LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo: Geen tv en internet (al 12 dagen) ondanks betaling

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
bprosman

Re: Ziggo: Geen tv en internet (al 12 dagen) ondanks betaling

Ongelezen bericht door bprosman »

Het enige verschil is wij lossen, in deze, onze grote fout direct op.....
Als ik je posts goed begrepen heb ook pas NA je vakantie :-) Maar veel plezier weer met Internet en TV :wink:

pmoreel

Ongelezen bericht door pmoreel »

Even nog 1 ding er hebben hier mensen gereageerd die doen of ik ziggo beschuldig van dwarsboom praktijken. Dit is niet het geval maar jullie beweren dat ziggo dwarsboomt. Ik daarentegen vindt het zorgwekkend dat jullie van een proffesioneel bedrijf denken dat ze doen aan opzettelijk klantje pesten...

Ik ben alleen van mening geweest dat 13 dagen om een iT probleem op te lissen absurd is. Ziggo beweert reperaties als deze 24 uur p dag uit te voeren. Duur grapje a minimaal 50,- per uur voor een iT er.
Laatst gewijzigd door pmoreel op 24 aug 2016 00:21, 2 keer totaal gewijzigd.

pmoreel

bprosman schreef:
Als ik je posts goed begrepen heb ook pas NA je vakantie :-) Maar veel plezier weer met Internet en TV :wink:
Neem jij je brievenbus mee dan op vakantie :roll: :shock:

bprosman

Ja, en mn pinpas en Rabo scanner ook, mijn kinderen ook trouwens kwam ik achter.

pmoreel

bprosman schreef:Ja, en mn pinpas en Rabo scanner ook, mijn kinderen ook trouwens kwam ik achter.
Nou ik laat mijn brievenbus lekker in de deur zitten hoor.

Apart dat je er onlangs pas achter kwam dat je je kinderen ook meeneemt, wordt je in een dichte aanhanger gestopt dan..... Zou ik ook doen met een vader die het allemaal altijd beter weet, nooit fouten maakt en niet naar mijn hele verhaal luistert.... :lol:

Sorry ook ik kon het nu even niet laten...

bprosman

Apart dat je er onlangs pas achter kwam dat je je kinderen ook meeneemt, wordt je in een dichte aanhanger gestopt dan
Ben bang dat je niet helemaal goed leest. Mijn kinderen heb ik meegenomen op vakantie maar omdat die 20+ zijn weet ik niet wat ze allemaal meenemen. Zie je, soms is een zin voor meerdere uitleg vatbaar. Of ik het allemaal beter weet , dat weet ik niet, weet wel dat het in mn opvoeding bij ze aangekomen is rekeningen op tijd te betalen, vandaar dat ik er achter kwam dat ze haar calculator bij zich had :wink:

Julie4444

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Vakantie of geen vakantie, je blijft verantwoordelijk voor het lezen van je post, en voor het tijdig betalen van je rekeningen.

pmoreel

En jij en je kinderen zijn nu foutloos :shock:

Laat me niet lachen, iedereen maakt fouten op een bepaald front. Het is de kunst te erkennen dat je ze maakt en ze zsm op te lossen.

pmoreel

Julie4444 schreef:Vakantie of geen vakantie, je blijft verantwoordelijk voor het lezen van je post, en voor het tijdig betalen van je rekeningen.
Heb ik gelukkig ook nooit ontkent dat ik daar verantwoordelijk voor ben.

Post lezen terwijl het 2000km verderop in je brievenbus ligt is vrij lastig

bprosman

Gelukkig sturen bedrijven ook herinneringen per mail. En nogmaals , het is al meer ter sprake gekomen. Na 5 weken achterstand sluit Ziggo je niet af.

pmoreel

bprosman schreef:
Gelukkig sturen bedrijven ook herinneringen per mail. En nogmaals , het is al meer ter sprake gekomen. Na 5 weken achterstand sluit Ziggo je niet af.
Je bent te vermoeiend om te blijven reageren, ik stop ermee. Lezen is niet je sterkste vak heb ik gemerkt

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

Waarom blijft iedereen hier zeuren over AFSLUITING terwijl TS duidelijk heeft uitgelegd dat daarvan helemaal geen sprake was? Er was slechts sprake van een blokkering van bepaalde diensten...

Goed lezen op dit punt had heel veel onnodige posts voorkomen.

Mooi dat het opgelost is, overigens, en die excuses waren wel verdiend!

pmoreel

Moneyman schreef:Waarom blijft iedereen hier zeuren over AFSLUITING terwijl TS duidelijk heeft uitgelegd dat daarvan helemaal geen sprake was? Er was slechts sprake van een blokkering van bepaalde diensten...

Goed lezen op dit punt had heel veel onnodige posts voorkomen.

Mooi dat het opgelost is, overigens, en die excuses waren wel verdiend!
Dank je, eindelijk iemand die wel goed alles leest

bprosman

Wat is het verschil tussen een AFSLUITING van een dienst en een blokkering ?
Bij een Ziggo DOCSIS netwerk wordt in dat geval het signaal vanuit de wijkcentrale naar jouw meterkast "Uitgeschakeld" (niet meer doorgegeven) , AFGESLOTEN dus, bij een blokkering zou het signaal er nog wel zijn maar niet bereikbaar voor TS.
Als er geen water meer uit je kraan komt , of gas uit je aansluiting noemen ze dat ook afgesloten en niet geblokkeerd.

pmoreel

Het verschil zit hem in het feit dat niet alle diensten welke ik afneem niet meer werkten maar slechts een deel. Het signaal werd dus wel doorgegeven alleen gedeeltelijk. Geen totale afsluiting dus maar een gedeelte van de diensten geblokkeerd. Blokkeren mag al snel volgens de wet en afsluiten niet. Op die manier overtreden ze dus niet de wetgeving maar laten ze het niet ongemoeid.

bprosman

Het signaal werd dus wel doorgegeven alleen gedeeltelijk.
Dan ben ik wel benieuwd welk signaal je nog wel had.

pmoreel

Ik zou zeggen doe hetzelfde en ondervindt het...

gemist

Ongelezen bericht door gemist »

Easy, het signaaltje voor de daadwerkelijke handshake. Dan haal je ongeveer 0,1MB/s up en down. Die status is een technische fout en heeft totaal niets te maken met wel/niet betalen. Raar topic dit.
Verder zijn er IT-problemen die langer duren dan een week. Dat een eindgebruiker weer eens denkt dat het alleen om "knopjes drukken" gaat is jammerlijk onrealistisch...

pmoreel

Het is inderdaad een raar topic geworden. Dit is nooit mijn intentie geweest alleen zijn er mensen die alles beter weten en iedereen de les willen lezen. Daardoor wijkt iedereen af van het echte probleem welke losstaat van de betaling.

Ik ben blij dat iemand anders ook nog eens uitlegt dat het los van elkaar staat.

olaf79

Ongelezen bericht door olaf79 »

pmoreel schreef:Geen probleem hoor, ik kan het hebben en ben niet haatdragend....

Toch niet. Want na de gemiste rekening en 2x aanmanen was het nog niet opgelost. Ziggo al een bloemetje gestuurd om je te verontschuldigen wegens alle romplslomp die je veroorzaakt hebt? :twisted:

Maar goed uiteindelijk hebben jullie ervan geleerd (hopelijk) en gebeurd dit nooit weer.

Gesloten