LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vodafone thuis creditnota na einde abonnement

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
arnhemsmeisje60

Vodafone thuis creditnota na einde abonnement

Ongelezen bericht door arnhemsmeisje60 »

In december abonnement van Vodafone thuis be-eindigd. Op 14-1 mail ontvangen dat ik rond de 21e ongeveer 28 euro terug zou ontvangen. Week na die datum gebeld; uitbetaling zou nog even duren. 3-2 gemaild; nooit antwoord op gekregen. 10-2 nogmaals gebeld; ja wat vreemd, duurt wel lang maar binnen een paar dagen staat het op uw rekening. Niet dus. Zojuist via chat contact gehad (die meestal overigens ook niet werkt). Weer een kulverhaal te horen gekregen, nu zou er zogenaamd al sinds 5-2 storing zijn. 11 dagen storing?
Heeft iemand anders dezelfde ervaringen? En zo ja, hoe is het probleem uiteindelijk opgelost?
Wat kan ik zelf nu nog doen?

rroijackers

Re: Vodafone thuis creditnota na einde abonnement

Ongelezen bericht door rroijackers »

Wij zijn dus niet de enige. Mijn ouders en ik hebben allebei opgezegd en zitten op de creditnota te wachten. En dat sinds december vorig jaar. Zijn er nog meer gedupeerden? Heeft iemand tips hoe ze hun geld wel hebben teruggekregen?
Mij hebben ze al beloofd via een handmatige creidtering te doen, maar dat is ook al 3 maanden misgegaan. Dit kwam dan weer door een medewerker die ziek was, dan weer door een fout van een andere afdeling, De managers waren er nu mee bezig, maar zit al weer een maand op mijn geld te wachten. Hun smoezen zijn op en ze zeggen nu gewoon wij weten niet wanneer u uw geld terug krijgt. Maar u moet geloven dat we er echt alles aan doen om het op te lossen. We vinden het heel vervelend.
EN ondertussen zit vodafone dus doodleuk met onze centen. Heeft er iemand suggesties hoe we vodafone kunnen dwingen het geld terug te betalen. Want uit zichzelf gaan ze het echt niet doen.

rroijackers

Ongelezen bericht door rroijackers »

Heeft u inmmiddels uw geld gekregen?
Wij zitten met hetzelfde probleem. Sinds december opgezegd en nu nog steeds geen creditnota. Ze belofen van alles en het is nu zelfs zo erg dat hun smoezen op zijn. Het antwoord is nu wij weten het niet. Onze systemen werken niet. En handmatig crediteren kunnen/willen ze niet. Heeft er iemand ook dit soort ervaring en wat kunnen we hieraan doen?

Har06

Ongelezen bericht door Har06 »

is € 28 een probleem , even afwachten voor aan de bel te rammelen

netje7

Ongelezen bericht door netje7 »

ik heb ook een soort gelijke probleem. Ik heb per 14 januari mijn vodafone thuis abonnement op gezegd. Eindcreditnota zou ongeveer €30,- moeten zijn. Niet zo veel zou je zeggen. Nou na ondertussen vijf maanden aan het bellen en telkens weer horen oh wat vreemd er is iets mis gegaan. Nog steeds geen centen. En nee ik lig niet echt wakker van €30,- maar het gaat om de principe. Ze zijn vlug genoeg met geld innen, maar terug betalen waar iemand recht op heeft ho maar. En als je vraagt naar een meerdere zijn ze plotseling allemaal in vergadering. Goh toevallig elke keer dat ik bel is er een groot werkoverleg.
Ten eerst hang je gemiddeld een kwartier in de wacht dan nog eens een half uur aan de lijn, waarvan de meeste van de tijd in de wacht want ze moeten gaan overleggen met een collega en vervolgens krijg je hetzelfde verhaaltje op gedreund. Joh er is iets m s gegaan ik zet het er handmatig in. Volgen de maand heeft u het zeker!!! Dit hoor ik al 5 maanden lang! Ik zou eigenlijk een rekening naar hun toe moeten sturen, met al mijn tijd die ik kwijt ben aan het nutteloos gehang aan de telefoon. Nu wordt voor de zesde keer op 21 juni gestort. Nou ik heb er vertrouwen in dat ik 21 juni weer nutteloos aan de telefoon kan hangen om weer het zelfde *** verhoor te horen. Heb ze al gemaild, heb al een klacht in gediend, maar resultaat ho maar!!!! Radeloos wordt je van door al dit gelig van zo een miljoenen bedrijf die al moeilijk loopt te doen over bedragen van rond de 30 euro!!!!!
Maar wel in zee gaan met ziggo! Net zo een oplichter!

alfatrion

Ongelezen bericht door alfatrion »

Je kan ze een ingebrekestelling sturen. Hierin geef je aan wat je moet krijgen, op welke rekening, en binnen welke termijn. Bijvoorbeeld 7 dagen.

Har06

Ongelezen bericht door Har06 »

alfatrion schreef:Je kan ze een ingebrekestelling sturen. Hierin geef je aan wat je moet krijgen, op welke rekening, en binnen welke termijn. Bijvoorbeeld 7 dagen.
ik denk dat Vodafone de factuur dan uit handen geeft en bij het centrale meldingspunt deze klant zal melden

alfatrion

Ongelezen bericht door alfatrion »

Har06 schreef:
alfatrion schreef:Je kan ze een ingebrekestelling sturen. Hierin geef je aan wat je moet krijgen, op welke rekening, en binnen welke termijn. Bijvoorbeeld 7 dagen.
ik denk dat Vodafone de factuur dan uit handen geeft en bij het centrale meldingspunt deze klant zal melden
Ik zie het al voor me. "Snik, snik", klinkt het als Vodafone aan de telefoon hangt, "klant x heeft ons een brief gestuurd waarin hij aangeeft dat hij al sinds 14 januari op een creditnota wacht; hij begroot deze op 30 euro en geeft ons 7 kalenderdagen om dat bedrag te betalen. Kunnen jullie ons helpen?" :lol:

Gesloten