Wij gingen verhuizen en het volgende gebeurde, jammer genoeg nog niet opgelost.
Op 14 oktober verhuizing aangevraagd, ingangsdatum 1 december.
Aangezien ik thuis werk op de computer en mijn dochter in het examenjaar en mijn andere dochter ook veel werkstukken op de computer moet inleveren leek me dit mooi op tijd.
Netjes een ontvangstbevestiging gehad, dat de aanvraag binnen was.
Op 1 december echter geen aansluiting. Na bellen bleek dat er een fout was gemaakt, er bleek in dit huis geen isra aansluiting te zijn. Ze waren er mee bezig en we zouden op de hoogte gehouden worden.
Op 4 december SMS gekregen dat de geplande aansluiting op 24 december zou plaatsvinden.
Nog telefonisch contact gehad met Brent van Tele2, afgesproken dat de kosten van de mobiele telefoon en de maandelijkse abonnementskosten verrekend zouden worden.
Op 22 december wederom een sms dat op de 24e de aansluiting opgeleverd zou worden.
Op de 24e ’s ochtends wederom sms dat die dag de aansluiting geactiveerd zou worden.
’s Avonds de 24e om 16.30 gebeld dat er nog geen verbinding was. Mevrouw aan de telefoon meldde dat ik het de hele dag de tijd moest geven en als ik de 25e nog geen verbinding had dat ik dan moest terugbellen. 25e was kerst, niemand aanwezig.
De 26e gebeld, diverse keren. Kreeg te horen dat de lijn door de KPN omgezet moest worden en dat hun contact op zouden nemen voor een afspraak.
De 31e telefoon van de KPN, ’s middags om 15.30 kwam er van hun een monteur. Deze kwam er na zoeken achter dat er inderdaad geen lijn op dit huis was aangesloten buiten in de kast. Deze heeft hij aangesloten en alles werkte eindelijk.
Helaas, 6 januari ’s avonds kregen we ineens een ingesprektoon als we wilden bellen, we konden wel gebeld worden, dus hadden eerst niets in de gaten.
Om 23.00 ’s avonds kreeg ik bij het openen van internet op de computer ineens de melding dat ik een betalingsachterstand had en dat ik daarom geen gebruik kon maken van tele2.
Dan wordt je wel even boos. Heb een automatische machtiging daar lopen en bovendien had ik geen rekening ontvangen en ook geen herinnering.
Op 7 januari om 8.30 gebeld met Tele2. Kreeg Tellie Roskamp aan de lijn.
Zij vertelde me na lang overleg met collega’s dat ik inderdaad geen betalingsachterstand had maar volgens hun overgestapt naar een andere provider.
Had volgens hun een keertje ja gezegd tegen een of andere verkoper. Mijn tegenspraak werd aan de kant geduwd. Toen ik vroeg wie dat dan was konden hun me niet vertellen, moest maar met de KPN contact opnemen om te zien naar welke provider ik was overgestapt.
KPN gebeld, contact met Laura Stuivenberg, zij vertelde me dat ik niet was overgestapt naar een andere provider en bij hun nog steeds als Tele2 bekend stond.
Ondertussen was ik het al aardig zet. Mijn man heeft toen wederom gebeld met Tele2. Heeft 1 ½ uur met mensen aan de lijn gezeten en kwam niet verder. Uiteindelijk kreeg hij te horen dat wij geen abonnement van Tele2 meer hadden. Wat moet je dan.
Proberen verschillende abonnementen af te sluiten. Krijgen iedere keer te horen dat er geen isra aansluiting is in dit huis. Dat de enige lijn een Versatel lijn is die eerst door hun moet worden vrijgegeven voordat een ander erop mag.
Je wordt er zo machteloos van, staat met je rug tegen de muur.
Op 8 januari wederom gebeld met Tele2, krijgen ook te horen dat de enige oplossing is dat we het helemaal opnieuw aan moeten vragen, dat duurt wederom 3 weken. Wil zolang helemaal niet wachten. De lijn bestaat gewoon, werkt ook, want ik kan gebeld worden, kan alleen niet zelf bellen en internetten omdat er ergens bij hun iets is omgezet.
We vragen wat we dan kunnen doen, worden er moedeloos van. Op dat moment zag de medewerkster van Tele2 iemand van de administratie lopen.
