LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Waarom geen andere keuzes dan Disqus?????

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
cologic
Berichten: 5
Lid geworden op: 21 jul 2011 14:16

Waarom geen andere keuzes dan Disqus?????

Ongelezen bericht door cologic »

Als ik wil reageren kom ik overal Disqus tegen. Ben eigenlijk Disqusted bij dit soort manipulatie. Als ik iets wil zeggen, willen zij al mijn persoonlijke informatie hebben, me reklame kunnen sturen, en tot aan mn onderboek kunnen verkopen. Daar VRAAG ik niet om, maar als je weigert, kan je niet reageren. Dus alleen email adres en naam is niet genoeg, de Stazi van Disqus heeft een prima manipulatie systeem opgebouwd waar ze al je informatie kunnen gebruiken om die weer te verkopen aan derde partijen. Ik word BELAZERD door dit soort systemen!!!! RADAR, kijk er even goed naar, jullie staan blijkbaar :cry: aan hun kant, niet aan de kant van je doelgroep!!!!

Snoodaard
Berichten: 116
Lid geworden op: 01 dec 2016 13:57

Re: Waarom geen andere keuzes dan Disqus?????

Ongelezen bericht door Snoodaard »

Het is natuurlijk compleet schandalig dat beheerders van websites wat inkomsten willen hebben....



Hysterisch gejank om absoluut niks dit...

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Waarom geen andere keuzes dan Disqus?????

Ongelezen bericht door scontra »

cologic schreef: a/ Als ik wil reageren kom ik overal Disqus tegen.
b/ Ik word BELAZERD door dit soort systemen!!!!
c/ RADAR, kijk er even goed naar, jullie staan blijkbaar :cry: aan hun kant, niet aan de kant van je doelgroep!!!!

@cologic,

U verklaart uzelf tot 'doelgroep' door aan deze onzin mee te willen doen.

a/ Waarom zou u reageren, uw opmerking(en) / reactie(s) dienen alleen maar een commercieel doel en u bent blijkbaar eenvoudig over te halen om hieraan mee te doen.
b/ U wordt niet belazerd !! maar u houdt dit soort systemen geheel vrijwillig in stand.
c/ Waarom beschuldigd u RADAR, deze opmerking slaat echt helemaal nergens op.
Simpelweg niet aan mee doen en u heeft gelijk geen enkele reden meer om u, op welke wijze dan ook, gekwetst te voelen en u hoeft ook niets en niemand meer onnodig en valselijk te beschuldigen.
Als ik u mag raden, biedt uw excuses aan aan de redactie van RADAR voor deze onterechte verdachtmaking.
Laatst gewijzigd door scontra op 13 mar 2017 15:25, 1 keer totaal gewijzigd.

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Waarom geen andere keuzes dan Disqus?????

Ongelezen bericht door sjohie »

cologic schreef:Als ik wil reageren kom ik overal Disqus tegen. Ben eigenlijk Disqusted bij dit soort manipulatie. Als ik iets wil zeggen, willen zij al mijn persoonlijke informatie hebben, me reklame kunnen sturen, en tot aan mn onderboek kunnen verkopen. Daar VRAAG ik niet om, maar als je weigert, kan je niet reageren. Dus alleen email adres en naam is niet genoeg, de Stazi van Disqus heeft een prima manipulatie systeem opgebouwd waar ze al je informatie kunnen gebruiken om die weer te verkopen aan derde partijen. Ik word BELAZERD door dit soort systemen!!!! RADAR, kijk er even goed naar, jullie staan blijkbaar :cry: aan hun kant, niet aan de kant van je doelgroep!!!!
Het is een van de weinige serieuze uitgebreide 3rd party commentaar-tools die je als beheerder van een kleine tot medium grootte website kan kopen. Ander kom je op de functionaliteit van een Google of Facebook Comments, en dan sluit je niet alleen de niet-gebruikers van dat soort diensten uit, maar krijg je ook weer de vragen over privacy etc.

