Nu werden wij op 23-3 ineens afgesloten! Niks deed het meer!!
Ziggo gebeld en we kregen te horen dat er een controle was geweest met de balings achterstanden en dat het systeem bij ziggo een foutje had gemaakt en dat de meneer aan de telefoon het per direct zou aansluiten en hij moest even opnieuw de betalingsregeling in het systeem opnieuw erin zetten!
(Gelukkig) na 5 minuten deed alles het weer en was alles opgelost!
Totdat we vandaag 30-3 WEER AFGESLOTEN blijken te zijn!
Dus weer maar meteen gebeld en nu ineens krijgen we te horen dat de betaling die ik op 21-3 moest betalen bij ziggo op 24-3 op de rekening stond! En dat we daarom dus weer zijn afgesloten want de betalingsregeling die de man opnieuw in het systeem moest zetten was nu opeens afgekeurd

Ik raad iedereen ook met klem af om bij deze tv/internet aanbieder nooit iets af te gaan nemen want ik heb vaak genoeg aan de telefoon gezeten met ellende en nu flikken ze ons dit!!
Beschamend!!!!!!!!
En dan heeft de meneer aan de telefoon vorige week ook nog eens gezegd dat het een foutje was van hun systeem en ze excuses gegeven!!
Wat een mooie poppenkast zeg!!
Nu maar snel een nieuwe aanbieder zoeken die wel een goede service verleend en ook zijn klanten netjes behandeld!!