LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Verzendkosten betalen voor iets dat van KPN is

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
rinus74
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 okt 2017 22:55

Re: Verzendkosten betalen voor iets dat van KPN is

Ongelezen bericht door rinus74 »

bij telfort word een nieuw modem naar je huisadres gestuurd
tevens krijg je bij de levering een retoursticker om de defecte modem gratis terug te sturen
en zo hoort het
rinus

Misco
Berichten: 10
Lid geworden op: 26 feb 2007 14:50

Re: Verzendkosten betalen voor iets dat van KPN is

Ongelezen bericht door Misco »

Ondertussen heeft de vraag van Hagelman meer zijwegen opgeleverd dan waar het probleem om ging ☺; het probleem met de niet-functionerende Experia-box. Zoals gesteld geeft KPN zijn producten in bruikleen en dragen zij zorg voor de verbinding. Mijn ervaring met KPN is dat er nogal wisselende, maar altijd vriendelijke, reacties van KPN komen afhankelijk van de deskundigheid van de medewerker. KPN biedt normaliter altijd service aan en wil daar zo nodig ook voor langs komen. Punt is en blijft de deskundigheid van de afnemer!! Op de website van KPN wordt zeer uitgebreide informatie verstrekt, dus ook voor de Experia-box vs 10! Een fotootje maken van de oude situatie kan derhalve geen kwaad. Als het echt een probleem is van het modem dat u ZELF niet had kunnen oplossen is hulp aan huis óók kosteloos. Bent u te verwijten dat u de gebruiksaanwijzing of telefonische hulp (wordt opgenomen) onvoldoende bent nagekomen, dan gaat het u flink geld kosten t.w. € 60,00 p.u en voor ieder kwartier arbeidstijd extra. Het is derhalve ook begrijpelijk èn meestal gebruikelijk dat van providers niet om zelf oplosbare problemen verwacht kan worden dat zij gisteren bij u voor de deur staan en als het morgen nog niet is het dan wel acceptabel is een schadeclaim te mogen vaststellen. Typisch Nederlands!
Concluderend: u maakt zelf de keuze of KPN bij u aan huis komt door een oprechte afweging te maken. Wilt u geen enkel risico lopen dan krijgt u de mogelijkheid om de Experiabox in de winkel om te wisselen tegen datgene wat u in bruikleen heeft gekregen. Ja, dat kost enige moeite. Maar uw abonnementsgeld is gebaseerd op verbindingsmogelijkheden met apparatuur die u functionerend vanaf het begin in bruikleen hebt gekregen. We willen het weleens anders, maar de waarheid is ook anders en derhalve heeft KPN m.i. zeer correct gehandeld. U bent en blijft altijd zelf verantwoordelijk voor uw bezit in bruikleen en als u dit dus niet zelf wilt omruilen in een vestiging, ja dan moet u Tante Pos betalen.

Gesloten