LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ziggo (UPC) gaat ajax sponsoren. Mee eens?
-
Ziggo (UPC) gaat ajax sponsoren. Mee eens?
Ziggo gaat miljoenen investeren in voetbalclub ajax. Ik vind dat ze dat geld beter hadden kunnen investeren in verbetering van de klantenservice of verlaging van de tarieven. In ieder geval niet het geld weggooien richting een voetbalclub en al zeker niet naar die amsterdamse club.
Ik ga maandag mijn abo's opzeggen. Waardeloze situatie. Wat vind jij?
UPC staat tussen haakjes omdat dit bedrijf binnenkort ook onder de naam Ziggo verder gaat.
UPC staat tussen haakjes omdat dit bedrijf binnenkort ook onder de naam Ziggo verder gaat.
Re: Ziggo (UPC) gaat ajax sponsoren. Mee eens?
Als je geen klant meer wil zijn van een bedrijf wat geld steekt in reklame of sponsoring dan blijft er weinig te kiezen meer over.
Laatst gewijzigd door Radar op 10 nov 2014 16:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Deel bericht verwijderd. Reden: off-topic.
Reden: Deel bericht verwijderd. Reden: off-topic.
Op basis van de argumenten van TS kan ieder bedrijf dat sponsort beter stoppen daarmee. Je zou nog raar opkijken als dat werkelijk gaat gebeuren.
Maakt dat nou uit? als je uit Rotterdam komt kan ik het nog begrijpen.
Wat bent u, een kind van 12? U vliegt ook niet vanaf Schiphol, neemt géén treinen die via A'dam CS rijden, viert géén Koningsdag in die stad? U schaft niets aan vóór dat u een bedrijf grondig heeft gecontroleerd op Amsterdamse sympathieën of verbanden? Wat een ongelofelijk primitieve emoties zijn dat toch!wladimir1978 schreef:Ziggo gaat miljoenen investeren ... al zeker niet naar die amsterdamse club.
Sponsoring is geen investering, maar een budget dat gebruikt wordt voor verkrijgen van naamsbekendheid.wladimir1978 schreef:Ziggo gaat miljoenen investeren in voetbalclub ajax. Ik vind dat ze dat geld beter hadden kunnen investeren in verbetering van de klantenservice of verlaging van de tarieven.
En het werkt, want hier hebben we het er nu over.
Indien de 10 miljoen over de bijna 3 miljoen klanten verdeelt wordt, dan daalt maandelijks tarief met 35 eurocent. Bij elk product dat je koopt zit marketing budget in verkoopprijs inbegrepen.
NB: Moet Opel ook maar stoppen met shirtsponsoring?
Toen UPC sponsor van Heerenveen was , vond je dat niet erg?
Dan zeg jij lekker je abonnement op. Niemand die een traan laat.wladimir1978 schreef:Ziggo gaat miljoenen investeren in voetbalclub ajax. Ik vind dat ze dat geld beter hadden kunnen investeren in verbetering van de klantenservice of verlaging van de tarieven. In ieder geval niet het geld weggooien richting een voetbalclub en al zeker niet naar die amsterdamse club.
Ik ken overigens iemand die zo'n hardcore Feyenoord fan is, dat ze geen Ajax schoonmaakmiddel of Ajax brandblusser wil vasthouden..... Maar dat zijn van die mensen die hun hele huis hebben behangen met Feyenoord behang, een stuk gras uit de Kuip in de tuin hebben liggen en meer van dat soort dingen.
Moet ieder mens zo voor zichzelf weten. Als zij daar gelukkig mee zijn, wat is daar dan mis mee?
ciske schreef:Maakt dat nou uit? als je uit Rotterdam komt kan ik het nog begrijpen.
daarom geen opel cs meer rijden ?
PSV philips, geen philips pruducten?? etc etc etc
-
PSV staat voor Philips Sport Vereniging, dus de sponsor lijkt mij logisch.
Ieder bedrijf moet weten wie ze sponsoren. Maar slim van Ziggo is het niet om net deze voor velen zeer onpopulaire club te gaan sponsoren. Je brengt dan je eigen merk naar beneden. Niet alleen in de regio Rotterdam valt het sponsoren van Ajax slecht.
