LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wijzigingen bij ziggo elke keer drama

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Basbb
Berichten: 5
Lid geworden op: 06 jun 2013 19:00

wijzigingen bij ziggo elke keer drama

Ongelezen bericht door Basbb »

Hallo allen,

Al jaren heb ik bij casema->wanadoo-> ziggo het probleem dat wijzigingen na eerste aanvraag en bevestiging daarvan steevast niet uitgevoerd worden. Daardoor moet ik bij iedere wijziging de volgende procedure hanteren:
-Wijziging aanvragen via "mijn ziggo"
-bevestiging ontvangen dat verwerkt is
-maand later constateren dat niet verwerkt is
-klacht in dienen en document nummer van pdf doorgeven(anders zegt ziggo dat ze nooit ontvangen heeft)
-maand erna alsnog verwerkt en financiële compensatie voor teveel -betaalde kosten

Ook nu weer, in april telefoon vollop bellen opgezegd via de website, bevestiging ontvangen, nu ruim maand later staat weer erbij en worden de kosten weer afgeschreven.

Momenteel is het nog erger, op de ingediende klachten wegens opnieuw niet doorvoeren wijziging komt geen enkele reactie en wordt je als klant gewoon genegeerd door ziggo. Ik vraag me af of niet veel meer mensen hetzelfde probleem hebben als ik dat elke wijziging die je probeert door te voeren bij ziggo fout gaat? Daarnaast komt het bij meer mensen voor dat ziggo ingediende klachten compleet negeert?

Roned70
Berichten: 32
Lid geworden op: 20 jan 2013 13:20

Re: wijzigingen bij ziggo elke keer drama

Ongelezen bericht door Roned70 »

Heb ik geen last van gehad.

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: wijzigingen bij ziggo elke keer drama

Ongelezen bericht door nevermind »

Al jaren heb ik bij casema->wanadoo-> ziggo het probleem
Postcode quiz:
Wie hoort er niet in het rijtje?

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: wijzigingen bij ziggo elke keer drama

Ongelezen bericht door sjohie »

Basbb schreef:Hallo allen,

Al jaren heb ik bij casema->wanadoo-> ziggo het probleem dat wijzigingen na eerste aanvraag en bevestiging daarvan steevast niet uitgevoerd worden. Daardoor moet ik bij iedere wijziging de volgende procedure hanteren:
-Wijziging aanvragen via "mijn ziggo"
-bevestiging ontvangen dat verwerkt is
-maand later constateren dat niet verwerkt is
-klacht in dienen en document nummer van pdf doorgeven(anders zegt ziggo dat ze nooit ontvangen heeft)
-maand erna alsnog verwerkt en financiële compensatie voor teveel -betaalde kosten

Ook nu weer, in april telefoon vollop bellen opgezegd via de website, bevestiging ontvangen, nu ruim maand later staat weer erbij en worden de kosten weer afgeschreven.

Momenteel is het nog erger, op de ingediende klachten wegens opnieuw niet doorvoeren wijziging komt geen enkele reactie en wordt je als klant gewoon genegeerd door ziggo. Ik vraag me af of niet veel meer mensen hetzelfde probleem hebben als ik dat elke wijziging die je probeert door te voeren bij ziggo fout gaat? Daarnaast komt het bij meer mensen voor dat ziggo ingediende klachten compleet negeert?
Ik ben al 12 jaar klant bij vroeger @Home, en nu Ziggo, en heb dit soort praktijken nooit meegemaakt. Ik ben 3x verhuisd, heb meerdere modem-, en pakketwissels gehad, en die gingen altijd weer compleet foutloos. Dus nee, ik kan me niet met je problemen identificeren moet ik bekennen.

Overigens heeft Wanadoo, zoals Nevermind hierboven al opmerkt, helemaal niks van doen met Ziggo, en is het casema van toen, niet te vergelijken met het Ziggo van nu. Dat is oa nog via KPN en private investeerders uiteindelijk bij de eigenaren van Ziggo terecht gekomen, en daar bij gevoegd.

Maar het feit dat je zo te lezen, met wat 3 afzonderlijke kabelinternet providers waren/zijn, problemen hebt gehad, doet bij mij het lichte vermoeden rijzen dat het misschien deels aan jezelf ligt? Ik bedoel, dat het bij drie verschillende bedrijven elke keer mis gaat, is wel een astronomisch toeval. :wink:

Barman
Berichten: 1473
Lid geworden op: 05 aug 2012 22:56

Re: wijzigingen bij ziggo elke keer drama

Ongelezen bericht door Barman »

sjohie schreef: Overigens heeft Wanadoo, zoals Nevermind hierboven al opmerkt, helemaal niks van doen met Ziggo, en is het casema van toen, niet te vergelijken met het Ziggo van nu.
Niet? :roll:

Casema is toch echt overgegaan in Wanadoo en vervolgens Ziggo. Hij vergeet zelfs dat het na Wanadoo ook nog even Orange is geweest. In ieder geval daar waar het om internet gaat. Hij zal het wel aangeven om te laten zien hoe lang hij al gebruikt maakt van "Ziggo.

