LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC.... wat een bedrijf !

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Flappie

UPC.... wat een bedrijf !

Ongelezen bericht door Flappie »

Ik heb pas geprobeerd bij een vriend UPC internet aan te sluiten. Ik zei nog neem geen UPC. Hij dacht dat het wel mee zou vallen. Helaas werd mijn wantrouwen werkelijkheid. Nadat het modem op de juiste manier was aangesloten en alles op zijn plek zat bleef het ledje op het modem maar knipperen. Geen beweging in te krijgen. Hel(p)desk gebeld voor veel eurocentjes. Meneer van de helpdesk kon niet veel voor ons betekenen ?? Wij zijn er een dag mee bezig geweest maar uiteindelijk zonder resultaat. Er moest een monteur komen. Afspraak gemaakt maar wat denk je.......geen monteur gezien. :evil: Dit is geen incident meer zoals ik uit de berichten hier lees.
UPC krijgt het hele pakketje weer terug met de hartelijke groeten. Wat een bende bij dat bedrijf.
Tip: Neem lekker ADSL. Ik ben al jaren klant van XS4ALL en zeer tevreden. Als het even mogelijk is neem dan ook meteen een schotel vor de TV. 100% vebetering in beeld en prijs

Gr,
Flappie

mulmol
Berichten: 69
Lid geworden op: 16 nov 2004 08:30

Re: UPC.... wat een bedrijf !

Ongelezen bericht door mulmol »

Hoi,

Ook wij hebben voor niets gewacht op de monteur. Na veel bellen en klagen hoorde wij dat je hiervoor een vergoeding krijgt van Euro 25,00.

Dus gewoon pakken die 25,00 euro.

groetjes

Bodde

Re: UPC.... wat een bedrijf !

Ongelezen bericht door Bodde »

Hallo

Ik ben de UPC monteur, en ik kom lekker niet, niet zeuren
Neem adsl veel beter

inktivissevoet

Re: UPC.... wat een bedrijf !

Ongelezen bericht door inktivissevoet »

Hey Flappie, maar das wel een beetje een rolls met een miata vergelijken he. Xs4all is inderdaad een stuk beter. is zelfs de beste op dit moment.
en Chello/UPC is inderdaad een heel vervelend bedrijf. gewoon ADSL nemen, digitale TV van KPN (zodra dat wat meer bschikbaar is) en je hebt tenminste wat in huis. netwerken mag, geen belachelijk lage datalimieten van 5Gb (top 40Gb) bij een abo van 50 euro. en geen helpdesk van euro's p/m geen studenten aan de foon. wat zou de wereld mooi zijn als kpn ook nog es auto's ging maken hehe. maar goed, ook daar gaat wel eens wat fout. maar een stuk minder!

internet ze!
en laat je niet pakken!!

Palermo

Re: UPC.... wat een bedrijf !

Ongelezen bericht door Palermo »

he inktivissevoet

ben je wel eens bij de helpdesk geweest bij UPC?

Gesloten