LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Welke provider?

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Ribery
Berichten: 6
Lid geworden op: 12 jun 2008 12:07

Welke provider?

Ongelezen bericht door Ribery »

Hallo,

Ik had eigenlijk een simpele vraag.
Ik vroeg me af wat de beste provider is wat betreft internet, en dan vooral gericht op service? Waar hebben jullie de beste ervaring mee?

mvg

queenfan
Berichten: 1415
Lid geworden op: 14 jun 2004 12:50

Re: Welke provider?

Ongelezen bericht door queenfan »

xs4all

neusfluit
Berichten: 13
Lid geworden op: 16 sep 2006 13:03

Re: Welke provider?

Ongelezen bericht door neusfluit »

xs4all

skippy
Berichten: 180
Lid geworden op: 04 sep 2005 21:14

Re: Welke provider?

Ongelezen bericht door skippy »

xs4all is idd de mercedes onder de internetproviders,toch zijn ook mijn ervaringen met de budget providers als telfort en alice over het algemeen wel goed te noemen. neem in ieder geval geen ziggo of upc
maar dat was waarschijnlijk al duidelijk.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Welke provider?

Ongelezen bericht door Henri42 »

UPC is DE VW onder de providers: werkt altijd :) (*_*)

antonh
Berichten: 976
Lid geworden op: 05 apr 2006 16:33

Re: Welke provider?

Ongelezen bericht door antonh »

xs4all :!: :!:

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: Welke provider?

Ongelezen bericht door agro »

werkt altijd
Vandaar dat ik iedere week verschillende aanvragen krijg, van "tevreden" klanten, voor tips hoe men van de firma list en bedrog kan afkomen. :wink:

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: Welke provider?

Ongelezen bericht door G7 »

Zonder meer.....xs4all

Iets duurder misschien, maar wel heel stabiel.

jopieslim
Berichten: 47
Lid geworden op: 26 sep 2006 09:58

Re: Welke provider?

Ongelezen bericht door jopieslim »

ook xs4all.
goede service.
Stabiele verbinding.

Wim2007
Berichten: 962
Lid geworden op: 12 jul 2007 13:04

Re: Welke provider?

Ongelezen bericht door Wim2007 »

k vroeg me af wat de beste provider is wat betreft internet, en dan vooral gericht op service? Waar hebben jullie de beste ervaring mee?
XS4ALL

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Welke provider?

Ongelezen bericht door Henri42 »

Nogmaals en ten overvloede vermeld: UPC , the one and only, betrouwbaar en goedkoop (*-*)

UPC is wel selectief ten aanzien van wanbetalers en listige lui :)

osseworst
Berichten: 157
Lid geworden op: 07 jun 2005 21:10

Re: Welke provider?

Ongelezen bericht door osseworst »

UPC , the one and only, betrouwbaar ...
Het is maar wat je onder betrouwbaar verstaat. Henri, ouwe UPC bewonderaar, leg mij eens uit hoe je dit betrouwbaar kunt noemen:
Ik kreeg een persoonlijk advies voor uitbreiding van mijn pakket met o.a. digitale TV en sneller internet voor nog geen € 4,00 extra per maand. Even zelf narekenen leerde dat het ging om een verhoging van € 15,05 per maand. Het was even puzzelen waar het verschil vandaan kwam: bij mijn huidige anytime telefonie zou ik voor € 11,27 per maand verbellen, en bij het nieuwe (wederom anytime) waren die kosten opeens verdwenen. Ik noem dit misleiding. En erger, hoeveel mensen zouden hier wel in getrapt zijn? :x
Dus Henri, praat jij op je onnavolgbare wijze weer eens recht wat krom is. :roll:

queenfan
Berichten: 1415
Lid geworden op: 14 jun 2004 12:50

Re: Welke provider?

Ongelezen bericht door queenfan »

He Henri42 onze UPC medewerker is er ook weer.

Heb je al opslag gekregen voor je spam op Tros Radar

keja
Berichten: 58
Lid geworden op: 27 mei 2006 20:30

Re: Welke provider?

Ongelezen bericht door keja »

Nooit problemen gehad met qfast.net nette service desk en de snelheden zijn goed ! Heb het nu 2 jaar 1 keer een storing gehad.

s6

dimsum
Berichten: 18
Lid geworden op: 22 jun 2008 13:22

Re: Welke provider?

Ongelezen bericht door dimsum »

Veel ellende gehad met Telfort en als je dan eindelijk opzegt en er gaat iets mis, dan moet je het niet hebben van hun klantenservice.

Als gevolg van een foutje van mijn huidige provider KPN had deze het ADSL signaal van Telfort een maand te vroeg omgezet (naar KPN). Direct nadat ik hierachter kwam, heeft KPN deze fout hersteld. Telfort wenste mij echter geen signaal meer te leveren (wat volgens hun technische man wel mogelijk was), terwijl mijn abonnement bij Telfort nog twee maanden liep.

De klantenservice wenste geen medewerking te verlenen, ik zou wel moeten betalen voor de laatste twee maanden want anders zou men een incassobureau achter mij aansturen, men wilde mij niet doorverbinden met iemand die (wel) beslissingen mocht nemen om mij mijn signaal terug te geven en klagen over de klantenservice kon ook nergens (volgens de klantenservice).

Dat laatste lijkt te gaan kloppen: op mijn brieven van 26 april en 3 juni 2008 over deze zaak wordt gewoon helemaal niet gereageerd. Ik was van plan om mijn laatste betaling te storneren, maar helaas kwam ik er te laat achter dat Telfort aan het begin van iedere maand reeds de abonnementskosten voor de maand daarop in rekening brengt. Voor storneren ben ik dus al te laat.

Ik kan dus weinig anders dan iedereen waarschuwen voor de handelwijze van Telfort.

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: Welke provider?

Ongelezen bericht door agro »

Storneren kan tot 30 dagen na afschrijving.
Ook kan je je rekening blokkeren middels selectieve blokkade voor bv Telfort kunnen ze nooit of te nimmer nog bedragen van je rekening afschrijven totdat deze blokkade door jou is opgegeven.
Voor deze selectieve blokkering neem contact op met je bank.
succes.

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Welke provider?

Ongelezen bericht door TdeHond »

Voor deze selectieve blokkering neem contact op met je bank.
Als de selectieve blokkade eenmaal gezet is, werkt deze prima, zei gedupeerde die de bank 2 x een onterechte, onjuiste automatische incasso heeft laten storneren gevolgd door een selectieve blokkade op Green ISP BV/Telfort.

Toen de dreigbrieven kwamen jubelde de bankmedewerker: maar de selectieve blokkade werkt! :lol:

terptm
Berichten: 10
Lid geworden op: 16 apr 2007 09:35

Re: Welke provider?

Ongelezen bericht door terptm »

Xs4all is ook niet meer wat het ooit was.

http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php ... sc&start=0

Er staat niet voor niets een thread met 3 pagina's over de service.

Wim2007
Berichten: 962
Lid geworden op: 12 jul 2007 13:04

Re: Welke provider?

Ongelezen bericht door Wim2007 »

Xs4all is ook niet meer wat het ooit was.

http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php ... sc&start=0

Er staat niet voor niets een thread met 3 pagina's over de service.
Let dan vooral ook eens op het hoge zeurgehalte van de klagers. De willen eigenlijk niet meer dan een verlaging van de tarieven

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Welke provider?

Ongelezen bericht door TdeHond »

Let dan vooral ook eens op het hoge zeurgehalte van de klagers. De willen eigenlijk niet meer dan een verlaging van de tarieven
Hoe bent u tot deze conclusie gekomen?

Gesloten