En die 6 miljoen zouden ze inderdaad beter in die brakke klantenservice van hen kunnen stoppen. Misschien had dat dan wel enig effect.
Ieder bedrijf moet weten wie ze sponsoren. Maar slim van Ziggo is het niet om net deze voor velen zeer onpopulaire club te gaan sponsoren. Je brengt dan je eigen merk naar beneden. Niet alleen in de regio Rotterdam valt het sponsoren van Ajax slecht.
En die 6 miljoen zouden ze inderdaad beter in die brakke klantenservice van hen kunnen stoppen. Misschien had dat dan wel enig effect.
Niet alleen in de regio Rotterdam valt het sponsoren van Ajax slecht.
Van de mensen in Rotterdam kan ik het begrijpen, maar alsnog ....wat maakt het uit? Mij niks al zal ik als het er op neerkomt altijd voor Ajax zijn
Ajax is een commercieel bedrijf waar miljoenen in omgaan. Het zal mij voor altijd een raadsel zijn waarom mensen "vóór" of "tégen" zo'n bedrijf zijn ook al opereert het onder een redelijk doorzichtige mantel van "sportclub". Een anachronisme misschien? Een overlevering uit de tijden dat dit soort clubs zich nog echt met sport bezig hielden en ook bestonden uit leden en spelers die woonden in de stad die door de club vertegenwoordig werd?ciske schreef: Van de mensen in Rotterdam kan ik het begrijpen, maar alsnog ....wat maakt het uit? Mij niks al zal ik als het er op neerkomt altijd voor Ajax zijn
-
Dus jij kunt het wel begrijpen voor mensen uit de regio Rotterdam, maar niet begrijpen voor mensen in de regio's Den Haag, in Utrecht, in Groningen en in Eindhoven om er maar een paar te noemen...ciske schreef:Niet alleen in de regio Rotterdam valt het sponsoren van Ajax slecht.
Van de mensen in Rotterdam kan ik het begrijpen, maar alsnog ....wat maakt het uit? Mij niks al zal ik als het er op neerkomt altijd voor Ajax zijn
Voor een ajacied zal het inderdaad niet uitmaken.ciske schreef: maar alsnog wat maakt het uit?... al zal ik als het er op neerkomt altijd voor Ajax zijn
Voor mij is dat ook een raadsel newmikey, echt sport kan je het niet meer noemen:-)
Maar al worden ze sponsor van PSV of wat dan ook, daar ga ik mijn abo niet voor opzeggen.
@josephien, ik ben geen ajax ceed, ik ben een Amsterdamse.
Maar al worden ze sponsor van PSV of wat dan ook, daar ga ik mijn abo niet voor opzeggen.
@josephien, ik ben geen ajax ceed, ik ben een Amsterdamse.
Natuurlijk zal in de meeste gevallen een Amsterdammer (se) voor Ajax zijn, dat ben je een Ajacied. Maar om nou je abonnement op te zeggen bij Ziggo door sponsoring, dat lijkt mij nu weer een heleboel bruggen te ver gaan. En als iemand schrijft dat Philips Sport Vereniging niets met Philips te maken heeft? Dacht juist: alles. Mij maakt het niet uit: als 010 van mij mag 020 doen wat ze willen: Ziggo dus als sponsor.ciske schreef: @josephien, ik ben geen ajax ceed, ik ben een Amsterdamse.
-
Waar heb je dat zien staan? Ik kan het niet vindentenormin schreef: En als iemand schrijft dat Philips Sport Vereniging niets met Philips te maken heeft?
Ik ook niet (meer) @Josephien12, heb het gewoon verkeerd gelezen, dom hoor, geef het gelijk toe.Josephien12 schreef:Waar heb je dat zien staan? Ik kan het niet vindentenormin schreef: En als iemand schrijft dat Philips Sport Vereniging niets met Philips te maken heeft?
Ik zeg mijn abo niet op ook niet als ze Feyenoord zouden kiezen, zal mij een worst zijn welke sponsor ze hebben.Maar om nou je abonnement op te zeggen bij Ziggo door sponsoring, dat lijkt mij nu weer een heleboel bruggen te ver gaan.