LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo klacht (what's new)

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
yvo78
Berichten: 5
Lid geworden op: 07 jan 2010 11:44

Ziggo klacht (what's new)

Ongelezen bericht door yvo78 »

Ik word ervan beschuldigd een melding bij Ziggo te hebben gemaakt over internet problemen op 04-12-09 waarna er een monteur aan huis is geweest op 14-12-09. Ik noch mijn partner zijn degene geweest die deze melding heeft gemaakt. En nu we een rekening voor voorrijkosten (E36,25) hebben gekregen,weigeren we die te betalen.
Ik belde de "klantenservice"(weinig service aan nl) die mij 11 minuten aan het lijntje hebben gehouden (0,10ct per minuut + mobiele kosten) om mij vervolgens te vertellen dat ik een klacht moest indienen via de website van Ziggo.
De enige reactie op mijn jawel al 2 klachtmeldingen via de website, is dat ik gewoon moet betalen.

Wat moet ik nou doen?? Ik weet het ook niet meer :(
Het enige wat ik weet is dat ik geen melding heb gemaakt van internet problemen en dat ik absoluut weiger de rekening van E36,25 te betalen.

Alvast bedankt voor uw reactie!

EagleOne2002
Berichten: 375
Lid geworden op: 18 sep 2009 09:15

Re: Ziggo klacht (what's new)

Ongelezen bericht door EagleOne2002 »

Vraag ziggo eens een als het een schriftelijke melding is, om een copie, en als ze dat telefonisch hebben gekregen, dan een specificatie van het nummer dat gebeld is volgens hun.
hieruit kun je zien waar de melding vandaan kwam,

Veel succes

yvo78
Berichten: 5
Lid geworden op: 07 jan 2010 11:44

Re: Ziggo klacht (what's new)

Ongelezen bericht door yvo78 »

Het schijnt een telefonische melding geweest te zijn :(
Ze konden mij ook geen nummer geven van degene die de melding maakte.

EagleOne2002
Berichten: 375
Lid geworden op: 18 sep 2009 09:15

Re: Ziggo klacht (what's new)

Ongelezen bericht door EagleOne2002 »

Nou ik zou zeggen, laat ze met concrete bewijzen komen, zoniet dan zou ik het naast me neer leggen, echter zullen ze wel met incasso's dreigen.
In ieder geval als je zeker weet dat je niets gemeld hebt.
zou ik het erbij laten.
wel vind ik het vreemd dat de monteur zich niet telefonisch gemeld heeft voor bevestiging van de afspraak, dit normaal altijd het geval.

hou ons op de hoogte

yvo78
Berichten: 5
Lid geworden op: 07 jan 2010 11:44

Re: Ziggo klacht (what's new)

Ongelezen bericht door yvo78 »

Bedankt zal ik doen (het naast me neerleggen zal lastig zijn, ik ben echt laaiend)

yvo78
Berichten: 5
Lid geworden op: 07 jan 2010 11:44

Re: Ziggo klacht (what's new)

Ongelezen bericht door yvo78 »

Ik heb na wederom via de (K) website een mail gestuurd te hebben weer dezelfde nutteloze reactie gehad.
Namelijk dat ik de monteur besteld heb en dus moet betalen.
Ik heb uit pure onmacht en stress van deze zaak maar betaald, dus de druk is eraf.
Maar ik blijf proberen mijn gelijk te krijgen en dus hopelijk mijn geld terug.
De stress was het me niet meer waard :cry:

Hebben jullie nog tips? Please let me know!!

Klaas01
Berichten: 328
Lid geworden op: 19 dec 2005 20:39

Re: Ziggo klacht (what's new)

Ongelezen bericht door Klaas01 »

Het is correct wat EagleOne2002 schrijft, laat zij met bewijzen komen.

en dien een klacht in bij de geschillencommissie van een on te rechte inrekening gebrachte voorrij kosten enz enz enz dus ook telefoonkosten, storting kosten. Tis even een gedoe, maar je kan hiermee wellicht je geld mee terug krijgen. Veel succes gewenst

Strompel
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 dec 2009 11:52

Re: Ziggo klacht (what's new)

Ongelezen bericht door Strompel »

Wat de belkosten betreft, als je als klant van Ziggo ook een telefoonabonnement hebt kun je met die lijn 1200 bellen en da`s dan eens een keer gratis.

santos2812
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 feb 2010 13:43

Re: Ziggo klacht (what's new)

Ongelezen bericht door santos2812 »

yvo78 schreef:Ik heb na wederom via de (K) website een mail gestuurd te hebben weer dezelfde nutteloze reactie gehad.
Namelijk dat ik de monteur besteld heb en dus moet betalen.
Ik heb uit pure onmacht en stress van deze zaak maar betaald, dus de druk is eraf.
Maar ik blijf proberen mijn gelijk te krijgen en dus hopelijk mijn geld terug.
De stress was het me niet meer waard :cry:

Hebben jullie nog tips? Please let me know!!
Ja, opzeggen die handel. Dat is namelijk wel goed geregeld bij Ziggo, kan namelijk elke maand.

Ik was ook snel genezen van Ziggo, gewoon waardeloos

Gesloten