LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] welkom bij Tele2
welkom bij Tele2
Ik heb bij Tele2 internet + TV Gold aangevraagd en kreeg netjes van hun iedere keer een smsje om mij op de hoogte te houden van de bestelstatus. Vanmorgen weer 1 met daarin de melding dat het internet vandaag actief wordt gemaakt. Hartstikke mooi maar ik ben niet gebeld door de installateur en heb ook de activatiebrief niet ontvangen. Maar eens gaan informeren via de chat. Excuses voor het ongemak ik geef u het telefoonnummer van de installateur dan kunt u zelf een afspraak maken en de activatiebrief kunnen we helaas niet nogmaals (?) versturen! Maar ze kon wel de gegevens geven die nodig zijn. Hopelijk zijn dat voldoende gegevens. Gebeld naar het installatiebedrijf, kunnen ze tot mijn grote schrik niet eerder komen dan 18 augustus. Volgende week donderdag wordt ik afgesloten bij mijn huidige profider dus zit ik daarna 2,5 weken zonder tv en internet. Dus Tele2 heel erg bedankt voor de correcte afhandeling en ik voel mij ook erg welkom!
Re: welkom bij Tele2
Dan hebben zij ruim de tijd om u nogmaals de brief met activatie gegevens te zenden. Ditmaal aangetekend!
Natuurlijk kunnen zij wel nogmaals de gegevens zenden, maar ze willen dat niet.
U bent w.s. de dupe van TNT post. Dien daar dus ook een klacht in.
http://klantenservice-voorthuis.tntpost ... ction=show
Natuurlijk kunnen zij wel nogmaals de gegevens zenden, maar ze willen dat niet.
U bent w.s. de dupe van TNT post. Dien daar dus ook een klacht in.
http://klantenservice-voorthuis.tntpost ... ction=show
Re: welkom bij Tele2
Wij hadden ook in feb. dit jaar tele 2 aangevraagd, ruim op tijd om ons telefoonnummer over te nemen van Upc en om te voorkomen dat we zonder internet zouden komen te zitten, dit werd afgesloten per begin mei. Ons was al geadviseerd om in april nog te bellen om er zeker van te zijn dat het nummerbehoud goed geregeld was. Toen ik de tweede week van april belde werd mij verteld dat ze het zouden regelen en ik binnen 3 dagen teruggebeld zou worden.
De volgende dag werd ik gebeld door een medewerker van tele 2 met de mededeling dat het nummer niet omgezet kon worden omdat ik mijn modem niet aangesloten had... Ik had helemaal geen modem en decoder!! Waar het pakket gebleven was wisten ze niet. Gelukkig kon er wel iemand binnen een week langs komen met modem en decoder en werd alles aangesloten. Ook is de factuur gecorrigeerd na weer een extra telefoongesprek (nee mevrouw, dat kunnen wij pas corrigeren nadat de factuur is betaald en ik kan dat niet nu al regelen...).
Helaas ontbraken ook de benodigde papieren met instellingen en handleidingen. Deze konden ook niet meer toegestuurd worden, aangezien die alleen in de oorspronkelijke doos met modem en decoder zitten. Het lijkt mij toch dat iemand die dozen inpakt en dus ook een stapeltje handleidingen en instellingspapieren heeft???
Tot onze grote verbazing werd vorige week een grote doos afgeleverd. Na openen vonden we hierin een modem, decoder en handleidingen. De begeleidende brief meldde ons dat we vanaf 3 april aangesloten zouden worden.... De handleidingen heb ik eruit gehaald en ik ga van de week maar eens vragen of ze hem nog terug willen.
Nu moet ik wel eerlijk zeggen, het internet, televisie en telefonie werkt goed. Geen problemen mee gehad.
De volgende dag werd ik gebeld door een medewerker van tele 2 met de mededeling dat het nummer niet omgezet kon worden omdat ik mijn modem niet aangesloten had... Ik had helemaal geen modem en decoder!! Waar het pakket gebleven was wisten ze niet. Gelukkig kon er wel iemand binnen een week langs komen met modem en decoder en werd alles aangesloten. Ook is de factuur gecorrigeerd na weer een extra telefoongesprek (nee mevrouw, dat kunnen wij pas corrigeren nadat de factuur is betaald en ik kan dat niet nu al regelen...).
Helaas ontbraken ook de benodigde papieren met instellingen en handleidingen. Deze konden ook niet meer toegestuurd worden, aangezien die alleen in de oorspronkelijke doos met modem en decoder zitten. Het lijkt mij toch dat iemand die dozen inpakt en dus ook een stapeltje handleidingen en instellingspapieren heeft???
Tot onze grote verbazing werd vorige week een grote doos afgeleverd. Na openen vonden we hierin een modem, decoder en handleidingen. De begeleidende brief meldde ons dat we vanaf 3 april aangesloten zouden worden.... De handleidingen heb ik eruit gehaald en ik ga van de week maar eens vragen of ze hem nog terug willen.
Nu moet ik wel eerlijk zeggen, het internet, televisie en telefonie werkt goed. Geen problemen mee gehad.