Wat een ellende bij Het Net!
Ik heb 8 april 2009 naar de klantenservice gebeld om onze verhuizing door te geven, alles was ingevoerd, en de verhuizing was in opdracht.
14 mei 2009 zouden wij weer aangesloten zijn, vond dat opzich al een lange termijn, maar oke.
Op het oude en nieuwe adres een bevestigingsbrief gekregen, de verhuizing was oke, aansluitdatum 14 mei 2009.
Eind april kregen we een brief, de verhuizing zou niet gerealiseerd kunnen worden, dus, wij bellen naar kpn met mobiele telefoon, na 10 euro op te hebben gebeld vertelde ze ons dat het een fout was, kwam vaker voor.
Wij gerustgesteld.
14 mei functioneerde er niks, hebben maar even gebeld hoe het zat, na 60 euro beltegoed te hebben verbeld, en een paar keer gewoon de hoorn erop gegooid door Het net (!!!) kwamen ze erachter dat onze lijn nog niet was verhuist, lag nog in het vorige adres.
Ze hadden dus niks verhuist...
Maar geen nood, het zou allemaal geregeld worden, en we zouden de volgende dag terug gebeld worden, en konden bij de primafoon vestiging hier een usb-dongle op kunnen halen wegens het ongemak en konden dan onbeperkt op hun kosten internetten, da's fijn dachten we.
22 mei 2009, nog niks gehoord van Het Net, nog geen tijd gehad om de dongle op te halen, dus op weg naar de primafoon winkel hier in de stad.
De Dongle bleken ze niet mee te kunnen geven was alleen voor klanten van KPN, en was met een totaal limiet van 500mb, daarna zou hij ermee stoppen, en de 50 euro borg zouden wij dan ook niet terug kunnen vorderen.
De klantenservice had de Dongle sowieso niet toe mogen zeggen aan ons.
Er werd een klacht aangemaakt, en een aantal uren later kon er wel ineens contact opgenomen worden door KPN.
Toen bleek dat 14 mei 2009 de verhuizing was geannuleerd, terwijl wij toen nog telefonisch contact hebben gehad met Het net en alles geregeld zou worden.
De aanvraag werd opnieuw ingevoerd, de verhuizing zal maarliefst weer 4 tot 6 weken duren..
Gevraagd of ze er geen spoed achter konden zetten i.v.m de hele ellende, maar dat kan niet.
En in de tussentijd word er dus betaald voor een internet en telefonie abonnement waar niet eens gebruik van gemaakt kan worden.
Bellen geschied dus met de mobiele telefoon, dat loopt ook hoog in de kosten, en internetten gebeurd nu met 1 t-mobile internetstick, en een vodafone internet stick, dure grap dus.
Maar omdat wij internet nodig hebben voor het werk, kunnen we momenteel niet anders.
Wil graag de kosten verhalen op Het net, de gemaakte kosten van het bellen naar hun, en de kosten van het internet wat wij nu moeten gebruiken.
En zou ook graag zien dat ze in de tijd dat wij geen internet hebben ook geen kosten rekenen.
Maar hoe doe je zoiets het beste?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Verhuisellende Het Net....
Re: Verhuisellende Het Net....
Hoi dit heb ik voor me schoonouders ook gedaan en is vrij makelijk.
Stuur een brief aangetekent en handtekening retour (je wilt zeker weten dat hij aankomt)
Zet hier alles in zoals hierboven.
en houd even in de gaten dat je de rekeningen en verbruikt als copy erbij doet zodat ze kunnen zien wat je hebt moeten bellen en betalen aan je mobiel / internet.
Dit kan enige tijd duren voor je wat hoort maar bij mijn schoonouders werd alles vergoed.
Groetjes
Stuur een brief aangetekent en handtekening retour (je wilt zeker weten dat hij aankomt)
Zet hier alles in zoals hierboven.
en houd even in de gaten dat je de rekeningen en verbruikt als copy erbij doet zodat ze kunnen zien wat je hebt moeten bellen en betalen aan je mobiel / internet.
Dit kan enige tijd duren voor je wat hoort maar bij mijn schoonouders werd alles vergoed.
Groetjes