Verder is het maar een hoop geneuzel. Als het nu steeds via Mijn Ziggo fout gaat, waarom blijf je het dan proberen. Er zijn meer mogelijkheden.

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: wijzigingen bij ziggo elke keer drama

Ongelezen bericht door nevermind »

Barman schreef:
sjohie schreef: Overigens heeft Wanadoo, zoals Nevermind hierboven al opmerkt, helemaal niks van doen met Ziggo, en is het casema van toen, niet te vergelijken met het Ziggo van nu.
Niet? :roll:

Casema is toch echt overgegaan in Wanadoo en vervolgens Ziggo. Hij vergeet zelfs dat het na Wanadoo ook nog even Orange is geweest. In ieder geval daar waar het om internet gaat. Hij zal het wel aangeven om te laten zien hoe lang hij al gebruikt maakt van "Ziggo.

Verder is het maar een hoop geneuzel. Als het nu steeds via Mijn Ziggo fout gaat, waarom blijf je het dan proberen. Er zijn meer mogelijkheden.

Gewoon je huiswerk maken, want Wanadoo is een ADSL provider en Ziggo een Kabelboer.
Voor de rest echt geneuzel. :lol:

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: wijzigingen bij ziggo elke keer drama

Ongelezen bericht door devious »

Hoho...inmiddels is Online ( voorheen TMobile-Online, voorheen Online, voorheen Orange, voorheen Wanadoo ) alleen een ADSL/VDSL provider. Maar in het verleden had FranceTelecom ( waar Wanadoo onder viel ) een exploitatierecht op dè kabel. Die afdeling is destijds verkocht aan...Ziggo. Die klanten diedie tijd nog hebben meegemaakt en verder geen aanpassingen hebben laten brengen kunnen zelfs nog gebruik maken van de oude domeinen in mail-adressen. Wanadoo-Cable was dat...

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: wijzigingen bij ziggo elke keer drama

Ongelezen bericht door nevermind »

devious schreef:Hoho...inmiddels is Online ( voorheen TMobile-Online, voorheen Online, voorheen Orange, voorheen Wanadoo ) alleen een ADSL/VDSL provider. Maar in het verleden had FranceTelecom ( waar Wanadoo onder viel ) een exploitatierecht op dè kabel. Die afdeling is destijds verkocht aan...Ziggo. Die klanten diedie tijd nog hebben meegemaakt en verder geen aanpassingen hebben laten brengen kunnen zelfs nog gebruik maken van de oude domeinen in mail-adressen. Wanadoo-Cable was dat...


Dan probeer via Online/T-Mobiel een kabel aansluiting te krijgen/maken.

Barman
Berichten: 1473
Lid geworden op: 05 aug 2012 22:56

Re: wijzigingen bij ziggo elke keer drama

Ongelezen bericht door Barman »

nevermind schreef: Gewoon je huiswerk maken, want Wanadoo is een ADSL provider en Ziggo een Kabelboer.
Voor de rest echt geneuzel. :lol:
Altijd zo leuk met jou. Proberen bijdehand te doen terwijl je er weer eens verschrikkelijk naast zit.

Doe jij je huiswerk maar eens. Zelfs op dit forum is het te vinden,

https://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?t=84427

of gewoon bij Ziggo

http://ziggo.gebruikers.eu/forum/viewth ... ead_id=727

Verder nog iets?

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: wijzigingen bij ziggo elke keer drama

Ongelezen bericht door devious »

nevermind schreef:
devious schreef:... Die afdeling is destijds verkocht aan...Ziggo. ... Wanadoo-Cable was dat...
Dan probeer via Online/T-Mobiel een kabel aansluiting te krijgen/maken.
Ga jij eens leren begrijpend te lezen.

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: wijzigingen bij ziggo elke keer drama

Ongelezen bericht door nevermind »

Barman schreef:
nevermind schreef: Gewoon je huiswerk maken, want Wanadoo is een ADSL provider en Ziggo een Kabelboer.
Voor de rest echt geneuzel. :lol:
Altijd zo leuk met jou. Proberen bijdehand te doen terwijl je er weer eens verschrikkelijk naast zit.

Doe jij je huiswerk maar eens. Zelfs op dit forum is het te vinden,

https://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?t=84427

of gewoon bij Ziggo

http://ziggo.gebruikers.eu/forum/viewth ... ead_id=727

Verder nog iets?

Ja , verder nog iets.!

Het wil toch niet zeggen als je mails via Ziggo va Wanadoo kunt ontvangen.
Wanadoo is een Adsl Provider en Ziggo een Kabelboer.

Je mag mij attent op maken, dat je een kabelaansluiting via de kabel van Wanadoo/Online/ T-Online kun t bestellen.

devious schreef:
nevermind schreef:
devious schreef:... Die afdeling is destijds verkocht aan...Ziggo. ... Wanadoo-Cable was dat...
Dan probeer via Online/T-Mobiel een kabel aansluiting te krijgen/maken.
Ga jij eens leren begrijpend te lezen.
Ok, dan bestel voor mij een kabelaansluiting van Wanadoo!

