overal waar jij antwoord doet zij het ook.
ze zit achter je aan
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
UPC is zeker geen afgod, ik reageer alleen op providers waar ik ervaringen mee heb,bijvoorbeeld UPC is prima en Vodafone is knap waardeloos, evenals C D,deze laatste plukt de markt ook kaal, in jouw termelogie:schofterigtiptoo schreef:Henri42 schreef:
Tiptoo jij vindt heel veel, misschien wel teveel met one liners zonder motivaties en richtlijnen![]()
ik heb al vaker gezegd Henri.....bij mij is een provider of goed of minder maar nog steeds geen afgod
ten eerste ben ik geen ex-werknemer van upc.R 66 ( vat 66 ??) ziet spoken als ex medewerker van UPC lees Guidion, z,n baas moest eens weten, via z,n IP te achterhalen
renegade66 schreef:misschien ziet zij wat in je tiptoo?
overal waar jij antwoord doet zij het ook.
ze zit achter je aan![]()
![]()
wat een lullige opmerking Henri..... zoals jij en iedereen , zijn we anoniem op dit forum enne ip adres ken alleen via de rechter!Henri42 schreef:
R 66 ( vat 66 ??) ziet spoken als ex medewerker van UPC lees Guidion, z,n baas moest eens weten, via z,n IP te achterhalen
Wat ik neerpen is door Renagade 66 meerdere malen eveneens zo omschreven, niets nieuws onder de zon dus, evenals z,n opmerking over z,n werkgevers, zo niet m,n excuus, was als grapje bedoelt, jouw toevoeging Tiptoo is onzedigtiptoo schreef:Henri42 schreef:
R 66 ( vat 66 ??) ziet spoken als ex medewerker van UPC lees Guidion, z,n baas moest eens weten, via z,n IP te achterhalen
ik heb never omschreven dat upc ex-werkgever is,Wat ik neerpen is door Renagade 66 meerdere malen eveneens zo omschreven, niets nieuws onder de zon dus, evenals z,n opmerking over z,n werkgevers, zo niet m,n excuus, was als grapje bedoelt, jouw toevoeging Tiptoo is onzedig ps: excuus Renagade66 sorry
zou ik niet al te stellig om wezen, heb andere ervaringen meegemaakt en gezien.was te verwachten van UPC. [email protected] lost veel op , direct contact zonder veel gedonder
Guidion, het is verbazend dat jullie club het lef heeft om zo te reageren, persoonlijk heb ik een keer of 4 een van jullie monteurs over de vloer iov UPC gehad, probleem oplossingen door Guidion waren er niet muv het maar weer overrbodig vervangen van het modem.GUIDION Webcare schreef:Beste renegade66,
GUIDION streeft ernaar kwalitatief goede, eerlijke en betrouwbare support te verzorgen. Wanneer dit in de beleving van een klant niet is gebeurd, herstellen wij graag eventueel gemaakte fouten en proberen we hiervan te leren.
Op meerdere plekken op dit forum bent u negatief over GUIDION. Graag bespreken wij met u in persoon waar dit door is ontstaan. Zou u contact met ons willen opnemen via [email protected] of via 020-5205360.
Alvast dank en met vriendelijke groet,
Namens GUIDION
Coen
muja schreef:Hey Henri24,
Op wat baseer je je uitspraken omtrent guidion? Ik heb namelijk een aanbieding van guidion gekregen om bij hun te komen werken. Kan je mij aub advies geven?
hmmmm, ben je zzper dan???Op wat baseer je je uitspraken omtrent guidion? Ik heb namelijk een aanbieding van guidion gekregen om bij hun te komen werken. Kan je mij aub advies geven?