LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ziggo: Geen tv en internet (al 12 dagen) ondanks betaling
Ziggo: Geen tv en internet (al 12 dagen) ondanks betaling
Bij terugkomst van onze vakantie kwamen wij er achter dat er het een en ander was misgegaan met de betaling van de ziggo factuur. Hierdoor waren onze diensten als digitale tv en internet geblokkeerd waren. Wij hebben dit direct voldaan middels de iDEAL link en zouden toen weer gebruik kunnen maken van onze diensten.
Onze hoop was helaas tevergeefs. Wij zijn inmiddels 12 dagen en vele telefoontjes verder en hebben onze diensten nog niet terug. Het is te absurd voor woorden dat een software matige instelling niet binnen deze tijd opgelost kan worden. Een beetje it'er hackt ik weet niet hoeveel in die tijd en ziggo kan er nog niet eens voor zorgen dat hun iT afdeling het binnen korte tijd werkend/opgelost krijgt.
Ondertussen is er al vier keer een case aangemaakt en geloof het of niet dat mag steeds weer 3 dagen duren voordat deze behandelt wordt. Hij wordt gewoon steeds opnieuw aangemaakt.... Wat een troosteloos gebeuren.
Ik weet niet waar ziggo mee bezig is maar klantgericht is het niet. Wel nieuwe klanten middels tv en radio willen werven maar problemen oplossen voor klanten die al heel veel jaar aangesloten zitten ho maar. Ik heb er geen worden voor en vindt dat het voor zo'n bedrijf toch wel beter op te lossen moet zijn als nu. Dit is geen oplossing door steeds weer een nieuwe case aan te maken. Zo kan het wel een eeuw duren.... Echt niet netjes en servicegericht.
Wellicht maar overstappen....
Onze hoop was helaas tevergeefs. Wij zijn inmiddels 12 dagen en vele telefoontjes verder en hebben onze diensten nog niet terug. Het is te absurd voor woorden dat een software matige instelling niet binnen deze tijd opgelost kan worden. Een beetje it'er hackt ik weet niet hoeveel in die tijd en ziggo kan er nog niet eens voor zorgen dat hun iT afdeling het binnen korte tijd werkend/opgelost krijgt.
Ondertussen is er al vier keer een case aangemaakt en geloof het of niet dat mag steeds weer 3 dagen duren voordat deze behandelt wordt. Hij wordt gewoon steeds opnieuw aangemaakt.... Wat een troosteloos gebeuren.
Ik weet niet waar ziggo mee bezig is maar klantgericht is het niet. Wel nieuwe klanten middels tv en radio willen werven maar problemen oplossen voor klanten die al heel veel jaar aangesloten zitten ho maar. Ik heb er geen worden voor en vindt dat het voor zo'n bedrijf toch wel beter op te lossen moet zijn als nu. Dit is geen oplossing door steeds weer een nieuwe case aan te maken. Zo kan het wel een eeuw duren.... Echt niet netjes en servicegericht.
Wellicht maar overstappen....
Laatst gewijzigd door pmoreel op 22 aug 2016 17:21, 3 keer totaal gewijzigd.
Re: Ziggo: Geen tv en internet (al 12 dagen) ondanks betaling
Facebook of Twitter je vraag al neergezet? Werkt meestal sneller.
Succes.
Succes.
Re: Ziggo: Geen tv en internet (al 12 dagen) ondanks betaling
Dat zelfde zal Ziggo zich afvragen , waarom kan een rekening niet binnen een normale termijn betaald worden.Onze hoop was helaas tevergeefs. Wij zijn inmiddels 12 dagen en vele telefoontjes verder en hebben onze diensten nog niet terug. Het is te absurd voor woorden dag een software matige instelling niet binnen deze tijd opgelost kan worden.
Sorry dat ik het zeg maar eerst de rekening niet betalen en dan hoog van de toren blazen. Ziggo sluit niet zomaar af door een rekening die agv een vakantie (paar weken) niet betaald is.
Ja misschien betere tip : Rekening op tijd betalen.Wellicht maar overstappen....
Re: Ziggo: Geen tv en internet (al 12 dagen) ondanks betaling
Welk "een en ander" is er precies misgegaan?pmoreel schreef:Bij terugkomst van onze vakantie kwamen wij er achter dat er het een en ander was misgegaan met de betaling van de ziggo factuur. Hierdoor waren onze diensten als digitale tv en internet geblokkeerd waren. Wij hebben dit direct voldaan middels de iDEAL link en zouden toen weer gebruik kunnen maken van onze diensten.
Onze hoop was helaas tevergeefs. Wij zijn inmiddels 12 dagen en vele telefoontjes verder en hebben onze diensten nog niet terug. Het is te absurd voor woorden dat een software matige instelling niet binnen deze tijd opgelost kan worden. Een beetje it'er hackt ik weet niet hoeveel in die tijd en ziggo kan er nog niet eens voor zorgen dat hun iT afdeling het binnen korte tijd werkend/opgelost krijgt.
