| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ziggo, onmogelijk!!!
Ziggo, onmogelijk!!!
Ik heb in Augustus een bestelling gedaan bij Ziggo en na een hoop vertraging en gebel uiteindelijk deze bestelling geannuleerd en abonnement bij Ziggo opgezegd. 5 dagen na mijn opzegging krijg ik het 7 weken eerder bestelde HD recorder alsnog geleverd, deze heb ik bij de bezorger van PostNL geweigerd aan de deur en gezegd retour afzender.
Nu is dit pakket nooit retour gegaan zegt Ziggo en ik krijg gewoon een rekening want zij zeggen dat ik ervoor getekend heb aan de deur en dat is nooit gebeurd!!! Nu 3 maanden later wil ziggo geen contact meer met mij en moet dus betalen voor iets wat ik heb geweigerd en niet heb!!
Via PostNL om vermissingsonderzoek gevraagd en zij willen dit graag doen maar omdat Ziggo hun klant en opdr.gever is mogen zij dit alleen doen. Maar Ziggo weigert dit en zegt dat het mijn probleem is en dat ik moet bewijzen dat ik het pakket niet heb!!! Ik weet dus niet hoe?? Zit nu met incassokosten en een hoop gezeik opgescheept. Ik heb het pakket nooit gehad en weiger dit dus te betalen.
PostNL wil meewerken en Ziggo niet. Wat nu, als ontvanger heb ik geen rechten??
Nu is dit pakket nooit retour gegaan zegt Ziggo en ik krijg gewoon een rekening want zij zeggen dat ik ervoor getekend heb aan de deur en dat is nooit gebeurd!!! Nu 3 maanden later wil ziggo geen contact meer met mij en moet dus betalen voor iets wat ik heb geweigerd en niet heb!!
Via PostNL om vermissingsonderzoek gevraagd en zij willen dit graag doen maar omdat Ziggo hun klant en opdr.gever is mogen zij dit alleen doen. Maar Ziggo weigert dit en zegt dat het mijn probleem is en dat ik moet bewijzen dat ik het pakket niet heb!!! Ik weet dus niet hoe?? Zit nu met incassokosten en een hoop gezeik opgescheept. Ik heb het pakket nooit gehad en weiger dit dus te betalen.
PostNL wil meewerken en Ziggo niet. Wat nu, als ontvanger heb ik geen rechten??
Re: Ziggo, onmogelijk!!!
Schriftelijke bevestiging gekregen voor het annuleren van de bestelling en opzegging?bij Ziggo en na een hoop vertraging en gebel uiteindelijk deze bestelling geannuleerd en abonnement bij Ziggo opgezegd.
Nee, alleen voor de beëindigen van abonnement.
Denk eens zelf na.G.mets schreef:Nee, alleen voor de beëindigen van abonnement.
Een bestelling heeft niets met een abonnement te doen en is los daarvan.
Maar weigeren, wat je besteld hebt is dan ook niet de normale gang van zaken.
Dat het pakket zoek is maakt het nog ingewikkelder, maar ik denk, zonder betalen krijg je nog meer problemen.
Het is natuurlijk een rare situatie.
De verzender is verantwoordelijk voor de zending. Dus als jij heel zeker weet dat jij het pakket hebt geweigerd en NIET hebt getekend dan is het helaas aan Ziggo om te bewijzen dat jij het pakket in huis hebt. En dat kunnen ze niet omdat jij het pakket niet hebt aangesloten, want dat is namelijk hun enige mogelijkheid om te bewijzen dat jij het pakket hebt. Incassokosten ed. Ik zou er niets om geven. Bij het incassobureau dat je ongetwijfeld gaat krijgen direct aangeven dat je nimmer zult betalen omdat je niets hebt gekregen en zelfs hebt opgezegd. Het incassobureau moet daarna direct door naar een gerechtsdeurwaarder en tadaaa, dat zijn hele normale mensen waar je gewoon mee kunt praten.
Je kunt ook direct naar de Geschillencommissie, kost je wat, krijg je later weer terug. Is overigens een betere optie
Je kunt ook direct naar de Geschillencommissie, kost je wat, krijg je later weer terug. Is overigens een betere optie
Ziggo is idd onmogelijk. Ziggo is nu overgenomen door UPC.
Met als gevolg: gratis bellen van Ziggo naar Ziggo abonnees wordt vanaf 1 april 2014 NIET meer gratis. Kan dit zomaar????
Tevens wordt het abonnement verhoogd.
Dan maar overstappen naar KPN net als veel van mijn vrienden!!
Met als gevolg: gratis bellen van Ziggo naar Ziggo abonnees wordt vanaf 1 april 2014 NIET meer gratis. Kan dit zomaar????
Folgie schreef:Ziggo is idd onmogelijk. Ziggo is nu overgenomen door UPC.
En waar haal je deze onzin vandaan??
Volgende keer het nieuws beter volgen, er is nog niks overgenomen. En dan wordt het geen UPC, maar Ziggo en dat is nog niet aan de orde.Ziggo is nu overgenomen door UPC.
Hoe kom je daar bij?!?Folgie schreef:Ziggo is idd onmogelijk. Ziggo is nu overgenomen door UPC.
Edit, ah inderdaad,het klopt.
Volgens mij had je het beter kunnen aanpakken, en zelf retour kunnen doen. Dan had je een bon gehad.7 weken eerder bestelde HD recorder alsnog geleverd, deze heb ik bij de bezorger van PostNL geweigerd aan de deur en gezegd retour afzender