LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] olympic . the priceworld

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
Remy

Re: olympic . the priceworld

Ongelezen bericht door Remy »

Ik krijg net een brief in de bus met:

"Uw Olympic Spelers nr. 0211211
betreft: Inschrijving Olympic the Priceworld

Naar aanleiding van uw inschrijving om mee te gaan spelen ... hebben wij u proberen te bellen om uw eventuele vragen te beantwoorden en uw gegevens te controleren, maar wij hebben u niet kunnen bereiken. Wij willen u vragen om contact met ons op te nemen zodat wij alles met u door kunnen nemen"

Ik had er nog nooit van gehoord, maar ik weet wel dat ik mij er niet voor heb ingeschreven. Dus maar eens op internet ge"googled" en deze site gevonden.

Mooi dat ik niet ga bellen (was ik ook niet van plan)

Ze worden dus steeds brutaler.

Ben benieuwd of ze ook mijn rekeningnummer hebben achterhaald en mijn handtekening hebben vervalst.

ing

Re: olympic . the priceworld

Ongelezen bericht door ing »

nou, ik ben er ook ingetuind.
Zelfde verhaal als de rest.
de buren deden ook mee
en je kreeg je geld toch terug als je niets won.
maar dat je misschien € 5 wint en toch € 300 betaald per jaar dat zeggen ze er niet bij
ik heb al een aangetekende brief (€ 7,50) gestuurd en daar reageren ze op door te zeggen dat de opzegging voor volgend jaar geld.
ik ga nu bellen!
groetejs,

ing

Re: olympic . the priceworld

Ongelezen bericht door ing »

sjoef, ik ben er van af.
Gewoon heel erg boos worden aan de telefoon en doordrammen anders helpt het niet.
het was allemaal mijn eigen verantwoordinge en ik had niet binnen 8 dagen gereageerd..
opeens veranderde ze van toon, en toen kon ze het wel stop zetten.
sjoef, blij dat ik er van af ben.
bedankt voor die voorbeeldbrieven want daar heb ik wat argumenten van gebruikt!
succes.
Inge

Angel1904
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 feb 2004 09:49

Re: olympic . the priceworld

Ongelezen bericht door Angel1904 »

Afgelopen dinsdagmiddag werd er bij ons aangebeld en stond er een Duits Lotto bedrijf voor de deur.
Het meisje was heel vriendelijk legde uit waar ze van was en of ze haar verhaal mocht doen. Nu ben ik de kwaadste niet, dus heb ik dan toe gestaan.
Ze legde me onder andere uit dat Olympic werkt met de Duitse Lotto.

Via de reclamefolder legde ze uit wat de bedoeling is van Olympic.

Toen ik er nog eens over nadacht had ik echt zoiets van: ‘’ dit is helemaal niet wat ik wil!’ Ik heb direct alles door gelezen en kwam erachter dat je de inschrijving kan annuleren als je binnen 8 dagen een aangetekende brief stuurt, voorzien van poststempel.

Ik heb gistermorgen direct om 10 uur met de klantenservice gebeld en mijn verhaal gedaan en dat ik het dus helemaal niet zie zitten om hier aan mee te doen. Dat meisje vertelde me vervolgens waarheen ik de aangetekende brief kon sturen (had dit ook al gevonden op het inschrijfformulier). Ruim twee uur later wordt ik door iemand anders (ik geloof een Sandra) gebeld met de vraag of ik Angel1904 was en of ik de reclamefolder had gekregen en of ik er een groen inschrijfformulier bij had gekregen en of ik mee wilde spelen. Bij die laatste vraag kwam ze niet want ik onderbrak haar en zei dat ik niet wenste mee te spelen. Kreeg ik de volgende vraag: ‘’ Maar mevrouw waarom heeft u dan getekend??” Ik zei vervolgens dat ze mensen overrompelen en dat ze het zo snel doen. Tevens heb erbij gezegd dat er direct een aangetekende brief de deur uitging.
Eenmaal bij het postkantoor hoorde ik van de balie medewerkster dat er al meer mensen waren geweest die zo’n aangetekende brief hebben verstuurd en dat de afgelopen week (weken) er ook al mensen zijn geweest die ze hebben benaderd.

Waar ik zelf het meest van baal is dat het me nu zelf is overkomen. Ik heb het al vaker op kassa en radar gezien dat dit soort bedrijven niet te vertrouwen zijn en had altijd echt zoiets van; dat mensen daar intrappen! Maar het gaat zo snel en zo geraffineerd en er zullen genoeg mensen zijn die het niet zo snel door hebben gehad en wel per maand 25 euro laten afschrijven.

Ze hebben ook een website: www.olympicpriceworld.nl Echter doet de website het niet en heb je er dus niets aan.


Heeft iemand van jullie ook daadwerkelijk een nieuw bankrekeningnummer moeten nemen omdat ze de gegevens door verkopen aan andere bedrijven?? Ik zou dit wel graag willen weten want dan ik ga ook zo naar de bank toe. En heeft iemand van jullie de rekeningnummers waarmee ze het afschrijven??

Ik lees het wel.

Groeten Angel1904

ill

Re: olympic . the priceworld

Ongelezen bericht door ill »

mensen ik heb nog nooit iemand aan de deur gehad of aangemeld voor welke loterij dan maar ook, maar ik krijg wel een brief met mijn gegevens en mijn bankrekening nummer erop HALLO WAAR GAAT DEZE WERLED NAARTOE ik zal ze morgen gelijk bellen

yzfr1

Re: olympic . the priceworld

Ongelezen bericht door yzfr1 »

ben er zelf in getrapt, wou dat ik nooit aan begonnen was, probeer om er nu van af te komen.
ik betaal niets meer.

Gesloten