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: wijzigingen bij ziggo elke keer drama

Ongelezen bericht door devious »

Wil je het niet begrijpen of kun je het niet begrijpen?

De coax-afdeling is jaren geleden verkocht en toen ging Wanadoo alleen door met ADSL. En werd Orange. Dus nu kun je inderdaad geen coax internet bij Online bestellen. Maar de mensen die toen al coax hadden van Wanadoo gingen over naar Ziggo en konden inderdaad de wanadoo-mails ontvangen via hun Ziggo-account. Doordat er een mooie relay voor die groep mensen werd aangelegd. Dus ja, je zit er op alle fronten naast, maar ach, never mind

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: wijzigingen bij ziggo elke keer drama

Ongelezen bericht door nevermind »

devious schreef:Wil je het niet begrijpen of kun je het niet begrijpen?

De coax-afdeling is jaren geleden verkocht en toen ging Wanadoo alleen door met ADSL. En werd Orange. Dus nu kun je inderdaad geen coax internet bij Online bestellen. Maar de mensen die toen al coax hadden van Wanadoo gingen over naar Ziggo en konden inderdaad de wanadoo-mails ontvangen via hun Ziggo-account. Doordat er een mooie relay voor die groep mensen werd aangelegd. Dus ja, je zit er op alle fronten naast, maar ach, never mind
Neen, ik begrijp je niet!
Want wat toen geleden was, telt nu niet meer.
Wij hebben het over nu, en niet toen overname was in het jaar.....
Je moet niet met oude verhalen komen, wij leven in het nu, dus vroeger was bij jou alles beter. :wink:

Barman
Berichten: 1473
Lid geworden op: 05 aug 2012 22:56

Re: wijzigingen bij ziggo elke keer drama

Ongelezen bericht door Barman »

devious schreef:Wil je het niet begrijpen of kun je het niet begrijpen?
Hij kan het niet begrijpen. Hij probeert gewoon een zijns inziens slimme opmerking ten koste van de vraagsteller te maken en gaat daarbij door een gebrek aan kennis volledig de mist in.

Nu zal hij gewoon stug vol blijven houden en proberen de focus te verleggen.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: wijzigingen bij ziggo elke keer drama

Ongelezen bericht door bprosman »

Wat ik niet begrijp is "Elke keer" in de titel, hoeveel wijzigingen kun/wil je maken in een jaar/maand.

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: wijzigingen bij ziggo elke keer drama

Ongelezen bericht door devious »

[b]nevermind[/b] schreef:
Al jaren heb ik bij casema->wanadoo-> ziggo het probleem
Postcode quiz:
Wie hoort er niet in het rijtje?
Volgende keer maar opletten wat je neerzet, denk ik zo

EN het gaat de TS erom datelkekeer als ze een contractsverlenging/aanpassing neemt, dat er dan dezelfde problemen op haar afkomen. En daar baalt ze stevig van. Elke keer weer.

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: wijzigingen bij ziggo elke keer drama

Ongelezen bericht door nevermind »

Barman schreef:
devious schreef:Wil je het niet begrijpen of kun je het niet begrijpen?
Hij kan het niet begrijpen. Hij probeert gewoon een zijns inziens slimme opmerking ten koste van de vraagsteller te maken en gaat daarbij door een gebrek aan kennis volledig de mist in.

Nu zal hij gewoon stug vol blijven houden en proberen de focus te verleggen.

Natuurlijk begrijp hij het, alleen, jullie verhalen kloppen met de huidige tijd niet meer, heel simpel.
Trouwens had ik een vraag aan jou gesteld, maar helaas!

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: wijzigingen bij ziggo elke keer drama

Ongelezen bericht door devious »

Je hebt in deze thread maar 1 vraag gesteld. En je bent het niet eens met het gegeven antwoord. Niet ineens afwijken.

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: wijzigingen bij ziggo elke keer drama

Ongelezen bericht door sjohie »

Blijkbaar was er dus ooit wel een Wanadoo kabelinternet dienst, in een ver verleden. Nou woeptiedoe, iemand kan zijn gelijk halen op het forum, en oa ikzelf had het blijkbaar mis. Leuk voor de administratie en geschiedschrijvers, maar meer ook niet. Dat is zo lang geleden, dat het om zulke oude modems met compleet andere (oudere) Eurodocsis standaarden en achterliggende administratieve systemen gaat, dat het net zo goed postduiven hadden kunnen zijn. De ervaringen van toen met Wanadoo, zeggen niks over de ervaringen met het huidige Ziggo nu, en het via "mijn ziggo" we/niet kunnen wijzigen van abonnementen of delen daarvan.

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: wijzigingen bij ziggo elke keer drama

Ongelezen bericht door devious »

achja, zelfs de TS zien we waarschijnlijk ook weer niet meer terug. :mrgreen:

Gesloten