LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo.nl/bol

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Frank444
Berichten: 54
Lid geworden op: 20 apr 2010 17:27

Ziggo.nl/bol

Ongelezen bericht door Frank444 »

Ziggo stuurde vandaag een mailing rond. Helaas uw pakketje past niet door de brievenbus. Waarde 100 euro te besteden bij Bol.com. Speciaal voor alle nieuwe Alles-in-1-klanten. Ik moet daarvoor gaan naar ziggo.nl/bol en een code invullen als ik meer wil weten.

Het lijkt dus alsof iemand buiten mijn medeweten om Alles-in-een van Ziggo heeft besteld en dat de koerier iets niet kon afleveren. In elk geval moet je wel drie keer kijken om te zien of het echt een aanbieding is en dat er nog niets is besteld.

Op ziggo.nl/bol een andere zescijferige code ingevuld dan de mijne, want voordat je het weet zit je toch ergens aan vast. En jawel daar kwam een andere klant tevoorschijn.

Nou nog 10 maanden dan kan ik over naar glasvezel en zowel monopolist Ziggo als KPN eruit gooien.

SirPeter
Berichten: 315
Lid geworden op: 15 dec 2009 17:34

Re: Ziggo.nl/bol

Ongelezen bericht door SirPeter »

Is niets meer dan reclame. Als je namelijk verder klikt wordt alsnog alle gegevens gevraagd voor een bestelling. Niets mis mee.

Frank444
Berichten: 54
Lid geworden op: 20 apr 2010 17:27

Re: Ziggo.nl/bol

Ongelezen bericht door Frank444 »

Dan ben ik over 10 maanden van die reclame af.

Gesloten