LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo Alles-In-Een Extra (oplevering: 5,5 week en wachtende)

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
NPJvanderVarst
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 nov 2011 14:20

Ziggo Alles-In-Een Extra (oplevering: 5,5 week en wachtende)

Ongelezen bericht door NPJvanderVarst »

Beste lezers,

Sinds 11 oktober 2011 zou mijn Wi-Fi modem van Ziggo geactiveerd moeten kunnen worden, waardoor ik zou kunnen beschikken over zowel internet als telefonie. Nadat ik op 15 oktober 2011 nog niet kon activeren ben ik contact op gaan nemen met de Klantenservice van Ziggo om dit te melden.

Ik kreeg een jongeman te spreken die mij beloofde dat het incident binnen een week verholpen zou zijn en ik dan kon beschikken over internet en telefonie, echter bleek deze persoon mij misleid te hebben. Na die week had ik nog steeds geen internet en telefonie en besloot ik nogmaals contact op te nemen met de Klantenservice van Ziggo. Weer werd mij beloofd dat het probleem binnen een week opgelost zou zijn, echter opnieuw werd ik misleid.

Week in week uit heb ik over dit incident gebelt, echter steeds krijg ik dezelfde, nutteloze, informatie: "het is een gecompliceerd probleem en onze 2e-lijns engineers zijn ermee bezig".

Nu, 5,5 week later, heb ik nog steeds geen internet en telefonie, wat ik dan ook totaal onacceptabel vind. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd en in het donker gelaten over het probleem en de mogelijke oplossing.

Mijn vraag aan jullie: wat moet ik hiermee doen en hoe krijg ik dit zo snel mogelijk opgelost? Een andere provider is voor mij geen optie aangezien kabel echt een must is en UPC helaas niet kan leveren op mijn adres.

Met vriendelijke groet,
Niels van der Varst

Kangodo
Berichten: 20
Lid geworden op: 03 okt 2011 17:22

Re: Ziggo Alles-In-Een Extra (oplevering: 5,5 week en wachtende)

Ongelezen bericht door Kangodo »

Als de tweede lijn het zit op te lossen, dan kun je eens navragen of de klantenservice kan aangeven dat jij erover gebeld wilt worden?

Gesloten