LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo...ja alweer, maar dan anders

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
MLF

Ziggo...ja alweer, maar dan anders

Ongelezen bericht door MLF »

dit heb ik vanmiddag op mijn blog gezet :roll:

Gisteren wou ik mijn webmail openen op online.nl (was ooit orange en daarvoor wanadoo) en mijn wachtwoord en/of email klopt niet, vreemd, ik heb niets veranderd.
Ik bel naar online op 0900 1884, ik krijg 3 opties, installatie afspraak, adres wijzigen en rekening opvragen. Niet wat ik wil, dus ik neem er maar 1 en ik krijg een bandje met de mededeling dat er een storing is. Ik neem een andere optie, weer dat bandje.

Ik kan dus wel outlook openen maar dan zit die onder spam, daarom open ik eerst webmail om dat te verwijderen.

Enfin, ik open outlook en daar komt een ziggo mail. Ik had al een brief gekregen dat online ziggo wordt.
In de mail staat dat ik mijn outlook moet aanpassen, dus ik doe dat, zo gebeurd, klaar.
Ik log in op webmail van online, zelfde verhaal, kan niet inloggen.

Vandaag poging 3, zelfde, dus ik pak de brief en bel een lokaal 070 nummer en ik neem mijn Tele2 telefoon want daar bel ik immers gratis mee. Wordt de verbinding verbroken, ik bel opnieuw, weer verbroken.
Ik neem mijn prepay en je zult zien dat de verbinging niet wordt verbroken.

Ik krijg een dame aan de lijn en vertel mijn verhaal, zij zegt me naar ziggo.nl te gaan en opnieuw inloggen, wat natuurlijk fout gaat.
Mevrouw zegt: u moet 0900 1884 bellen.
Ik zeg: wat????? Ik heb u toch aan de lijn, in de brief staat bij problemen van orange naar ziggo speciaal dit nummer bellen, en dan krijg ik u die mij alleen vertelt dat ik 0900 1884 moet bellen. Ik verwacht dat ik geholpen wordt en niet alleen met een telefoon nummer.
Mevrouw blijft rustig en zegt: u kunt 0900 1884 bellen.
Ik vraag nog eens waarom ik dan dan 070 nummer moet bellen, een 0900 nummer is te duur en ik heb een prepay en daarbij een wachttijd want ik ben niet de enige die van online naar ziggo ga.
Mevrouw zegt weer: u moet 0900 1884 bellen.

Nou, dat was vriendelijkheid ten top daar bij Ziggo!!!!

Nou daar ging ik dus....bijna 20 minuten gewacht en krijg een meneer die mij een iets andere site geeft dan mevrouw mij vertelde, ik log in en voilá, geen probleem.

Wat was nu het probleem, diverse internetmaatschappijen zijn Ziggo geworden alleen online hadden ze een probleem mee.

Als die mevrouw nu gewoon die andere site had gegeven was het probleem eerder en goedkoper opgelost en geen wachttijden.

Wie een probleem heeft met inloggen op Ziggo typt (zonder www) email.ziggo.nl
Probleem opgelost.

MLF

Re: Ziggo...ja alweer, maar dan anders

Bovenstaande maar naar [email protected] gemaild.

MLF

kreeg zowaar een mail van ziggo om het probleem op te lossen. Dat is via tros radar gegaan... :lol:
mijn klacht is opgelost, dat staat duidelijk in de mail....tja, lezen....vak apart.

hola_01

Ongelezen bericht door hola_01 »

Blij te lezen dat het goed is opgelost!
Puur ter informatie zou ik graag weten waar het probleem zich uiteindelijk bevond?

Gesloten