LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo medewerkers misleiden je met actie

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Yasmijn
Berichten: 21
Lid geworden op: 28 feb 2011 14:22

Ziggo medewerkers misleiden je met actie

Ongelezen bericht door Yasmijn »

Medewerkers van Ziggo hebben mij eind 2009 een aanbod gedaan om ons als klant te behouden. Ik ben akkoord gegaan. Na een maand mocht je weer opzeggen met behoud van de actie ITV decoder 99,00 euro. Na 2 maanden wou ik bij Ziggo weg omdat niets werkte, alleen maar problemen.
Krijg ik na 6 maanden een factuur van 400,00 euro voor de decoder. Wat blijkt.
De opdracht is in zijn geheel geannuleerd en ik heb de ITV decoder aan de deur geaccepteerd, dus moet ik alles betalen. Maar waarom annuleren jullie dan de opdracht, ik beiindig mijn abonnement dat is iets heel anders.
Nee, zo werkt hun systeem niet dus moet ik daar maar voor betalen.
Die medewerker heeft nota bene zelf aan de telefoon gezegd: "mevrouw neem die decoder voor 99,00 euro en zeg over een maand op, kunt u de decoder zelfs doorverkopen!'Heb ik net gedaan hoor, maar ik had gewoon recht op die decoder voor de aanbieding prijs. Hun medewerker heeft lekker een bonusje verdient en ik zit met de gebakken peren!
ZIGGO niet aan beginnen!! Alleen maar slecht !! Vervloek Ziggo.

Yasmijn
Berichten: 21
Lid geworden op: 28 feb 2011 14:22

Re: Ziggo medewerkers misleiden je met actie

Ongelezen bericht door Yasmijn »

Ja ik heb dat niet verzonnen, dat was toch echt de actie op dat moment. Heb ik op papier staan.

Ziggo Webteam Jelle
Berichten: 117
Lid geworden op: 13 jul 2009 14:25

Re: Ziggo medewerkers misleiden je met actie

Ongelezen bericht door Ziggo Webteam Jelle »

Beste Yasmijn,

Graag wil ik kijken wat er mis is gegaan. Als u mij middels PB uw postcode + huisnummer stuurt dan kijk ik wat ik voor u kan betekenen.

Groet,

Ziggo Webteam Jelle

jlthkoch
Berichten: 1215
Lid geworden op: 11 okt 2005 23:10

Re: Ziggo medewerkers misleiden je met actie

Ongelezen bericht door jlthkoch »

vogels schreef:
Na een maand mocht je weer opzeggen met behoud van de actie ITV decoder 99,00
Geloof je het zelf? Je denkt toch niet dat Ziggo gek is!
Ja dus! En terecht...........

Yasmijn
Berichten: 21
Lid geworden op: 28 feb 2011 14:22

Re: Ziggo medewerkers misleiden je met actie

Ongelezen bericht door Yasmijn »

Dag Jelle van het Ziggo webteam,

Wij komen er toch niet aan uit want dit speelt al langer. Ik wil dat dit voor de Kanton rechter verschijnt zodat we eindelijk tot een oplossing kunnen komen.

Dirkie
Berichten: 2992
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: Ziggo medewerkers misleiden je met actie

Ongelezen bericht door Dirkie »

Dag Jelle van het Ziggo webteam,

Wij komen er toch niet aan uit want dit speelt al langer. Ik wil dat dit voor de Kanton rechter verschijnt zodat we eindelijk tot een oplossing kunnen komen.
Niet echt slim om dit op deze wijze op te willen lossen. De leden van het webteam kunnen over het algemeen niet iets meer en kunnen veel bereiken. Nar de Kantonrechter kunt U altijd nog gaan toch.

Yasmijn
Berichten: 21
Lid geworden op: 28 feb 2011 14:22

Re: Ziggo medewerkers misleiden je met actie

Ongelezen bericht door Yasmijn »

Dirkie schreef:
Dag Jelle van het Ziggo webteam,

Wij komen er toch niet aan uit want dit speelt al langer. Ik wil dat dit voor de Kanton rechter verschijnt zodat we eindelijk tot een oplossing kunnen komen.
Niet echt slim om dit op deze wijze op te willen lossen. De leden van het webteam kunnen over het algemeen niet iets meer en kunnen veel bereiken. Nar de Kantonrechter kunt U altijd nog gaan toch.
Heb ik al gedaan, maar zij willen het maar niet snappen.

Gesloten