En daarnaast is een kleine bron van inkomsten voor een beheerder vaak ook best wel welkom, websites hostten zich niet vanzelf, en zeker niet gratis.

Moneyman
Berichten: 30343
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Waarom geen andere keuzes dan Disqus?????

Ongelezen bericht door Moneyman »

cologic schreef:Als ik wil reageren kom ik overal Disqus tegen. Ben eigenlijk Disqusted bij dit soort manipulatie. Als ik iets wil zeggen, willen zij al mijn persoonlijke informatie hebben, me reklame kunnen sturen, en tot aan mn onderboek kunnen verkopen. Daar VRAAG ik niet om, maar als je weigert, kan je niet reageren. Dus alleen email adres en naam is niet genoeg, de Stazi van Disqus heeft een prima manipulatie systeem opgebouwd waar ze al je informatie kunnen gebruiken om die weer te verkopen aan derde partijen. Ik word BELAZERD door dit soort systemen!!!! RADAR, kijk er even goed naar, jullie staan blijkbaar :cry: aan hun kant, niet aan de kant van je doelgroep!!!!
Stazi... serieus...? :shock: :shock: :roll: :roll:

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Waarom geen andere keuzes dan Disqus?????

Ongelezen bericht door kweenie »

Ik vind het beter dan dat sommige websites je 'verlichten' om met een Facebook account te reageren. Ik heb trouwens ook websites gezien die na het invoeren van zulke maatregelen helemaal zijn doodgebloed, omdat er nauwelijks mensen meer reageren. Dus of het nou altijd zo handig is kun je je afvragen.

Miepje1
Berichten: 1742
Lid geworden op: 22 feb 2005 15:12

Re: Waarom geen andere keuzes dan Disqus?????

Ongelezen bericht door Miepje1 »

Nooit probleem gehad met Disqus. En inderdaad heel fijn dat je niet moet reageren met dat verhipte Facebook. Ik krijg voor zover ik kan zien geen extra reclame of spam via Disqus.

kuklos
Berichten: 9861
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Waarom geen andere keuzes dan Disqus?????

Ongelezen bericht door kuklos »

cologic schreef:.... manipulatie............................mn onderboek kunnen verkopen. .......... Stazi ...............Ik word BELAZERD door dit soort systemen!!!! ..................RADAR, kijk er even goed naar, jullie staan blijkbaar :cry: aan hun kant, niet aan de kant van je doelgroep!!!!
Gaat het wel helemaal goed met je?

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Waarom geen andere keuzes dan Disqus?????

Ongelezen bericht door berndv »

Ik reageer bij de lokale omroep ook wel eens, en dat gaat ook via disqus. Geen problemen mee gehad, in het begin kreeg ik wel mails, dat had ik zo ingesteld, maar dat is gewoon aan te passen, en tegenwoordig krijg ik geen enkele mail van disqus. En er is een keuze, je kunt er ook voor kiezen om niet te reageren.

Jroam
Berichten: 9
Lid geworden op: 26 feb 2014 13:22

Re: Waarom geen andere keuzes dan Disqus?????

Ongelezen bericht door Jroam »

Disqus, wat is dat, of wat zijn dat voor grappenmakers.

Ik heb me aangemeld, maar wordt niet herkend.
Als ik probeer in te loggen, is het wachtwoord in goed.
Ik weer zeker dat het wachtwoord wel goed is, maar oke.
Ik klik op wachtwoord vergeten. (stuur maar een ander)
Dan wordt het mailadres niet herkend.

Een kennis heeft precies hetzelfde.

Disqus; nou vergeet het maar!

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Waarom geen andere keuzes dan Disqus?????

Ongelezen bericht door kweenie »

Dat klinkt alsof je je aanmelding misschien nog niet hebt bevestigd.

renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: Waarom geen andere keuzes dan Disqus?????

Ongelezen bericht door renewouters »

SOmmige mensen zijn compleet de weg kwijt....

Gesloten