LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Xs4all opzeggen maar ongewild Pack-abonnement houden

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Pryde_31
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 dec 2011 22:25

Re: Xs4all opzeggen maar ongewild Pack-abonnement houden

Ongelezen bericht door Pryde_31 »

Even een update over mijn situatie:
kreeg vorige week een mailtje dat ze het erg vervelend vonden en wilden mij 3 maanden compensatie geven.
Daarop heb ik geantwoord dat ik antwoorden op mijn vragen wilde (een contract overleggen, waarom geen bevestinging van pack, waarom geen facturen) en geen tegemoetkoming van 3 maanden. Hierop kreeg ik 2-3 dagen geleden een mailtje waarin mij werd toegezegd dat ik alles terug krijg. Ze hadden natuurlijk gehoopt dat ik na het eerste mailtje al zou toehappen met 3 maanden geld terug. Denk ook dat veel mensen hiervoor hadden gekozen zodat ze toch nog wat geld terug kregen, maar ik sta gewoon in mijn recht en ze hebben geen poot om op te staan.
Ik moet het geld natuurlijk nog ontvangen maar ga er vanuit dat het goed komt.
Dus mensen gewoon voet bij stuk houden!!

rvwols
Berichten: 14
Lid geworden op: 29 apr 2008 11:19

Re: Xs4all opzeggen maar ongewild Pack-abonnement houden

Ongelezen bericht door rvwols »

Ik kom er nu na 13 maanden achter dat er sinds 11/2011 nog steeds van mijn rekening werd geincasseerd door XS4ALL na mijn overstap - met opzegservice - naar UPC. :oops:

Bij navraag bij XS4ALL blijkt het om Pack te gaan! Zij zouden dit hebben aangegeven bij de opzegging (en verwijzen me zelfs naar UPC dat die mogelijk heeft aangegeven dat o.a. de e-mail adressen behouden moeten blijven, wat volgens UPC pertinent niet zo is: zij zeggen alles volledig op en waarschuwen klanten dat daarmee e-mail, mailboxen en online schijfruimte vervalt). Ik heb nooit aangegeven Pack te willen houden na mijn opzegging en ik heb nooit een overeenkomt getekend hiervoor. Ik heb wel nu per direct mijn incasso stop laten zetten bij XS4ALL (en bij de bank) en heb het totaal bedrag terug geeist. Ze willen mij echter daar maar deels in tegemoet komen: 6 maanden + de komende 2 maanden die al betaald waren (ze factureren per 2 maanden).

Ik zit nog in een e-mail strijd verwikkeld. Ik eis nu inzage in een overeenkomst (die ze niet kunnen hebben) waarin ik dan aan zou geven akkoord te gaan met de Pack service. Ik heb dat nooit getekend. Ik heb ook nooit een opzegbrief gehad waarin stond dat ik Pack actief moest opzeggen wilde ik dat niet behouden (en dat daar kosten bijkwamen).

Tevens maar eens naar de bank om te zien of ik de geincasseerde bedragen nog kan laten storneren (ik dacht tot 1 jaar terug, dus dat is dan toch 6x 30 EUR) en dat is meer dan 6 maanden (3x 30 EUR). Natuurlijk ligt bij XS4ALL nog steeds mijn eis voor het volledige bedrag van bijna 400 EUR.

Gesloten