Ondertussen is er al vier keer een case aangemaakt en geloof het of niet dat mag steeds weer 3 dagen duren voordat deze behandelt wordt. Hij wordt gewoon steeds opnieuw aangemaakt.... Wat een troosteloos gebeuren.
Ik weet niet waar ziggo mee bezig is maar klantgericht is het niet. Wel nieuwe klanten middels tv en radio willen werven maar problemen oplossen voor klanten die al heel veel jaar aangesloten zitten ho maar. Ik heb er geen worden voor en vindt dat het voor zo'n bedrijf toch wel beter op te lossen moet zijn als nu. Dit is geen oplossing door steeds weer een nieuwe case aan te maken. Zo kan het wel een eeuw duren.... Echt niet netjes en servicegericht.
Wellicht maar overstappen....
Re: Ziggo: Geen tv en internet (al 12 dagen) ondanks betaling
@sjohie Een misverstand bij ons thuis over de betaling. Wij dachten wederzijds van elkaar dat de ander hem voldaan had. Gewoon een ongelukkige samenhang van omstandigheden.
Hoort niet maar het is nou eenmaal gebeurd en hij is alsnog voldaan
Hoort niet maar het is nou eenmaal gebeurd en hij is alsnog voldaan
Re: Ziggo: Geen tv en internet (al 12 dagen) ondanks betaling
Wil niet zeuren maar ben er vrij zeker van overtuigd dat Ziggo een herinnering stuurt.
Re: Ziggo: Geen tv en internet (al 12 dagen) ondanks betaling
Dat klopt en dat is ook gebeurd, waarna wij van elkaar dachten deze betaald te hebben. Vervolgens 5 weken weg en de rest raadt zichzelf.bprosman schreef:Wil niet zeuren maar ben er vrij zeker van overtuigd dat Ziggo een herinnering stuurt.
En het klinkt wellicht lullig maar het te laat betaald hebben staat los van de problemen nu. In dat geval zie je het te oppervlakkig en mis je nu de essentie van het verhaal.
Re: Ziggo: Geen tv en internet (al 12 dagen) ondanks betaling
De essentie van het verhaal is dat klant niet betaald en dat leverancier daarop actie onderneemt. De leverancier heeft er toch geen enkele boodschap aan wat er achter de voordeur van de klant gebeurd. Sterker nog, stel dat de leverancier eerst zou opbellen en vragen wie bij u thuis de betalingen verricht. Dan breekt volgens mij de pleuris uit.
Re: Ziggo: Geen tv en internet (al 12 dagen) ondanks betaling
GJvdZ schreef:De essentie van het verhaal is dat klant niet betaald en dat leverancier daarop actie onderneemt. De leverancier heeft er toch geen enkele boodschap aan wat er achter de voordeur van de klant gebeurd. Sterker nog, stel dat de leverancier eerst zou opbellen en vragen wie bij u thuis de betalingen verricht. Dan breekt volgens mij de pleuris uit.
Beetje menselijkheid zou wel eens sieren. Jij vergeet nooit iets?
Re: Ziggo: Geen tv en internet (al 12 dagen) ondanks betaling
TS heeft zelf een probleem veroorzaakt, en dat erkent hij ook. Maar daar draait dit topic niet om: dat gaat erom hoe hij nu weer uit de ellende komt. En dat is blijkbaar lastiger dan nodig.
@Ts: heb je al eens geprobeerd om door te dringen tot een leidinggevende? Of eventueel via Social Media 9Twitterwerkt vaak goed) met hen in contact komen?
@Ts: heb je al eens geprobeerd om door te dringen tot een leidinggevende? Of eventueel via Social Media 9Twitterwerkt vaak goed) met hen in contact komen?
Re: Ziggo: Geen tv en internet (al 12 dagen) ondanks betaling
Heb ik beide geprobeerd maar ik loop tegen een muur aan en kom geen stap verder. Dat is ook de reden dat ik nu maar eens dacht aan een bericht op dit forum. Dit laatste ben ik geen voorstander van omdat er altijd mensen reageren die de essentie van een verhaal/klacht missen. Maar ja wat doe je als je geen oplossingen meer weet.... toch maar plaatsenMoneyman schreef:TS heeft zelf een probleem veroorzaakt, en dat erkent hij ook. Maar daar draait dit topic niet om: dat gaat erom hoe hij nu weer uit de ellende komt. En dat is blijkbaar lastiger dan nodig.
@Ts: heb je al eens geprobeerd om door te dringen tot een leidinggevende? Of eventueel via Social Media 9Twitterwerkt vaak goed) met hen in contact komen?
