LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo verhuizing

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Tony66
Berichten: 11
Lid geworden op: 04 apr 2011 20:48

Ziggo verhuizing

Ongelezen bericht door Tony66 »

Wie weet hoe je bij Ziggo een verhuizing kan regelen. Heb dit in november aangevraagd en ondanks vele verzoeken en toezeggingen ben ik nog steeds niet verhuisd. Nu zeggen ze dat ze niet weten wanneer ze de aansluiting kunnen verhuizen. Wie heeft soortgelijke ervaring? Wat was de oplossing?

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Ziggo verhuizing

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Tony66 schreef:Wie weet hoe je bij Ziggo een verhuizing kan regelen. Heb dit in november aangevraagd en ondanks vele verzoeken en toezeggingen ben ik nog steeds niet verhuisd. Nu zeggen ze dat ze niet weten wanneer ze de aansluiting kunnen verhuizen. Wie heeft soortgelijke ervaring? Wat was de oplossing?
En wat is de reden dat Ziggo niet weet waneer de verhuizing kan plaats vinden ?

renegade66
Berichten: 1871
Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27

Re: Ziggo verhuizing

Ongelezen bericht door renegade66 »

misschien een nieuwbouw woning?

Tony66
Berichten: 11
Lid geworden op: 04 apr 2011 20:48

Re: Ziggo verhuizing

Ongelezen bericht door Tony66 »

Ziggo geeft geen reden en het is ook geen nieuwbouwhuis. Het staat er al 10 jaar. Alleen elke keer excuus maar geen actie zie ook onderstaand antwoord. Waarbij opgemerkt dat ze het nooit bestelde backup abonnement maar 1 keer gecrediteerd headden van de 3 maanden.




Via de website heeft u onlangs een vraag gesteld over online Back Up en de verhuizing.

Allereerst wil ik mijn excuses aanbieden namens Ziggo dat u niet optimaal gebruik kan maken van onze diensten.

De vorige keer leek het erop dat de order voor de verhuizing goed liep. Echter zie ik nu dat dat niet zo is. Dit had op 24-2 geregeld moeten zijn. Mijn mail kwam van 21-2 en toen kon ik nog niet zien dat er iets mis is gegaan. Ik heb hierover navraag gedaan. We zijn ermee bezig. De oplostijd is helaas onbekend.

Omdat de verhuizing order mis gaat loopt ook de order voor online Back Up verkeerd en zal u elke maand gefactureerd worden totdat de verhuizing is doorgelopen. Uiteraard zullen we het teveel betaalde abonnementsgeld crediteren. Voor de afgelopen maand heb ik dat gedaan. Deze 4,95 zal verrekend worden in de volgende factuur net als alle vorige keren.

Ik snap dat u dit als oplichting ziet. Echter zoals ik net uitlegde komt de opzegging van Online Back-Up niet door ivm de eerste genoemde storing. 1000 maal mijn excuses voor het creëren van deze frustraties.

Ziggo Webteam Jelle
Berichten: 117
Lid geworden op: 13 jul 2009 14:25

Re: Ziggo verhuizing

Ongelezen bericht door Ziggo Webteam Jelle »

Beste Tony,

Graag wil ik voor je kijken of ik iets voor je kan betekenen. Stuur hiervoor een PB met je postcode + huisnummer.

Groet,

Ziggo Webteam Jelle

Tony66
Berichten: 11
Lid geworden op: 04 apr 2011 20:48

Re: Ziggo verhuizing

Ongelezen bericht door Tony66 »

Hierbij het vervolg. Heb begin november een verhuizing aangevraagd met uitbreiding met internet. Ondanks herhaalde toezeggingen tot heden niet verhuisd door Ziggo. Ziggo geeft aan dat het onbekend is wanneer zij mij verhuizen. Nu maar opgezegd. Reactie Ziggo: kan niet moet u eerst verhuizen. Het enige wat wel goed gaat is maandelijks het volle tarief incasseren.

Zie onderstaand de reacties van Ziggo.

Via de website heeft u onlangs een vraag gesteld over online Back Up en de verhuizing.

Allereerst wil ik mijn excuses aanbieden namens Ziggo dat u niet optimaal gebruik kan maken van onze diensten.

De vorige keer leek het erop dat de order voor de verhuizing goed liep. Echter zie ik nu dat dat niet zo is. Dit had op 24-2 geregeld moeten zijn. Mijn mail kwam van 21-2 en toen kon ik nog niet zien dat er iets mis is gegaan. Ik heb hierover navraag gedaan. We zijn ermee bezig. De oplostijd is helaas onbekend.

Omdat de verhuizing order mis gaat loopt ook de order voor online Back Up verkeerd en zal u elke maand gefactureerd worden totdat de verhuizing is doorgelopen. Uiteraard zullen we het teveel betaalde abonnementsgeld crediteren. Voor de afgelopen maand heb ik dat gedaan. Deze 4,95 zal verrekend worden in de volgende factuur net als alle vorige keren.

Ik snap dat u dit als oplichting ziet. Echter zoals ik net uitlegde komt de opzegging van Online Back-Up niet door ivm de eerste genoemde storing. 1000 maal mijn excuses voor het creëren van deze frustraties.

Via de website heeft u onlangs een vraag gesteld.

U geeft aan dat u uw internet per 9 mei wilt opzeggen. Een eerdere order met een verhuizing moet hiervoor eerst doorlopen. Zodra dit rond is wordt uw internet zo snel mogelijk opgezegd.

Gesloten