LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] XS4ALL en KPN EEN RAMP
XS4ALL en KPN EEN RAMP
Heb internet van XS4ALL en een ISDN bellen lijn van KPN. Wilde over naar VOIP bij XS4ALL (dochter KPN) en vroeg dat aan. Kreeg al na 2 dagen bericht van XS4ALL en KPN. KPN stelde dat XS4ALL de telefoon zou overnemen en als ik dat toch niet wilde ik dat via hen moest regelen ?! Typisch dat je contract overruled kan worden door een andere provider en je niet eerst toestemming moet geven. Kreeg intussen twijfels over mijn bestelling. Helpdesk en website van XS4ALL gaven ook nog eens tegenstrijdige informatie. Kon zelfs eerst geen VOIP modem krijgen, later weer wel. Antwoorden op emailvragen lieten een week op zich wachten. Had er intussen schoon genoeg van en annuleerde de bestelling na een week bij XS4ALL. Geen antwoord hierop. Helpdesk gebeld, wisten van niks maar het kon nog makkelijk. Benadrukt dat mijn KPN nummers dus moesten blijven behouden en alles moest blijven zoals het was. DUS NIET. Een dag voor de aanvankelijk geplande overgangsdatum geen telefoon meer. KPN gebeld maar die konden niets doen (nummer was zonder mijn expliciete toestemming geporteerd naar XS4ALL). XS4ALL gebeld maar die konden ook niets meer doen (had inmiddels initiatief genomen om de hele boel bij XS4ALL en KPN weg te halen naar ZIGGO). Totdat ZIGGO dat kan overnemen dus geen telefoon. Wel kapitalen kwijt aan mobiel bellen naar alle helpdesks (lange wachttijden, irritante menu's waar je je doorheen moet worstelen en stompzinnige antwoorden). SCHANDE die terreur van XS4ALL en KPN.
Re: XS4ALL en KPN EEN RAMP
dat je op de mail bij kpn lang moet wachten is bekend.
maar hoe komen ze bij ziggo? dat moet je dan toch zelf besteld hebben of?? geen idee.
maar hoe komen ze bij ziggo? dat moet je dan toch zelf besteld hebben of?? geen idee.
Re: XS4ALL en KPN EEN RAMP
Even goed lezen. Had genoeg van XS4ALL en KPN en ben zelf naar ZIGGO overgegaan. Dat werkt inmiddels prima en hebben mij met spoed geholpen. Intussen op correspondentie en klachten richting XS4ALL en KPN nauwelijks reactie. Ja, wel aanmaningen om de facturen te betalen maar dat gebeurt dus even niet.