LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo onderhoud en klantenservice

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Visite
Berichten: 22
Lid geworden op: 23 sep 2007 01:10

Ziggo onderhoud en klantenservice

Ongelezen bericht door Visite »

Ziggo stuurt netjes een mailtje dat er onderhoud wordt gepleegd aan de kabel op vrijdag 16-11-2012 van 01:00 - 03:00 uur. Op donderdagavond 15-11-2012 viel om 24:00 uur alle signalen uit van internet, televisie en telefoon. Dit is ook gecheckt bij buren.

Een mail gestuurd naar de klantenservice van Ziggo. Wat sturen ze terug;

"Hartelijk dank voor uw e-mail aan de Klantenservice van Ziggo die u heeft doorgegeven via ziggo.nl over een storing met uw diensten.

Wij vinden het vervelend te horen dat uw ervaring met Ziggo niet is zoals deze hoort te zijn. Ziggo streeft namelijk naar een zo goed mogelijke dienstverlening. Wij begrijpen dat wij in uw situatie niet aan dit streven hebben voldaan. Hiervoor bieden wij u dan ook onze excuses aan.

Uit onze gegevens blijkt dat er op dit moment geen storingen of onderhoudswerkzaamheden meer gaande zijn in uw regio. Mocht u nog steeds storing ondervinden met uw diensten, adviseren wij u om telefonisch contact op te nemen met onze afdeling Klantenservice. Zij zullen met u het probleem oplossen.

De Klantenservice is bereikbaar op 0900 - 1884 (of 1200 indien u telefonie van Ziggo afneemt) van maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 22:00 uur, op zaterdag en zondag van 09:00 tot 22:00 uur. Wij bieden u onze excuses aan voor het ongemak.

Heeft u nog vragen of opmerkingen? Dan beantwoorden wij deze graag via ziggo.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,
[persoonsgegevens verwijderd door moderator]

Medewerker Klantenservice
"

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Ziggo onderhoud en klantenservice

Ongelezen bericht door bprosman »

Gewoon een enthousiaste systeembeheerder die iets eerder (uurtje) begonnen was.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Ziggo onderhoud en klantenservice

Ongelezen bericht door ciske »

Zie het probleem niet zo, zoals hierboven al gezegd ....een heel uur eerder :shock:

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Ziggo onderhoud en klantenservice

Ongelezen bericht door berndv »

Visite schreef:Dit is ook gecheckt bij buren.
Fijn zo'n buurman die mij na middernacht gaat storen met de vraag of mijn tv het nog wel doet.

Verder is het publiceren van een complete mail, inclusief de naam van de medewerker niet heel erg netjes en gaat ook nog eens tegen de gedragsregels in.

Verder zou ik een dikke vette compensatie vragen. Heeft u trouwens wel gecheckt bij uzelf en uw buurman of de diensten wel om 3 uur weer online waren, anders zou ik dit ook in mijn compensatie meenemen.

Verder, wat wilt u bereiken met deze klacht?

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: Ziggo onderhoud en klantenservice

Ongelezen bericht door nevermind »

Fijn zo'n buurman die mij na middernacht gaat storen met de vraag of mijn tv het nog wel doet.
Buurman storen!
Wakker maken, want om deze tijd slaap ik al, want er zijn nog mensen welke de volgende dag weer fris zijn moeten. :lol:

Jack Donkervoort
Berichten: 28
Lid geworden op: 04 nov 2010 16:41

Re: Ziggo onderhoud en klantenservice

Ongelezen bericht door Jack Donkervoort »

Je zou maar zo'n buurvrouw hebben, dan kun je daar nog een kopje suiker lenen als het al wat later is.

sjohie
Berichten: 11244
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Ziggo onderhoud en klantenservice

Ongelezen bericht door sjohie »

En wat is nou precies het probleem? Ze investeren in de kwaliteit van het netwerk, op een tijd die hun meer geld kost dan het overdag uitvoeren, juist om de klanten te sparen, en dan dit? Had je liever gehad dat ze het midden op de dag deden dan?

Dirkie
Berichten: 2964
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: Ziggo onderhoud en klantenservice

Ongelezen bericht door Dirkie »

Visite schreef:Ziggo stuurt netjes een mailtje dat er onderhoud wordt gepleegd aan de kabel op vrijdag 16-11-2012 van 01:00 - 03:00 uur. Op donderdagavond 15-11-2012 viel om 24:00 uur alle signalen uit van internet, televisie en telefoon. Dit is ook gecheckt bij buren.
Persoonlijk zou ik denken: Nou en. En om daar nu (in mijn geval) de buurvrouw voor wakker te gaan bellen zou niet in mijn hoofd opkomen.
En buiten dat snap ik deze topic niet. U stuurt een mail naar Ziggo en plaatst het antwoord hier zonder concrete probleemstelling. Wat verwacht U van uw medeforum leden?

Ziggowebteam
verified
Berichten: 93
Lid geworden op: 15 jun 2012 12:56
Contacteer:

Re: Ziggo onderhoud en klantenservice

Ongelezen bericht door Ziggowebteam »

Hallo Visite,

Onze excuses dat het onderhoud die gepland stond voor je wijk iets eerder is begonnen. Ik kan goed begrijpen dat dit erg vervelend kan zijn. We gaan kijken hoe we dit in de toekomst tegen kunnen gaan. Ik hoop niet dat je te lang zonder signaal hebt gezeten.

Met vriendelijke groet,
Ziggo webteam Alex

Gesloten