Begin januari heb ik mijn diensten (internet, bellen en tv) bij UPC opgezegd. Ik hield mijn hart vast want klant worden bij UPC was ook al zo'n ramp, maar dat terzijde. Tot mijn grote verbazing kreeg ik netjes een brief thuis dat alles is opgezegd. Ik heb ook begin januari keurig netjes mijn modem geretourneerd met bijhorende formulieren in de bijhorende doos. Gelukkig wel aangetekend verstuurd want ik hoorde maar niks. Toen ik eens ging bellen zeiden ze dat ze helemaal niks hadden ontvangen. Dat is knap want ik heb hier toch echt een bewijs met handtekening liggen. Toen hadden ze ineens wel mijn modem ontvangen.
Binnen 2 weken zou ik mijn 45 euro borg gestort worden op mijn rekening. We zijn nu 5 maanden verder en nog steeds geen borg ontvangen. Iedere keer als ik bel zeggen ze "mevrouw ik zet het nu in het systeem en dan staat het geld binnen 2 weken op uw rekening".
Nou mooi niet dus. Op brieven reageren ze overigens niet.
Het gaat mij niet om die 45 euro, maar om het principe. Ik heb al veel kosten moeten maken om uberhaupt klant te worden, aangetekend modem en opzegbrief versturen kostte 16 euro, over alle telefoonkosten maar te zwijgen.
Dus UPC, waar blijft mijn 45 euro???????
(en dan wil ik ook nooit, maar dan ook nooit, meer iets met UPC te maken hebben)
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] UPC: waar blijft mijn borg?
Re: UPC: waar blijft mijn borg?
Ik heb wel ideetje hoe je die borg binnen afzienbare tijd kan terug krijgen, stuur een maitje en ik stuur je alle benodigde info.
Beste marjan.vis
Misschien kunnen we je helpen? Zou je je gegevens eens willen mailen naar [email protected]
Met vriendelijke groet,
Ryan-UPC
UPC Webcare
Misschien kunnen we je helpen? Zou je je gegevens eens willen mailen naar [email protected]
Met vriendelijke groet,
Ryan-UPC
UPC Webcare
Marjan, ik zelf heb goede ervaringen met de mailcontacten via de Webcare van UPC, maak een specificatie van de rieele kosten en mail die door naar Webcare@UPC succes
Ja UPC blijft een log en duur apparaat helaas
soms gaat het goed meestal gaat het fout..

UPC is wel heel snel met diensten afsluiten,maar als UPC jouw als klant terug moet betalen duurt het een eeuw lang!! Ik heb ook al mijn diensten bij hun opgezegd per 30 juni a.s omdat ik gewoon verkeerde informatie van een mederwerker hebt gehad en daardoor een betalings achterstand is ontstaan. En natuurlijk gaat upc dat ontkennen,maar volgens een mederwerker worden de gesprekken opgenomen en als ik 2 dagen later belt met de vraag om die opgenomen gesprekken te onderzoeken, zegt een andere upc medewerker dat er helemaal geen gesprekken worden opgenomen
Het opnemen van gesprekken gebeurd alleen bij verkoop van upc diensten. Ik heb ook nooit een brief ofzo van upc ontvangen dat ik een achterstand zou hebben en ik werd gewoon plots afgesloten door upc. Dus ik hou ook mijn hart vast als ik misschien een brief van upc krijgt na de opzegging! Maar ik weet wel hoe en waar ik mijn recht moet halen! Ik BEN UPC MEER DAN ZAT!!!!
En dat is dus nog waar ook! Als de rekening niet binnen 30 dagen betaald is volgt er direct afsluiting, als je echter geld tegoed hebt mag UPC ( volgens hun voorwaarden ) ineens er 8 weken over doen.Dat is pas krom.Geplaatst op 26 Mei 2009 13:39 door sandra56
UPC is wel heel snel met diensten afsluiten,maar als UPC jouw als klant terug moet betalen duurt het een eeuw lang!!