LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Zonder waarschuwing/melding sluit UPC TV af !!

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Fonzy

Zonder waarschuwing/melding sluit UPC TV af !!

Ongelezen bericht door Fonzy »

Al een week zitten we zonder tv en radio. UPC heeft ons afgesloten vanwege een betalingsachterstand. Nu valt die achterstand reuze mee en was ik er -dacht ik tenminste- nog met UPC over in gesprek. Maar nee hoor: we zijn totaal afgesloten en uitgeschreven als klant. Nu heb ik afgelopen vrijdag een aanvraagformulier voor een betalingsregeling ingestuurd en had ik twee dagen eerder al de noodzakelijke 100 betaald bij een UPC-winkel betaald (waarna we volgens de voorwaarden aangesloten zouden moeten worden), nog steeds is het beeld op zwart. UPC zegtniet te weten hoe lang het nog gaat duren. Kan nog twee weken zijn, kreeg ik vandaag te horen.
Ik heb niet het geld om een schotel te plaatsen en KPN-digitaal en Digitenne zijn hier nog niet beschikbaar. Het is vreselijk irritant, dat monopolie van UPC. Je kunt gewoon geen kant op, wordt als een debiel behandeld en moet maar afwachten wanneer ze tijd en zin om je papieren door te nemen. Vrije concurrentie? Waar ? Ben vreselijk kwaad over dat arrogante van UPC. Zonder waarschuwing vooraf de stekker eruit trekken en de klant laten bloeden.

Satellite

Re: Zonder waarschuwing/melding sluit UPC TV af !!

Ongelezen bericht door Satellite »

Jij houdt je toch ook niet aan de overeenkomst die je met UPC hebt.
Waarom moeten zij zich er dan wel aan houden volgens jou?

Gesloten