LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] xs4all komt afspraak over monteur niet na.
xs4all komt afspraak over monteur niet na.
Na overstap bellen/internet bij Xs4all, wordt in alle folders en ook mondeling toegezegd ( staat ook hier zwart op wit) dat er GRATIS een monteur langskomt.
( als je er niet uit komt)
Wat schetst onze verbazing?
VAndaag een lullig e mail bericht met de volgende inhoud:
Hartelijk dank voor het stellen van uw vraag.
Bij de aanvraag voor nummerportering kan er een monteur langskomen indien u aangeeft daar gebruik van te willen maken. Kosten voor een monteur zijn 35,00 euro.
Heeft u niet aangegeven een monteur te willen ontvangen dan komt die niet standaard langs.
Voor instellingen van het modem ontvangt u een brief met korte uitleg, deze is op 4 augustus naar u verstuurd. Tevens vind u op de site van XS4ALL uitleg voor de instellingen, zie onderstaande link:
http://www.xs4all.nl/bellen/handleiding
Komt u er daarmee niet uit, dan kunt u contact opnemen met onze helpdesk. Die zullen u dan verderhelpen.
Mocht een medewerker hebben gezegd dat er standaard een monteur langskomt, dan is dat helaas verkeerde informatie en betreur ik dat dat aan u is verteld.
Ik vertrouw er op u zo voldoende te hebben geinformeerd.
Vriendelijke groet,
[persoonsgegevens verwijderd door moderator]
Klantenservice
XS4ALL Internet bv
Internet: http://www.xs4all.nl
Contact: http://www.xs4all.nl/contact
Telefoon: 020-3987666
Wij hebben uiteraard meteen een bericht terug gezonden ... Wat zijn dit voor addertjes onder het gras?
Wie heeft er ook ervaring met deze manier van werken?
Alle reacties van harte welkom!
( als je er niet uit komt)
Wat schetst onze verbazing?
VAndaag een lullig e mail bericht met de volgende inhoud:
Hartelijk dank voor het stellen van uw vraag.
Bij de aanvraag voor nummerportering kan er een monteur langskomen indien u aangeeft daar gebruik van te willen maken. Kosten voor een monteur zijn 35,00 euro.
Heeft u niet aangegeven een monteur te willen ontvangen dan komt die niet standaard langs.
Voor instellingen van het modem ontvangt u een brief met korte uitleg, deze is op 4 augustus naar u verstuurd. Tevens vind u op de site van XS4ALL uitleg voor de instellingen, zie onderstaande link:
http://www.xs4all.nl/bellen/handleiding
Komt u er daarmee niet uit, dan kunt u contact opnemen met onze helpdesk. Die zullen u dan verderhelpen.
Mocht een medewerker hebben gezegd dat er standaard een monteur langskomt, dan is dat helaas verkeerde informatie en betreur ik dat dat aan u is verteld.
Ik vertrouw er op u zo voldoende te hebben geinformeerd.
Vriendelijke groet,
[persoonsgegevens verwijderd door moderator]
Klantenservice
XS4ALL Internet bv
Internet: http://www.xs4all.nl
Contact: http://www.xs4all.nl/contact
Telefoon: 020-3987666
Wij hebben uiteraard meteen een bericht terug gezonden ... Wat zijn dit voor addertjes onder het gras?
Wie heeft er ook ervaring met deze manier van werken?
Alle reacties van harte welkom!
Re: xs4all komt afspraak over monteur niet na.
Op de website kan ik alleen dit vinden:
Als u een ADSL aanvraag met modem hebt gedaan, kunt u achteraf kiezen om uw ADSL te laten installeren door een monteur. U betaalt deze dan wel zelf. Meer informatie: hulp na installatie. Of neem contact op met GUIDION op 0900 - 484 3466 (10ct/min).
Als u een ADSL aanvraag met modem hebt gedaan, kunt u achteraf kiezen om uw ADSL te laten installeren door een monteur. U betaalt deze dan wel zelf. Meer informatie: hulp na installatie. Of neem contact op met GUIDION op 0900 - 484 3466 (10ct/min).
Re: xs4all komt afspraak over monteur niet na.
Hoi Tennis
allereerst heel erg bedankt voor de snelle reactie
in de brief die we kregen stond dat de monteur gratis is/was
dus ze komen hun belofte niet na..
allereerst heel erg bedankt voor de snelle reactie
in de brief die we kregen stond dat de monteur gratis is/was
dus ze komen hun belofte niet na..
Re: xs4all komt afspraak over monteur niet na.
Kan zijn dat er in de folder gratis staat en er recent een prijswijziging is geweest. xs4all is druk bezig met vdsl en dat moet ergens terugverdiend worden.