Gingen het uitzoeken en we werden teruggebeld binnen een uur. Inderdaad, we werden teruggebeld. Ze konden het zo niet zien, maar het leek erop dat onze lijn geslemd werd door een andere provider, geen idee wat het inhoud.
Ze gaan het proberen op te lossen en binnen 5 werkdagen worden we teruggebeld.
Helaas, gister was de 5e dag, nog niet teruggebeld. Mijn man gistermiddag weer een uur aan de telefoon gehangen, nog niets wijzer geworden.
Hadden ondertussen de automatische machtiging stopgezet, ga niet betalen voor een dienst die we niet geleverd krijgen.
Mijn man kreeg te horen dat ze niets voor hem konden doen, het enige wat ze zeiden dat het bij het hoofdkantoor in behandeling was. Wederom een teleurstelling dat je niet op de hoogte wordt gesteld.
Maandag 19 januari via de site van tele2 een contactformulier ingevuld waarin ik vroeg wanneer we nu teruggebeld worden en dat ik het aardig zat begon te worden. Zou binnen 4 uur teruggebeld worden, maar helaas, daar houden ze zich ook al niet aan.
Zitten nu dus al weer een 12 dagen zonder internet en telefoon, maar iets van Tele2 horen is schijnbaar moeilijk. Kan nog steeds gewoon wel gebeld worden. Om moedeloos van te worden
Woensdag de 21e heeft mijn man weer gebeld, kreeg te horen dat we gewoon geduld moeten hebben, ahum, hebben we dat niet lang genoeg? Het terugbellen kon wel tot 15 werkdagen duren, weer een week wachten, weer geen beloftes waargemaakt
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Verhuisperikelen met Tele2 en de ellende erna!
Re: Verhuisperikelen met Tele2 en de ellende erna!
Ondertussen is de 15 dagen alweer bijna verstreken, nog steeds geen reactie, helaas 
-
WebServiceTele2
Geachte barodaca
Stuurt u mij alstublieft een email met uw mobiele nummer en/of klantgegevens. Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat era an de hand is. Mijn email adres is: [email protected]
Met vriendelijke groeten,
Alex weijer
Webservice Tele2
Stuurt u mij alstublieft een email met uw mobiele nummer en/of klantgegevens. Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat era an de hand is. Mijn email adres is: [email protected]
Met vriendelijke groeten,
Alex weijer
Webservice Tele2
-
Royalflush
Vreemd dat het voor Tele2 kennelijk te veel moeite is om de topicstarter van schriftelijke en telefonisch repliek te dienen inzake zijn/haar probleem met Tele2, maar dat Tele2 kennelijk wel tijd en beschikbaar personeel heeft om op dit forum te posten.
U kunt "kijken" wat er aan de hand is, maar dat lijkt me al vrij lang duidelijk eerlijk gezegd, ook bij Tele2.
U kunt "kijken" wat er aan de hand is, maar dat lijkt me al vrij lang duidelijk eerlijk gezegd, ook bij Tele2.
Ben superblij dat Alex inderdaad zoals hij beloofd heeft geholpen heeft.
Het probleem is nu opgelost en kan weer bellen en internetten.
Het is inderdaad jammer dat het op deze manier moest, hopelijk zijn we nu van alle ellende af.
Het probleem is nu opgelost en kan weer bellen en internetten.
Het is inderdaad jammer dat het op deze manier moest, hopelijk zijn we nu van alle ellende af.
[email protected] is om de klachten te beperken...
en ze willen graag nieuwe klanten en dat U via dit gratis mail adres sneller en beter word geholpen dan een duur 0900 nummer is dus het voordeel dat U hier gaat zoeken!
Zo doen meerdere bedrijven het nu, zoals KPN, Ziggo en UPC en vele anderen!
De bedrijven die het niet doen krijgen van mij voorbeelden dat het rendabel is om het ook zo te gaan doen....
want dat scheelde veel ellende!
en ze willen graag nieuwe klanten en dat U via dit gratis mail adres sneller en beter word geholpen dan een duur 0900 nummer is dus het voordeel dat U hier gaat zoeken!
Zo doen meerdere bedrijven het nu, zoals KPN, Ziggo en UPC en vele anderen!
De bedrijven die het niet doen krijgen van mij voorbeelden dat het rendabel is om het ook zo te gaan doen....
want dat scheelde veel ellende!