Ik ben hier niet op ingegaan, maar ze hebben nu wel 8,75 van mijn rekening geboekt voor deze 14e trekking. Ik ben furieus over deze brutaliteit. Kan ik geen aangifte hiervan doen?Hierbij informeren wij u over uw deelname aan de BankGiro Loterij. U speelt mee met 13 trekkingen maar er zijn 14 trekkingen per jaar. Dit jaar verloten we in de 14e trekking onder andere een sportieve auto, een Caribische Cruise en 10 x € 10.000,-. U maakt nu nog geen kans op deze prijzen, dus helpen wij u graag om uw abonnement in één klik aan te passen.
U hoeft geen extra loten te bestellen. Het enige wat u hoeft te doen, is eenmalig aangeven dat u vanaf dit jaar met uw bestaande loten wilt meespelen met de 14e trekking. Dit kost u één keer per jaar € 8,75 extra per lot. Dit jaar vindt de 14e trekking eind oktober plaats.
Op de website bevestigt u vervolgens uw deelname aan deze trekking.
Ja, ik speel mee met de 14e trekking
Veel geluk!
[persoonsgegevens verwijderd door de moderator]
Afdeling Ledenservice
Zijn er meer mensen die dit is overkomen?
Ik ga het opzeggen, maar dit schijnt ook al problematisch te zijn.
Bovendien was ik in de veronderstelling dat ik al meespeelde voor de jackpot, maar hier moet je schijnbaar ook extra voor betalen. Weet iemand nog hoe de inleg was opgebouwd in 2009 m.b.t. de jackpot?