen bericht door Wankytan »

Vandaag UPC opgezegd en een schotel gekocht een bezig mannetje hahahah. :lol:

Dit al gelezen, dan snap je misschien de reden?

Hebt u eenmalig het gratis Veronica Magazine van UPC ontvangen?
Een groot deel van de UPC-klanten heeft onlangs een special van het Veronica Magazine van ons ontvangen. Met deze eenmalige uitgave willen we onze klanten informeren over het nieuwe tv-seizoen. Hiervoor heeft UPC samen met Veronica enkele pagina's over digitale televisie aan uitgave nummer 35 van het Veronica Magazine toegevoegd en gratis verstrekt aan een deel van onze klanten.
Hebt u als klant van UPC deze uitgave ontvangen? Dan kunt u erop vertrouwen dat uw persoonsgegevens alleen voor het eenmalig toesturen van deze uitgave zijn gebruikt. Veronica Magazine beschikt niet over uw persoonsgegevens en u bent hiermee ook geen abonnee van het Veronica Magazine geworden.
Dit Veronica Magazine is een cadeau aan u van UPC. We hopen dat u veel kijkplezier beleeft aan het nieuwe tv-seizoen.
Olivier Martens
Directeur Televisie

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: UPC & Veronica

Ongelezen bericht door Laurent »

weer een fake bericht, het Veronica blad ligt al in de papier container

mapu
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 sep 2006 17:34

Re: UPC & Veronica

Ongelezen bericht door mapu »

een malig dat geloof ik niet upc doet wel werkelijk iets met onze gegevens het is namelijk zo dat upc onze naam bij aanvang verkeert geschreven heeft en dit kom nu terug op andere mailing dus hoe zo doen ze niks met onze gegevens !!!!!!

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: UPC & Veronica

Ongelezen bericht door Laurent »

wat maakt dat nu uit, sluit je aan bij Infofilter en je ontvangt geen spam meer, Veronica blad is wc papier onwaardig te noemen.

Hasjroker
Berichten: 109
Lid geworden op: 31 aug 2003 22:26

Re: UPC & Veronica

Ongelezen bericht door Hasjroker »

Zo'n failliette onderneming van UPC moet toch ook aan hun geld koemen. Daarom verkopen ze jou persoonlijke gegevens aan derde. Dat dat bij wet verboden is laat ze kout. Dat zo'n corrupte onderneming zo in Nederland hun gang kan gaan is zeer schadelijk voor de democratie. Jammer.

Gizmo255
Berichten: 27
Lid geworden op: 18 sep 2005 22:02

Re: UPC & Veronica

Ongelezen bericht door Gizmo255 »


Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: UPC & Veronica

Ongelezen bericht door Laurent »

Haspijper,

UPC verkoopt niets aan Veronica, het is een gezamelijke PR actie, jij hoeft niets te doen en hebt een TV krant gratis, toch mooi?.

Ik heb het tijdschrift door gespoeld, ik moets niet van Veronica hebben.:(

Hasjroker
Berichten: 109
Lid geworden op: 31 aug 2003 22:26

Re: UPC & Veronica

Ongelezen bericht door Hasjroker »

Nee UPC doet het gratis. Ik begin me af te vragen of Laurantpijper misschien een medewerker is van UPC die met dit soort acties op illegale wijze zijn zakken zit te vullen. Gegevens verstrekken aan derde zonder toestemming van derde is ten allertijde strafbaar. Misschien moet Laurantpijper eens een wetboek kopen. Zijn gedrag ruikt naar criminaliteit

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: UPC & Veronica

Ongelezen bericht door Laurent »

Hashmeneerm ga zo verder , gegevens uitwisselen is niet strafbaar :?

qwerty99
Berichten: 11
Lid geworden op: 28 aug 2006 12:43

Re: UPC & Veronica

Ongelezen bericht door qwerty99 »

gegevens uitwisselen is niet strafbaar
Hier zit je verkeert Laurent. Het ligt er maar net aan om wat voor een gegevens het gaat. Gegevens die voor iedereen openbaar zijn (zoals de gegevens in het telefoonboek) mogen ze doorgeven. Alle andere gegevens niet. Dus sta je nergens vermeld in een telefoonboek of zo, dan mag jouw telefoonnummer niet worden doorgegeven.

Hasjroker
Berichten: 109
Lid geworden op: 31 aug 2003 22:26

Re: UPC & Veronica

Ongelezen bericht door Hasjroker »

Lullig voor meneer Laurantpijper. Maar in je contract staat toch zeker dat je 5 jaar geen interne info mag publiseren.

qwerty99
Berichten: 11
Lid geworden op: 28 aug 2006 12:43

Re: UPC & Veronica

Ongelezen bericht door qwerty99 »

Ik heb het tijdschrift door gespoeld, ik moets niet van Veronica hebben.
Nou-nou, Laurent je valt nu wel een beetje van je geloof af. Als iemand zoiets zou zeggen over UPC, dan spring je meteen in je harnas en val je aan.

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: UPC & Veronica

Ongelezen bericht door Laurent »

Veronica is een pulpblad, alle bedrijven maken er reclame in, :shock: ook de geweldige UPC

Hasjroker
Berichten: 109
Lid geworden op: 31 aug 2003 22:26

Re: UPC & Veronica

Ongelezen bericht door Hasjroker »

Ook ik kreeg een Veronicabode opgestuurd. Alleen het was een oude. UPC is wel lekker up to date Hahahahahahahaha Wat een sukkels zeg.

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: UPC & Veronica

Ongelezen bericht door Laurent »

Veronica verstuurde het blad en niet de voortreffelijke UPC, Hr Hashman ziet het weer eens niet helder meer.:(

Gesloten