Laatst gewijzigd door SirPeter op 05 aug 2010 19:03, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: xs4all komt afspraak over monteur niet na.
Sir Peter... daar hebben wij toch geen boodschap aan?
Werk je daar?
Werk je daar?
Re: xs4all komt afspraak over monteur niet na.
Edit* Als het aanvraag van het product vóór de prijswijzing (als er dus eentje is geweest) is dan kan xs4all er niet onderuit.
Re: xs4all komt afspraak over monteur niet na.
jij moet daar vast werken?
slim maar op jou reageer ik niet meer, sorry
ik heb hier als consument weinig aan aan jouw domme informatie
want ik heb het hier namelijk op papier staan
slim maar op jou reageer ik niet meer, sorry
ik heb hier als consument weinig aan aan jouw domme informatie
want ik heb het hier namelijk op papier staan
Re: xs4all komt afspraak over monteur niet na.
Aannames, aannames
Re: xs4all komt afspraak over monteur niet na.
Sir Peter die zit bij mijn in de negeer.
Dus alle andere reacties die reeel zijn van andere consumenten zijn van harte welkom... ( medewerkers van xs4all...svp niet reageren)
Dus alle andere reacties die reeel zijn van andere consumenten zijn van harte welkom... ( medewerkers van xs4all...svp niet reageren)
Re: xs4all komt afspraak over monteur niet na.
Dus iedereen die jou een onwelgevallig antwoord geeft wordt genegeerd.Filijne5 schreef:Sir Peter die zit bij mijn in de negeer.
Dan zeg ik maar niets.
Re: xs4all komt afspraak over monteur niet na.
Net op het forum en nu dit soort gedrag. Jij maakt echt vrienden.Filijne5 schreef:Sir Peter die zit bij mijn in de negeer.
Qua afspraken gaat het erom wat er in de welkomstbrief staat.
Als je lid bent geworden naar aanleiding van een folder en dit wordt nu ontkend, zou ik een kopie van die folder richting xs4all sturen. Kijken wat ze daarop zeggen.
Re: xs4all komt afspraak over monteur niet na.
hebben wij jou gevraagd om een subjectieve mening?
nee dus
en ... ik ben al 5 jaar lid van dit forum dus ,... niet zo dom praten
nee dus
en ... ik ben al 5 jaar lid van dit forum dus ,... niet zo dom praten
Re: xs4all komt afspraak over monteur niet na.
Als het kan, schrijf ik weer On Topic!Filijne5 schreef:Hoi Tennis
allereerst heel erg bedankt voor de snelle reactie
in de brief die we kregen stond dat de monteur gratis is/was
dus ze komen hun belofte niet na..
@Filijne5
De brief, waar de gratis monteur wordt aangeboden, kopiëren, een brief bijsluiten, een tijdsbestek van zeg 14 dagen geven.
Re: xs4all komt afspraak over monteur niet na.
Hoi Tennis
heel hartelijk dank voor het constructieve antwoord.
Zal ik de brief aan xs 4all zenden?
of ook aan Tros Radar?
we vinden het wat vreemd, dat deze provider zoveel goede recensies krijgt, maar hun belofte aan de klant niet waarmaakt.
Wat kunnen wij in deze nog doen?
we worden nu afgetroefd.
ps... kan ik u ook off topic berichten?
alvast heel hartelijk dank, fijn dat er mensen zijn op dit forum die durven doorpakken en zien wat de essentie is van een probleem
heel hartelijk dank voor het constructieve antwoord.
Zal ik de brief aan xs 4all zenden?
of ook aan Tros Radar?
we vinden het wat vreemd, dat deze provider zoveel goede recensies krijgt, maar hun belofte aan de klant niet waarmaakt.
Wat kunnen wij in deze nog doen?
we worden nu afgetroefd.
ps... kan ik u ook off topic berichten?
alvast heel hartelijk dank, fijn dat er mensen zijn op dit forum die durven doorpakken en zien wat de essentie is van een probleem
Re: xs4all komt afspraak over monteur niet na.
Ik heb op de site van xs4all gekeken. bij internet en bellen staat bij elk pakket dat er een gratis monteur komt.
Een letterlijke sitaat van xs4all site "Onze monteur installeert Internet (en Bellen) gratis bij u thuis".
Een letterlijke sitaat van xs4all site "Onze monteur installeert Internet (en Bellen) gratis bij u thuis".
Re: xs4all komt afspraak over monteur niet na.
Als je klant bent geworden bij XS4ALL weet je zelf toch wel wat je hebt aangevraagd? Je weet zelf toch wel of je bij de aanvraag hebt gezegd dat je een monteur wilt of niet?