Hallo,
Ben inmiddels al bijna 3 jaar weg uit het (voormalig @home) gebied. Keurig netjes opgezegd maar op een of andere manier krijg ik eens in de zoveel tijd, last van de deurwaarder. Nu ook weer, ik ben hier zo spuugzat van dat ik graag wil weten wat de mogelijkheden zijn om Ziggo tot excuses te dingen. Natuurlijk betaal ik niet maar dat geeft onvoldoende voldoening. Is er iemand die hun wegens smaad oid heeft gedaagd?
Koopsikov
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ziggo mogelijkheid tot het nemen stappen
Re: Ziggo mogelijkheid tot het nemen stappen
Vandaar dat ze elke keer weer terugkomen. Probeer er eens achter te komen wat de vordering precies is,misschien is Ziggo fout of heb je zelf vergeten iets te betalen.Natuurlijk betaal ik niet maar dat geeft onvoldoende voldoening
Nu is het net ping pong waarbij het incasso bureau steeds hogere rekeningen aanbied en als blikt dat de nalatigheid tot betalen bij jezelf ligt moet je alsnog het volle pond betalen.Dus vraag specificatie,vergelijk dit met jouw betalingen klopt dit fotokopieën meesturen.Door stug te zeggen ik betaal niet schiet je niets op maakt de zaak alleen maar ingewikkelder en duurder.Plus het feit dat je waarschijnlijk te boek staat bij BKR als wanbetaler.
gr Henk