Medewerkers van Ziggo hebben mij eind 2009 een aanbod gedaan om ons als klant te behouden. Ik ben akkoord gegaan. Na een maand mocht je weer opzeggen met behoud van de actie ITV decoder 99,00 euro. Na 2 maanden wou ik bij Ziggo weg omdat niets werkte, alleen maar problemen.
Krijg ik na 6 maanden een factuur van 400,00 euro voor de decoder. Wat blijkt.
De opdracht is in zijn geheel geannuleerd en ik heb de ITV decoder aan de deur geaccepteerd, dus moet ik alles betalen. Maar waarom annuleren jullie dan de opdracht, ik beiindig mijn abonnement dat is iets heel anders.
Nee, zo werkt hun systeem niet dus moet ik daar maar voor betalen.
Die medewerker heeft nota bene zelf aan de telefoon gezegd: "mevrouw neem die decoder voor 99,00 euro en zeg over een maand op, kunt u de decoder zelfs doorverkopen!'Heb ik net gedaan hoor, maar ik had gewoon recht op die decoder voor de aanbieding prijs. Hun medewerker heeft lekker een bonusje verdient en ik zit met de gebakken peren!
ZIGGO niet aan beginnen!! Alleen maar slecht !! Vervloek Ziggo.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ziggo medewerkers misleiden je met actie
Re: Ziggo medewerkers misleiden je met actie
Ja ik heb dat niet verzonnen, dat was toch echt de actie op dat moment. Heb ik op papier staan.
-
Beste Yasmijn,
Graag wil ik kijken wat er mis is gegaan. Als u mij middels PB uw postcode + huisnummer stuurt dan kijk ik wat ik voor u kan betekenen.
Groet,
Ziggo Webteam Jelle
Graag wil ik kijken wat er mis is gegaan. Als u mij middels PB uw postcode + huisnummer stuurt dan kijk ik wat ik voor u kan betekenen.
Groet,
Ziggo Webteam Jelle
Ja dus! En terecht...........vogels schreef:Geloof je het zelf? Je denkt toch niet dat Ziggo gek is!Na een maand mocht je weer opzeggen met behoud van de actie ITV decoder 99,00
Dag Jelle van het Ziggo webteam,
Wij komen er toch niet aan uit want dit speelt al langer. Ik wil dat dit voor de Kanton rechter verschijnt zodat we eindelijk tot een oplossing kunnen komen.
Wij komen er toch niet aan uit want dit speelt al langer. Ik wil dat dit voor de Kanton rechter verschijnt zodat we eindelijk tot een oplossing kunnen komen.
Niet echt slim om dit op deze wijze op te willen lossen. De leden van het webteam kunnen over het algemeen niet iets meer en kunnen veel bereiken. Nar de Kantonrechter kunt U altijd nog gaan toch.Dag Jelle van het Ziggo webteam,
Heb ik al gedaan, maar zij willen het maar niet snappen.Dirkie schreef:Niet echt slim om dit op deze wijze op te willen lossen. De leden van het webteam kunnen over het algemeen niet iets meer en kunnen veel bereiken. Nar de Kantonrechter kunt U altijd nog gaan toch.Dag Jelle van het Ziggo webteam,