LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 14e Trekking BankGiro Loterij

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
Antibedrieger

14e Trekking BankGiro Loterij

Ongelezen bericht door Antibedrieger »

Hallo, onlangs kreeg ik een mail van de BGL:
Hierbij informeren wij u over uw deelname aan de BankGiro Loterij. U speelt mee met 13 trekkingen maar er zijn 14 trekkingen per jaar. Dit jaar verloten we in de 14e trekking onder andere een sportieve auto, een Caribische Cruise en 10 x € 10.000,-. U maakt nu nog geen kans op deze prijzen, dus helpen wij u graag om uw abonnement in één klik aan te passen.

U hoeft geen extra loten te bestellen. Het enige wat u hoeft te doen, is eenmalig aangeven dat u vanaf dit jaar met uw bestaande loten wilt meespelen met de 14e trekking. Dit kost u één keer per jaar € 8,75 extra per lot. Dit jaar vindt de 14e trekking eind oktober plaats.

Op de website bevestigt u vervolgens uw deelname aan deze trekking.

Ja, ik speel mee met de 14e trekking
Veel geluk!

[persoonsgegevens verwijderd door de moderator]

Afdeling Ledenservice
Ik ben hier niet op ingegaan, maar ze hebben nu wel 8,75 van mijn rekening geboekt voor deze 14e trekking. Ik ben furieus over deze brutaliteit. Kan ik geen aangifte hiervan doen?
Zijn er meer mensen die dit is overkomen?
Ik ga het opzeggen, maar dit schijnt ook al problematisch te zijn.

Bovendien was ik in de veronderstelling dat ik al meespeelde voor de jackpot, maar hier moet je schijnbaar ook extra voor betalen. Weet iemand nog hoe de inleg was opgebouwd in 2009 m.b.t. de jackpot?

newmikey

Re: 14e Trekking BankGiro Loterij

Ongelezen bericht door newmikey »

Je wilt graag belazerd worden en je wordt op je wenken bediend! Iedereen happy toch?

Antibedrieger

Ongelezen bericht door Antibedrieger »

Reden te meer om de Nederlandse staat (die dit toelaat) ook te belazeren en te bestelen, en ik moedig iedere Nederlander aan dit ook te doen!
Wat ben ik blij dat ik niet meer in deze afvallige Bananenrepubliek woon!

Jan1

Ongelezen bericht door Jan1 »

Als Nederland dan zo'n slecht land is, dan zou ik gauw mijn bankrekening in dat slechte land opzeggen. Blijkbaar is er toch nog wel iets aantrekkelijk voor gokverslaafden in dat slechte land.

Brik

Ongelezen bericht door Brik »

De Jackpot is in 2010 geïntroduceerd en als keuze aangeboden voor €1,25 extra. Wees blij dat ze je niet die jackpot hadden opgedrongen en €1,25 extra hadden afsgeschreven.

In mijn beleving is de 14e trekking de trekking die ze het laatst hebben geintroduceerd. Dat is volgens mij de trekking van Mei en dan zou de Oktober trekking de 13e trekking moeten zijn.

Maar leg mij eens uit waar die 5% prijsstijging van het lot op is gebaseerd. Weer €0,50 meer betalen.

Gesloten