Re: Ziggo: Geen tv en internet (al 12 dagen) ondanks betaling
Als je alle betalingen via 1 rekening laat lopen is de controle makkelijker dan met 2 rekeningen...
Ook was je al te laat want normaal is het auto incasso dus dubbel te laat.
En ja, vakantie tijd en soms maken ze wel eens een foutje.
Als het echt zo erg is, er zijn mensen die TV kijken en online gaan via buren wegens slechte Ziggo service en daarna niet meer terug
willen omdat ze nu alles voor half geld hebben...
Alleen de vaste telefoon delen wil niemand maar vele hoeven die niet meer wegens hun 06....
Ook was je al te laat want normaal is het auto incasso dus dubbel te laat.
En ja, vakantie tijd en soms maken ze wel eens een foutje.
Als het echt zo erg is, er zijn mensen die TV kijken en online gaan via buren wegens slechte Ziggo service en daarna niet meer terug
willen omdat ze nu alles voor half geld hebben...
Alleen de vaste telefoon delen wil niemand maar vele hoeven die niet meer wegens hun 06....
Re: Ziggo: Geen tv en internet (al 12 dagen) ondanks betaling
Ik hoef het niet op een illegale manier goedkoper te maken maar wil gewoon dat mijn diensten weer werken. Tv is nog niet eens zo heel erg maar zonder internet thuis is toch vervelender.
Betalen op zich vindt ik niet erg, als ik er maar iets voor krijg....
Betalen op zich vindt ik niet erg, als ik er maar iets voor krijg....
Re: Ziggo: Geen tv en internet (al 12 dagen) ondanks betaling
Geen Ziggo hotspot in de buurt of doen die het ook niet meer ?
Re: Ziggo: Geen tv en internet (al 12 dagen) ondanks betaling
Werken ook niet of is te zwak...
Re: Ziggo: Geen tv en internet (al 12 dagen) ondanks betaling
Kabeltje tijdelijk via je buren?
Misschien toch eens denken aan automatische machtiging, kan je het niet vergeten. Hoop dat het snel is opgelost.
Misschien toch eens denken aan automatische machtiging, kan je het niet vergeten. Hoop dat het snel is opgelost.
Re: Ziggo: Geen tv en internet (al 12 dagen) ondanks betaling
essentie is dat je 1,5 maand na de aanmaning niet betaald hebt, afsluiten toch logisch.pmoreel schreef:Dat klopt en dat is ook gebeurd, waarna wij van elkaar dachten deze betaald te hebben. Vervolgens 5 weken weg en de rest raadt zichzelf.bprosman schreef:Wil niet zeuren maar ben er vrij zeker van overtuigd dat Ziggo een herinnering stuurt.
En het klinkt wellicht lullig maar het te laat betaald hebben staat los van de problemen nu. In dat geval zie je het te oppervlakkig en mis je nu de essentie van het verhaal.
overstappen?, sja wie wil je nemen ???????
Re: Ziggo: Geen tv en internet (al 12 dagen) ondanks betaling
2,5 maand de rekening niet betaald kun je niet zomaar wegpoetsen!!!!!, automatische afboeking welke je kunt storneren lijkt me wel logisch voor een stel , die willekeurig rekeningen afdoenciske schreef:Kabeltje tijdelijk via je buren?
Misschien toch eens denken aan automatische machtiging, kan je het niet vergeten. Hoop dat het snel is opgelost.
Re: Ziggo: Geen tv en internet (al 12 dagen) ondanks betaling
Dat is nou juist niet de essentie. Het topic draait om een heel andere vraag...Har06 schreef:essentie is dat je 1,5 maand na de aanmaning niet betaald hebt, afsluiten toch logisch.
-
- Berichten: 12013
- Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30
Re: Ziggo: Geen tv en internet (al 12 dagen) ondanks betaling
pmoreel schreef:Dat klopt en dat is ook gebeurd, waarna wij van elkaar dachten deze betaald te hebben. Vervolgens 5 weken weg en de rest raadt zichzelf.bprosman schreef:Wil niet zeuren maar ben er vrij zeker van overtuigd dat Ziggo een herinnering stuurt.
En het klinkt wellicht lullig maar het te laat betaald hebben staat los van de problemen nu In dat geval zie je het te oppervlakkig en mis je nu de essentie van het verhaal.
Heb je überhaupt na deze , te late, betaling , nog wel rekeningen gekregen vd afgelopen maanden?? En deze ook gewoon op tijd betaald?
Zo ja dan dient Ziggo deze problemen zsm op te lossen!
Zo nee, zou het dan kunnen dat ze je gewoon hebben afgesloten?? Omdat het echt veel te laat was , ondanks herinnering, aanmaning etc etc.
Dan staat het te laat betaald hebben niet los vd problemen nu en is dat de essentie.