LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ziggo

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
nachtvlinder27
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 mei 2011 12:08

ziggo

Ongelezen bericht door nachtvlinder27 »

beste menzen ik heb een dike klacht over ziggo ik vind het een heel erg slecht bedrijf met alles der is bij mij een monteur geweest die zauw ales aan sluiten bij me dus ik wacht op die man en die komd netjes op tyd bij me zoo als afgesprooken bij het betreden van de woning ziet hij al dat der een aansluiting zit van ziggo maar die is van de beneden buurman van mij dus die man lecht netjes uit dat hij niks kan instaleeren en dat ik het moet delen met de buurman zoo gedaan dus die man die alles aan zauw sluiten bij me geeft me netjes een roos papierdje met het bedrag 0 der op dat hij niks kon doen voor mee dus jah zoo doende zind een tydje deel ik met de buurman internet en tv zins vandaag krijg ik een aanmaning dat ik even 105,50 wil betaalen binnen 5 dagen zoo niet word ik afgeslooten hoe kunnen ze me afsluiten als ik niks van hun heb of wat dan ook pleas menzen die werken bij de help desk van ziggo kom je niet ver mee die snauwen je af en het enige waar hun op hameren dat ik betaalen moet maar ik ga niet betaalen voor iets wat ik niet heb van ze pleas menzen wie ooh wie kan me helpen met dit gedoe al vast bedankt menzen en tot snel

oppie11
Berichten: 95
Lid geworden op: 04 sep 2009 19:37

Re: ziggo

Ongelezen bericht door oppie11 »

Ten eerste, probeer eens een samenhangend verhaal neer te zetten met goede zinnen , kommas en punten. Ten tweede is je verhaal onlogisch. De monteur komt en sluit jouw TV aan op de aansluiting van je benedenbuurman (bovenwoning vermoedelijk) en jij tekent voor akkoord. Schijnbaar heeft het dan gewerkt anders was de monteur niet weggegaan. Waarom zou je anders moeten tekenen? Er ontbreekt dus een gedeelte van het verhaal.

mallebabbel
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 mei 2011 19:52

Re: ziggo

Ongelezen bericht door mallebabbel »

Samen kijken dus ook samen betalen :lol:

Ziggo Webteam Jelle
Berichten: 117
Lid geworden op: 13 jul 2009 14:25

Re: ziggo

Ongelezen bericht door Ziggo Webteam Jelle »

nachtvlinder27 schreef:beste menzen ik heb een dike klacht over ziggo ik vind het een heel erg slecht bedrijf met alles der is bij mij een monteur geweest die zauw ales aan sluiten bij me dus ik wacht op die man en die komd netjes op tyd bij me zoo als afgesprooken bij het betreden van de woning ziet hij al dat der een aansluiting zit van ziggo maar die is van de beneden buurman van mij dus die man lecht netjes uit dat hij niks kan instaleeren en dat ik het moet delen met de buurman zoo gedaan dus die man die alles aan zauw sluiten bij me geeft me netjes een roos papierdje met het bedrag 0 der op dat hij niks kon doen voor mee dus jah zoo doende zind een tydje deel ik met de buurman internet en tv zins vandaag krijg ik een aanmaning dat ik even 105,50 wil betaalen binnen 5 dagen zoo niet word ik afgeslooten hoe kunnen ze me afsluiten als ik niks van hun heb of wat dan ook pleas menzen die werken bij de help desk van ziggo kom je niet ver mee die snauwen je af en het enige waar hun op hameren dat ik betaalen moet maar ik ga niet betaalen voor iets wat ik niet heb van ze pleas menzen wie ooh wie kan me helpen met dit gedoe al vast bedankt menzen en tot snel
Ik begrijp dat de monteur niets geïnstalleerd heeft en dat er toch kosten in rekening gebracht worden? Als je mij een PB stuurt met je klantnummer dan kijk ik of ik iets voor je kan betekenen.

Groet,

Ziggo Webteam Jelle

Wubo
Berichten: 676
Lid geworden op: 13 mei 2006 23:28

Re: ziggo

Ongelezen bericht door Wubo »

OMG, die spelling en fouten erin...

zelfs ik begin mij nu al te schamen.

doe er wat aan!

stofzuigertje

Re: ziggo

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Menzen die Vouten sgreiven hebben ook regt op InterNJET en zo....

Elke asielzoeker of dyslectici hebben ook rechten.
Taalfouten mag van mij zolang het te begrijpen is.

Eenvoudig kort herhaald;
Klant wil kabel TV van Ziggo maar de beschikbare kabel was al bezet.
De monteur adviseerde daarom illegaal volgens de Ziggo regels de kabel maar door te trekken maar is vergeten de niet gemaakte aansluiting te annuleren.

Daarom bleef de rekening staan maar samen kijken bespaarde €16,50 per maand en geen €29,95 voor registratie dus binnen enkele maanden is het toch terug verdient.

Snelle Jelle zal het wel oplossen, maar op taalfouten reageren vind ik dom.

Gesloten