Sinds 14 april 2015 zit ik bij Vodafone thuis met een totaalpakket. Het duurde anderhalve maand voor de vaste telefoonlijn eindelijk goed werkte. Nu gebeurd me dit; ik betaal 62,50 euro en moest maar op de chat komen voor een beter aanbod. Diverse keren gedaan en vandaag dus ook...
Wat blijkt nu als ik zou twee tv pakketten laten vallen zou dan 10 euro minder worden ... nee dus want de interactieve box zou te goedkoop berekend zijn ipv van 5 kost die 10 euro. Dit is mij echter nooit verteld!!!! Tot vandaag dus 23 oktober dus ik daar dus via de chat met ene Jaap van Vodafones klantenservice daarachter moet komen. Ik moet van 900 euro per maand rondkomen ben alleen en kijk dus graag tv. Ik kan toch nu zo abonnement stop zetten en naar een andere provider gaan?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] vodafone help
Re: vodafone help
er zijn goedkopere alternatieven of wil je perse glasvezel?
ik zit zelf bij ziggo voor 46 euro per maand, dan heb je 50 mb internet, bellen en digitale tv en analoge tv. maar er zijn nog meer goedkopere aanbieders, het is maar wat je zelf wilt.
ik zit zelf bij ziggo voor 46 euro per maand, dan heb je 50 mb internet, bellen en digitale tv en analoge tv. maar er zijn nog meer goedkopere aanbieders, het is maar wat je zelf wilt.
Waar woon je?
Naast Ziggo, heel veel maar niet geheel Nederland.....
En Telfort, het goedkope KPN broertje is ook niet overal even snel.
Daarom is voor goed advies jou woonplaats of regio nodig.
Maar ook dan, ik kocht in 2006 een huis, dat was vlak naast de wijkcentrale en haalde daarom
op ADSL van de 20 Mb tenminste 19,4 en soms zelfs meer dan 20 Mb!
Maar mijn vorige woning op slechts 8 minuten lopen was met tenhoogste 8 Mb dus een totaal ander verhaal.
Wel verwacht ik dat je aan een jaarcontract vast zit dus tot April 2016 zit je daar vast of je kunt een rekening voor niet gebruikte en afgenomen dienst verwachten.
En het mag niet maar hoe zijn jou buren?
Als ik kamers verhuur en daardoor 8x TV en 14 Computers heb staan betaal ik hetzelfde als de buurvrouw met bijstand die alleen woonde!
Ik mag hem er dus bij de buurvrouw insteken, niet erotisch bedoeld... maar de Boorhamer en 25 cm verder en na afloop een beetje kit!
Ja, ze helpt mij met administratie en katten verzorgen als ik niet thuis ben, net als de planten en dus prima dat ze zo gratis TV en Online alles kan doen.
Ik weet dat het niet mag maar ook bedrijven... mijn bedrijf aan de rand industrie terrein en de dames die grazen, ja hun baas moest via duur inbellen omdat ADSL niet leverbaar was.....
Die boer met 85 vrouwen in de weide wil ook graag Kabel TV en redelijk online en via smal slootje een
kabel uitrollen.....
Ja, hij heeft dus nu ook een goede verbinding want legale kabel zelf is onbetaalbaar.
Deze 700 meter kabel kost wel geld maar met slechts 50 cent per meter en waterdichte verbindingen is het maar eenmalige kosten.
Ja, als je maar €900,- hebt is binnen de mazen van de wet werken wel rendabel...
Een deel betalen of tegen dienst aanbieden is dan rendabel.
Je mag het signaal niet doorverkopen aan buren maar wel onbeperkt alles aansluiten, ongeacht hoeveel apparten je hebt en de versterker mag er ook tussen....
Ja, het is een beetje grijs advies maar zo word het voor iedereen betaalbaar....
Naast Ziggo, heel veel maar niet geheel Nederland.....
En Telfort, het goedkope KPN broertje is ook niet overal even snel.
Daarom is voor goed advies jou woonplaats of regio nodig.
Maar ook dan, ik kocht in 2006 een huis, dat was vlak naast de wijkcentrale en haalde daarom
op ADSL van de 20 Mb tenminste 19,4 en soms zelfs meer dan 20 Mb!
Maar mijn vorige woning op slechts 8 minuten lopen was met tenhoogste 8 Mb dus een totaal ander verhaal.
Wel verwacht ik dat je aan een jaarcontract vast zit dus tot April 2016 zit je daar vast of je kunt een rekening voor niet gebruikte en afgenomen dienst verwachten.
En het mag niet maar hoe zijn jou buren?
Als ik kamers verhuur en daardoor 8x TV en 14 Computers heb staan betaal ik hetzelfde als de buurvrouw met bijstand die alleen woonde!
Ik mag hem er dus bij de buurvrouw insteken, niet erotisch bedoeld... maar de Boorhamer en 25 cm verder en na afloop een beetje kit!
Ja, ze helpt mij met administratie en katten verzorgen als ik niet thuis ben, net als de planten en dus prima dat ze zo gratis TV en Online alles kan doen.
Ik weet dat het niet mag maar ook bedrijven... mijn bedrijf aan de rand industrie terrein en de dames die grazen, ja hun baas moest via duur inbellen omdat ADSL niet leverbaar was.....
Die boer met 85 vrouwen in de weide wil ook graag Kabel TV en redelijk online en via smal slootje een
kabel uitrollen.....
Ja, hij heeft dus nu ook een goede verbinding want legale kabel zelf is onbetaalbaar.
Deze 700 meter kabel kost wel geld maar met slechts 50 cent per meter en waterdichte verbindingen is het maar eenmalige kosten.
Ja, als je maar €900,- hebt is binnen de mazen van de wet werken wel rendabel...
Een deel betalen of tegen dienst aanbieden is dan rendabel.
Je mag het signaal niet doorverkopen aan buren maar wel onbeperkt alles aansluiten, ongeacht hoeveel apparten je hebt en de versterker mag er ook tussen....
Ja, het is een beetje grijs advies maar zo word het voor iedereen betaalbaar....
Nee ik hoef niet perse glasvezel daar ben ik ingestonken toen het in Bennekom aangelegd is had voorheen UPC die was veel beter en coulanter bij problemen. Mijn vraag is dus moet ik opdraaien por fouten gemaakt door Vodafone ze mij niet eens verteld hebben dat de interactieve box 100 euro kost In de chat komen ze met dat verhaal maanden later. Dat is valse info dus kan ik toch het abonnement stoppen zonder tot 14 april 2016 vast te zitten aan deze slechte provider Vodafone?